Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Беззбитковість» (ID:48529)

| Размер: 11 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПлан:


1. Аналіз взаємозв’язку „витрати-обсяг-прибуток”
2. Розрахунок точки беззбитковості
3. Графічне відображення взаємозв’язку „витрати-обсяг-прибуток”
4. Аналіз впливу факторів на прибуток
Висновки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:



1. Бутинець Ф.Ф. та ін.. Бухгалтерський управлінський облік. – Житомир: ЖІТІ, 2000. – 448 с.
2. Економіка виробничого підприємства: Навч.посібник. За ред.. Й.М.Петровича. К.: Т-во „Знання”, КОО, 2001. – 405 с.
3. Фінансовий менеджмент: Навчальний посібник: Курс лекцій / За ред. Проф. Г.Г.Кірейцева. – Житомир: ЖІТІ, 2001.
4. Цал-цалко Ю.С. Холод І. Економіка підприємства. Навч. посібник. – Житомир: ЖІТІ, 2000. – 388 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Беззбитковість»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • КОНТРОЛЬНА РОБОТА «УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ»
  • Аналіз фінансового стану ВАТ «Київський ЦУМ»
  • Вплив внутрішніх і зовнішніх чинників на цінову політику готелю
  • Використання концепцій життєвих циклів підприємства, його продукції та послуг, а також конкурентних переваг підприємства в розробці тактики та стратегії антикризового управління
  • Контрольна робота економіка підприємства
  • Контрольна робота з фінансів підприємства
  • Контрольна робота з економіки підприємства
Cгенерировано за 0.114816 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів