Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Фінансова діяльність суб’єктів господарювання» (ID:48232)

| Размер: 81 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ....................................................................................................................... 3
1 Загальна інформація ЗАТ "Чернігівський механічний завод"............... 4
2 Капіталізація ЗАТ "Чернігівський механічний завод"............................ 10
3 Персонал ЗАТ "Чернігівський механічний завод".................................. 12
4 Основна діяльність ЗАТ "Чернігівський механічний завод".................. 18
5 Реалізація....................................................................................................... 22
6 Прибуток і дивіденди ЗАТ "Чернігівський механічний завод".............. 27
7 Земля, промислові будівлі, споруди, устаткування ЗАТ "Чернігівський механічний завод".............................................................
29
8 Фінансові показники ЗАТ "Чернігівський механічний завод"............... 30
9 Аналіз доходів ВАТ „Чернігівське СПМК-604”....................................... 32
10 Аналіз витрат ВАТ „Чернігівське СПМК-604”......................................... 33
11 Аналіз прибутковості ВАТ „Чернігівське СПМК-604”............................ 34
12 Аналіз рентабельності ВАТ „Чернігівське СПМК-604”.......................... 35
Висновки................................................................................................................ 36
Перелік використаної літератури......................................................................... 38
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПерелік використаної літератури

1. Андрушків Б. М., Кузьмін О. Є. Основи менеджменту : метологічні положення та прикладні механізми. – Тернопіль: Лілея, 1997.
2. Белошапка В. А., Загорий Г. В. Стратегическое управление: принципы и международная практика. – Учебник. / Под ред. В. А. Белошапки – К: Абсолют – В, 1998.
3. Винокуров В. А. Организация стратегического управленияна предприятии. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996.
4. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ, 1998.
5. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність. – К.: Вища школа, 1995.
6. Галькович Р. Основы менеджмента. – М.: Инфра – М, 1998.
7. Герчикова И. Р. Маркетинг. – М.: ЮНИТИ, 1995.
8. Глущенко Е. Теория управления: Учеб. Курс. – М.: вестник, 1997.
9. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегия, планы, структуры. – М.: Дело, 1995.
10. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 1998.
11. Градов А. П. Стратегия экономического управления предприятием: Учеб. Пособие. – СПб. : СпбГТУ, 1993.
12. Деловое планирование (методы, организация, современная практика: Учеб. Пособие / Под. Ред. В.М.Пойова. – М.: Финансы и статистика, 1997.
13. Ефремов В. С. Стратегия бизнеса. Концепции и методы планирования : Учеб. Пособие. – М.: Финпресс, 1998.
14. Забелин П.В., Моисеева Н. К. Основы стратегического управления: Учеб. Пособие. – М.: Информ. – внедренческий центр «Маркетино», 1997.
15. Кіндрацька Г. І. Основи стратегічного менеджменту: Навч. Посібник. – Львів, Кінапрі ЛТД, 2000.
16. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией: Учеб. для вузов. – М.: Русская деловая литература, 1998.
17. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 1998.
18. Кузьмін О. Є. Сучасний менеджмент. Навч. Посібник. – Львів: Центр Європи, 1995.
19. Лобанова Е. Стратегическое планирование и прогнозирование на предприятии // Рос. Эконом. Журн. – 1992. - № 3,5,6.
20. Лунев В. Л. Тактика и стратегия управления фирмой: Учеб. пособие . – М.: Финпресс, 1997.
21. Маркетинг / Под ред. А. Н. Романова. – М.: ЮНИТИ, 1996.
22. Маркова В. Д., Кузнецова С. А. Стратегический менеджмент: Курс лекций. – М.: Новосибирск: Сибирское соглашений, 2001.
23. Менеджмент организаций: Учеб. пособие / Под ред. З.П. Румянцевой, Н.А. Саломатина. – М.: Инфра – М, 1995.
24. Науменко В. І., Паласюк Б. Л. Впровадження методів прогнозування, планування в умовах ринкової економіки. – К., 1995.
25. Никирова С. В. Теоретические и практические аспекты стратегического маркетинга. – СПб.: Унх-т экономики и финансов, 1996.
26. Олійник С.У. Стратегія і тактика діяльності промислового підприємства в умовах ринку/Навч. Посібник. – К.: Харківський державний ун-т, 1996.
27. Парсяк В.П., Рогов Г.К. Маркетинговые исследования. – К.: Наук. Думка, 1995.
28. Перерва П. Г. Управление маркетингом на машиностроительном предприятии. – Харьков: Основа, 1993.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Фінансова діяльність суб’єктів господарювання»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Правове регулювання фінансової діяльності суб’єктів аграрного господарювання
  • Правові проблеми субєктів господарювання та споживачів
  • ОБЛІК ТА АНАЛІЗ ДОХОДІВ ВІД ОПЕРАЦІЙ З КРЕДИТУВАННЯ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНОЗЕМНІЙ ВАЛЮТІ
  • Фінансова діяльність суб’єктів господарювання без створення юридичної особи
  • Фінансова діяльність суб’єктів господарювання без створення юридичної особи
  • Принцип об’єктивної істини в процесі захисту суб’єктів господарювання
  • Суб єкти господарських правовідносин
  • Фінансові відносини суб’єктів господарювання та організація їх фінансової діяльності
  • Державна реєстрація суб’єктів господарювання
  • Фінансова модель ринкової економіки
  • Державне регулювання діяльністю організацій на сучасному етапі
Cгенерировано за 0.217598 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...