Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Управління товарним асортиментом в Коростишівському заводі "Будіндустрія"» (ID:48203)

| Размер: 292 кб. | Объем: 75 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ
Вступ 3міст
Роздiл 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в Корос-тишівському заводі «Будіндустрія» 5
1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства 5
1.2. Управління товарним асортиментом 17
1.3. Сучасний стан ринку будівельних матеріалів та будівництва 31
Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підпри-ємстві "Будiндустрiя" 40
2.1. Загальна характеристика підприємства 40
2.2. Фінансовий стан підприємства 43
2.3. Аналіз якості продукції підприємства 46
2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом продук-ції 52
Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства 56
3.1. Сучасний рівень попиту та пропозицiї 56
3.2 Оптимізація товарного асортименту з використанням інтерполяційних моделей 59
3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів 68
Висновки і пропозиції 72
Перелік використаної літератури 75
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПерелік використаної літератури
1. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах.-Санкт-Петербург, 1993.
2. Болт Г.Дж. Практическое руководство по управлению сбытом.- М.: Эко-номика, 1993.
3. Волков О.М. Методическое пособие по изучению иностранных фирм.- М.: ВНИКИ, 1989.
4. Все о маркетинге. Сборник для руководителей предприятий, экономичес-ких и коммерческих служб.- М.: Азимут-центр, 1992.
5. Долинская И.А., Соловьев И.А. Маркетинг и конкурентоспособность про-мышленной продукции.- М.: Изд. Стандартов, 1991.
6. Дайан А., Букерель Ф., Ланкар и др. Академия рынка. Маркетинг.- М.: Экономика, 1993.
7. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг.- М.: Высшая шк., 1995.
8. Еванс Дж., Берман Б. Маркетинг.- М.: Экономика, 1990.
9. Епе Альфред. Инновационный маркетинг в Федеративной республике Ге-рмании и в Украине (опыт и перспективы).- К., 1993.
10. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха.- М.: Междунар. Отношения, 1991.
11. Котлер Ф. Управление маркетингом.- М.: Экономика, 1980.
12. Лавров С.Н., Лобин С.Ю. Основы маркетинга промышленных товаров.- М.: Внешторгиздат, 1989.
13. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг.- Санкт-Петербург: Наука, 1996.
14. Литвиненко А.Н. Основные принципы оценки конкурентоспособности промышленной продукции: Приложение к БИКИ.-1984.-№12.
15. Маджаро С. Международный маркетинг.- М.: МО, 1979.
16. Маркетинг во внешенэкономической деятельности предприятия.- М.: Внешторгиздат, 1989.
17. Маркова В.Д. маркетинг услуг.- М.: Финансы и статистика, 1996.
18. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Потреби та цінності в системі маркетингу: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.- К.: КДЕУ, 1996.
19. Павлова Н.Н. Стратегия и тактика маркетинга//Стандарты и качество.-1991.-№3.
20. Перерва П.Г. Управление маркетингом на машиностроительном предприя-тии.- Харьков: Основа, 1993.
21. Прауде В.Р., Ілий О.Б. Маркетинг.- К.: Вища шк., 1994.
22. Маркетинг: Учебник.- М.: Банки и биржи, 1995.
23. Рабинович И.А. Маркетинг в коммерческой деятельности.- Одесса: ИНТ-МАР, 1993.
24. Стоянова Е.С. Финансы маркетинга.- М.: Перспектива, 1994.
25. Савельев Є.В. Маркетинг нового продукту.- К.: ВІПОЛ, 1994.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Управління товарним асортиментом в Коростишівському заводі "Будіндустрія"»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління товарним асортиментом на ТОВ фірма "Криггер"
  • АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
  • СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПРИНЦИПІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ
  • Економічна сутність ліквідності і фінансової стійкості підприємства та їх роль в аналізі фінансового стану
  • Управління асортиментом та якістю товарів і послуг
  • Управління товарним забезпеченням товарообороту
  • Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
  • Суть, форми і процес управлінського контролю у менеджменті
  • Формування асортиментної політики на підприємстві
  • Формування асортиментної політики на підприємстві
Cгенерировано за 0.119504 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...