|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Аналіз фінансового стану підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи аналізу фінансового стану підприємства 5
1.1. Аналіз фінансового стану як передумова ефективного управління підприємством 5
1.2. Методи і прийоми аналізу фінансового стану підприємства 10
1.3. Порівняльна характеристика методики проведення аналізу фінансового стану підприємств в Україні та за кордоном 18
Розділ 2. Аналіз фінансового стану ВАТ „Молочник 25
2.1. Організаційно-виробнича та економічна характеристика ВАТ «Молочник» 25
2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ «Молочник» 32
Розділ 3. Напрямки покращання фінансового стану ВАТ «Молочник» 43
3.1. Шляхи вдосконалення фінансового стану ВАТ «Молочник» 43
Висновки 47
Список використаної літератури 50
-
Структура виробничих ресурсів підприємства
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Теоретичні аспекти виробничих ресурсів підприємства.3
1.1. Сутність виробничих ресурсів ………………………………...…5
1.2. Персонал підприємства …………………………………………...6
1.3. Основні фонди виробництва …………………………………….9
1.4. Оборотні засоби підприємства ……………………………..…12
Розділ 2. Аналіз структури та ефективності використання виробничих ресурсів ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ……17
2.2. Аналіз структури виробничих ресурсів підприємства …….22
2.3. Економічна ефективність використання ресурсного потенціалу підприємства……………………………………………………………………..29
Розділ 3. Напрями підвищення ефективності використання виробничих ресурсів ВАТ „Молочник”
3.1. Резерви підвищення продуктивності праці на підприємстві .34
3.2. Підвищення ефективності використання основних фондів…38
3.2. Підвищення ефективності використання оборотних засобів...40
Висновки та пропозиції ………………………………………………..43
Список використаної літератури …………………………………….44
-
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”
ЗМІСТ
ВСТУП.........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ .................5
1.1. Сутність та види цін ........................................................................5
1.2. Маркетингова цінова політика та характеристика її елементів...13
1.3. Методи встановлення ціни .............................................................26
1.4. Правові основи організації цінової політики на підприємстві....34
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”.......................................................................................41
2.1. Характеристика ринку молочної продукції ...............................41
2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ...........47
2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства .......53
2.4. Оцінка рівня здійснення цінової політики на ВАТ „Молочник”…………………………………………………………………........65
2.5. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства..........................................................................................................73
2.6. Шляхи удосконалення маркетингової цінової політики на ВАТ „Молочник”............................................................................................................82
2.7. Використання комп’ютерних технологій при написанні бакалаврської роботи ..........................................................................................87
ВИСНОВКИ .............................................................................................94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................98
-
Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник”
Зміст:
Вступ ................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингу ................................................4
1.1. Сутність маркетингу ...............................................................................4
1.2. Інструментарій маркетингу ................................................................8
1.3. Технологія маркетингової діяльності ..............................................14
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник” ...19
2.1. Загальна характеристика діяльності .............................................19
2.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві .............27
2.3. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища .....................32
Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії ВАТ „Молочник”............41
3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ........................................41
3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегії підприємства ........................................................................................................42
Висновки та пропозиції............................................................................48
Список використаної літератури .............................................................50
Додатки
-
Економічні ризики в підприємницькій діяльності
ЗМІСТ:
ВСТУП…………………………………………………………………...…2
РОЗДІЛ 1. Організаційно-економічний механізм заснування власної справи…………………………………………………………………………..…..4
1.1. Теоретичні аспекти економічних ризиків в господарській діяльності підприємства……………………………………………………..…...4
1.2. Нормативно-правове регулювання зменшення ризику господарської діяльності підприємства …………………………………...…..9
1.3. Формування підприємницької ідеї та її первинна оцінка……..11
1.4. Технологія створення підприємства ………………………………13
РОЗДІЛ 2. Характеристика та аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ „Молочник” ………………………………………………….17
2.1.Економічно-правові основи організації господарської діяльності17
2.2. Формування витрат при використанні необоротних та оборотних активів підприємства………………………………………………21
2.3. Формування витрат на оплату праці та соціальні заходи…….22
2.4. Формування виробничої собівартості виготовленої продукції ..24
2.5. Механізм ціноутворення на підприємстві ……………………….25
2.6. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства……...27
РОЗДІЛ 3. Моделювання господарської діяльності ВАТ „Молочник”………………………………………………………………………37
3.1. Методичні принципи розрахунку обсягів діяльності підприємства ……………………………………………………………….……37
3.2. Формування витрат підприємства при здійсненні господарської діяльності ……………………………………………………………………...…38
3.3. Формування доходів підприємства ……………………………....45
3.4. Фінансовий результат від господарської діяльності ……….....…48
ВИСНОВКИ………………………………………………………………50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………...…52
ДОДАТКИ ……………………………………………………………..…53
-
Економічні ризики в підприємницькій діяльності
ЗМІСТ:
ВСТУП…………………………………………………………………...…2
РОЗДІЛ 1. Організаційно-економічний механізм заснування власної справи…………………………………………………………………………..…..4
1.1. Теоретичні аспекти економічних ризиків в господарській діяльності підприємства……………………………………………………..…...4
1.2. Нормативно-правове регулювання зменшення ризику господарської діяльності підприємства …………………………………...…..9
1.3. Формування підприємницької ідеї та її первинна оцінка……..11
1.4. Технологія створення підприємства ………………………………13
РОЗДІЛ 2. Характеристика та аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ „Молочник” ………………………………………………….17
2.1.Економічно-правові основи організації господарської діяльності17
2.2. Формування витрат при використанні необоротних та оборотних активів підприємства………………………………………………21
2.3. Формування витрат на оплату праці та соціальні заходи…….22
2.4. Формування виробничої собівартості виготовленої продукції ..24
2.5. Механізм ціноутворення на підприємстві ……………………….25
2.6. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства……...27
РОЗДІЛ 3. Моделювання господарської діяльності ВАТ „Молочник”………………………………………………………………………37
3.1. Методичні принципи розрахунку обсягів діяльності підприємства ……………………………………………………………….……37
3.2. Формування витрат підприємства при здійсненні господарської діяльності ……………………………………………………………………...…38
3.3. Формування доходів підприємства ……………………………....45
3.4. Фінансовий результат від господарської діяльності ……….....…48
ВИСНОВКИ………………………………………………………………50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………...…52
ДОДАТКИ ……………………………………………………………..…53
-
Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення
Зміст:
Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення .........................................................................................................4
1.1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення ............................4
1.2. Фактори маркетингового ціноутворення ........................................7
1.3. Маркетингові стратегії ціноутворення ............................................9
1.4. Методи встановлення ціни ..............................................................16
Розділ 2. Аналіз маркетингової цінової політики ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20
2.2. Аналіз цінової політики підприємства.........................................26
2.3. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства .........................................................................................................33
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на ВАТ „Молочник”...................................................................................................42
3.1. Управління витратами підприємства ..........................................42
3.2. Розробка цінової стратегії підприємства ..................................44
Висновки та пропозиції ........................................................................48
Список використаної літератури ..........................................................50
Додатки
-
Теоретичні аспекти оцінки ринкової позиції підприємства
ЗМІСТ:
ВСТУП …………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти оцінки ринкової позиції підприємства ……………………………………………………………………..4
1.1. Стратегічний аналіз підприємства …………………………………4
1.2. Загальна оцінка та аналіз фінансового стану підприємства....8
1.3. Проблеми впровадження стратегічного управління в практику господарювання …………………………………………………………………11
РОЗДІЛ 2. Оцінка ринкової позиції ВАТ „Молочник” …………....18
2.1. Організаційно-економічна і соціальна характеристика підприємства ……………………………………………………………………18
2.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства ……………………………………………………………….……22
2.3. Оцінка фінансово-економічного стану підприємства ………….32
РОЗДІЛ 3. Напрями зміцнення ринкової позиції ВАТ „Молочник” ……………………………………………………………………..38
3.1. Обґрунтування вибору стратегії підприємства…………………38
3.2. Шляхи зміцнення фінансово-економічного становища підприємства ………………………………………………………………….…47
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………..49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………………….….51
ДОДАТКИ
-
СУЧАСНИЙ СТАН ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ „МОЛОЧНИК”
ЗМІСТ.:
Вступ
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Сутність фінансового менеджменту та основні його функції
1.2. Сучасний механізм реалізації фінансового менеджменту на підприємстві
1.3. Проблеми фінансового управління молокопереробної галузі
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ „МОЛОЧНИК”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Існуюча система управління фінансами підприємства
2.3. Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності підприємства
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ВАТ „МОЛОЧНИК”
3.1. Розробка фінансової стратегії підприємства
3.2. Управління прибутком та його розподілом
3.3. Управління фінансовою стійкістю підприємства
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
-
Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг
Зміст
Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг .........................................................................................5
1.1. Поняття і роль контролінгу на сучасному етапі ..........................5
1.2. Контролінг як інструмент консалтингових послуг ....................10
1.3. Актуальні проблеми і перспективи впровадження системи контролінгу на підприємствах України ..............................................................13
Розділ 2. Контролінг господарської діяльності ВАТ „Молочник” як інструмент консалтингових послуг ....................................................................18
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ..........18
2.2. Оцінка фінансово-економічного стану підприємства................22
2.3. Існуюча система контролінгу на підприємстві ..........................30
Розділ 3. Консалтингові послуги щодо зміцнення ринкової позиції ВАТ „Молочник” ..................................................................................................34
3.1. Створення служби контролінгу на підприємстві ....................34
3.2. Шляхи зміцнення фінансово-економічного становища підприємства ........................................................................................................37
3.3. Розрахунок економічного ефекту від консалтингових послуг .39
Висновки .................................................................................................43
Література ..............................................................................................46
Cгенерировано за 0.015069 секунд
|