|
-
“ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ АТЗТ „ФАВОРИТ”)
Зміст:
Вступ........................................................................................................3
Розділ І
Теоретичні аспекти державного регулювання фінансової діяльності підприємства
1.1. Місце держави в ринковій економіці................................................6
1.2. Відносини між державою і підприємством.....................................11
1.3. Основні напрями державного регулювання фінансової діяльності підприємств...........................................................................................................17
Розділ 2
Організаційна та фінансова характеристика АТЗТ „Фаворит”
2.1. Організаційно-економічна характеристика АТЗТ "Фаворит”........28
2.2. Оцінка фінансово-економічного стану АТЗТ "Фаворит"..............31
2.3. Діагностика фінансового стану АТЗТ "Фаворит"...........................36
Розділ 3
Напрями удосконалення державного регулювання фінансової діяльності підприємства
3.1. Об’єктивна необхідність і механізм антимонопольної політики ................................................................................................................42
3.2. Удосконалення податкової систем України...................................44
3.3. Забезпечення державного захисту конкуренції у господарській діяльності АТЗТ „Фаворит” .................................................................................52
Розділ 4. Охорона праці у АТЗТ „Фаворит”........................................56
Висновки і пропозиції...............................................................................65
Список використаної літератури.............................................................69
-
Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах
Зміст
Вступ ..............................................................................................................3
Розділ 1. Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах ....................................................................................................7
1.1. Економічна сутність поняття „прибуток” .......................................7
1.2. Методи та економічний механізм планування прибутку ........14
1.3. Економічний механізм формування валового прибутку ...........28
1.4. Розподіл валового прибутку ..........................................................34
1.5. Нормативно-правовова база формування та розподілу валовго прибутку ...............................................................................................................37
Розділ 2. Методика планування, формування та розподілу прибутку на АТЗТ „Фаворит” .............................................................................................42
2.1. Організаційна характеристика АТЗТ „Фаворит” .........................42
2.2. Організація економічної роботи на підприємстві .......................56
2.3. Економічний механізм планування, формування та розподілу валового прибутку на АТЗТ „Фаворит”...........................................................61
2.4. Шляхи удосконалення планування та формування валового прибутку та оцінка їх результатів ..................................................................72
Розділ 3. Охорона праці в АТЗТ „Фаворит” .........................................80
Розділ 4. Економічний механізм оцінки екологічної збалансованості діяльності та енергоносії АТЗТ „Фаворит”........................................................87
Висновки та пропозиції .............................................................................91
Список використаної літератури .............................................................95
-
Аналіз фінансового стану підприємства
Вступ 4
Розділ I. Теоретичні аспекти аналізу фінансового стану підприємства 6
1.1. Поняття фінансової стійкості підприємства та фактори, які її забезпечують 6
1.2. Економічна сутність основних як складових фінансового стану підприємства 12
1.3. Техніко-економічна характеристика АТЗТ "..." 16
Розділ II. Аналіз та оцінка діяльності АТЗТ "..." 20
2.1. Оцінка фінансово-майнового стану "..." 20
2.2. Аналіз фінансового стану АТЗТ "..." 26
2.3. Напрямки покращення фінансового стану АТЗТ "...". 33
Висновки та пропозиції 38
Список використаної літератури 41
Д О Д А Т К И 43
-
Економічний аналіз собівартості продукції підприємства
ВСТУП 4
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА АТЗТ “ДКФ” 7
2. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13
2.1. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції 13
2.2. Аналіз факторів впливу на витрати виробництва підприємства 15
3. АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ АТЗТ “ДКФ” 19
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Опис проекту ВАТ „ЖКСВ”
Зміст:
Вступ .............................................................................................................3
Розділ 1. Опис проекту ВАТ „ЖКСВ” ....................................................4
1.1. Резюме проекту .....................................................................................4
1.2. Опис підприємства ..............................................................................5
1.3. Опис проекту ......................................................................................11
1.4. Опис продукції ...................................................................................13
Розділ 2. Аналіз проекту .........................................................................15
2.1. Маркетинговий аналіз .......................................................................15
2.2. Технічний аналіз ................................................................................18
2.3. Фінансовий аналіз ..............................................................................20
2.4. Економічний аналіз ............................................................................26
2.5. Оцінка ризиків проекту ...................................................................32
Висновок про життєздатність проекту .................................................34
Список використаної літератури .............................................................36
-
Бізнес-план аптеки
Предмет: управління бізнесом в медицині
План:
Резюме проекту 3
Мета проекту 3
Суть проекту 3
Ініціатор проекту: 5
Короткий опис проекту: 5
Потреба у фінансах 6
Фінснаування:ТОВ “Фарма-Сіті” 6
План реалізації проекту- 6
Аналіз ринку 6
План маркетингу: 8
Аналіз конкурентного середовища: 10
Управлінській персонал та принципи підбору персоналу: 11
План розвитку: 16
Література 18
-
Проектування інформаційної системи. Життєвий цикл ІС
Зміст
1. ПОНЯТТЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОЕКТУ 1
2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ 7
2.1. ВИНИКНЕННЯ ІДЕЇ ПРОЕКТУ 7
2.2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОЕКТУ 8
2.3. ВІДСІВ ГІРШИХ ВАРІАНТІВ І ВІДБІР ІДЕЙ ПРОЕКТУ 9
2.4. ПОПЕРЕДНЙ АНАЛІЗ ЗДІЙСНИМОСТІ ПРОЕКТУ 10
ЛІТЕРАТУРА 12
-
Проект створення виробництва високоякісних смакових приправ
ЗМІСТ
1. Тема проекту 3
2. Цілі і задачі проекту 4
3. Розбивка проекту на фази життєвого циклу 5
4. Формування команди проекту 7
5. Управління і планування проекту 14
5.1. Планування проекту 14
5.2. Ініціалізація проекту 16
6. Ефективність проекту 21
Висновки 27
Література 28
-
Проект створення виробництва високоякісних смакових приправ
ЗМІСТ
1. Тема проекту 3
2. Цілі і задачі проекту 4
3. Розбивка проекту на фази життєвого циклу 5
4. Формування команди проекту 7
5. Управління і планування проекту 14
5.1. Планування проекту 14
5.2. Ініціалізація проекту 16
6. Ефективність проекту 21
Висновки 27
Література 28
-
Розбивка проекту на фази життєвого циклу
ЗМІСТ
1. Тема проекту 3
2. Цілі і задачі проекту 5
3. Розбивка проекту на фази життєвого циклу 5
4. Формування команди проекту 8
5. Управління і планування проекту 11
5.1. Планування проекту 11
5.2. Стратегічні цілі підприємства: 13
5.3. Критерії відбору проекту: 14
5.4. Процес виконання проекту. 14
6. Економічна доцільність проекту 16
Висновки 20
Література 21
Cгенерировано за 0.164808 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|