Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Аудиторія та ефекти масової комунікації» (ID:47540)

| Размер: 14 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПлан:


1. Аудиторія та ефекти масової комунікації
2. Положення ЗМІ в країнах колишнього соціалістичного табору
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:
1. Лозниця В.С. Психологія менеджменту: Навч.посібник. - К.: КНЕУ, 1997.
2. Осовська Г.В. Комунікації в менеджменті: Курс лекцій. - Житомир: ЖІТІ, 1999.
3. Сендинж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теорія і практика. – М.: Прогресс, 1989
4. Почепцов Г.Г. Теория коммуникаций. – М. – К., 2001
5. http://www.korrespondent.net
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Аудиторія та ефекти масової комунікації»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • mass media і маніпуляція суспільної думкою
  • Соціологія комунікацій
  • Соціологія комунікацій
  • Соціологія масових комунікацій
  • Соціологія масових комунікацій
  • Масова комунікація як вид міжособистісного спілкування
  • Види комунікацій
  • Види комунікацій
  • Роль і функції засобів масової комунікації в політичному житті країни
  • Системи масової комунікації
Cгенерировано за 0.134148 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів