Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Аудиторія та ефекти масової комунікації» (ID:47540)

| Размер: 14 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПлан:


1. Аудиторія та ефекти масової комунікації
2. Положення ЗМІ в країнах колишнього соціалістичного табору
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:
1. Лозниця В.С. Психологія менеджменту: Навч.посібник. - К.: КНЕУ, 1997.
2. Осовська Г.В. Комунікації в менеджменті: Курс лекцій. - Житомир: ЖІТІ, 1999.
3. Сендинж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теорія і практика. – М.: Прогресс, 1989
4. Почепцов Г.Г. Теория коммуникаций. – М. – К., 2001
5. http://www.korrespondent.net
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Аудиторія та ефекти масової комунікації»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • mass media і маніпуляція суспільної думкою
  • Соціологія комунікацій
  • Соціологія комунікацій
  • Соціологія масових комунікацій
  • Соціологія масових комунікацій
  • Масова комунікація як вид міжособистісного спілкування
  • Види комунікацій
  • Види комунікацій
  • Роль і функції засобів масової комунікації в політичному житті країни
  • Системи масової комунікації
Cгенерировано за 0.167961 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...