Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Класифікація товару в залежності від довговічності та матеріальності, а також із врахуванням звичок споживачів» (ID:47526)

| Размер: 243 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание1. Навести детальний опис товару
2. Класифікація товару в залежності від довговічності та матеріальності, а також із врахуванням звичок споживачів
3. Обґрунтування можливості переводу товару до розряду марочних
4. Вид упаковки та зміст його маркування 5. Сегментація ринку товару
6. Обґрунтування каналів розподілу по рівню та типу посередників, пропозиція заходів мотивації
7. Ціноутворення на товар
8. Комплекс маркетингових заходів
9. Комплекс вимог до постачальників
10. Розробка рекламного звернення
11. Вимоги до посередника
12. Додаткові заходи щодо позиціювання товару
Список використаної літератури
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:

1. Абрамова И. Позиционирование по-российски / Управление компанией . 2004. - №12
2. Малиновський Б. Вижати всі соки / Український діловий тижневик "Контракти". - № 14 вiд 05-04-2004
3. Маркетинг: принципи і функції/За ред.О.М.Азарян. – Київ: НМУВО, НВФ «Студцентр», 2001. – 320 с.
4. Примак Т.О. Маркетинг: Навч.посіб. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.
5. Роджерс Л. Маркетинг в малом бизнесе / Пер. с анг. — М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996. - 352 c.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Класифікація товару в залежності від довговічності та матеріальності, а також із врахуванням звичок споживачів»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • "Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства (Відкрите акціонерне товариство ""Хорольский молококонсервний комбінат дитячих продуктів"")"
  • Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства „БКС-Соки”
  • Аудиторські стандарти
  • Маркетингова цінова політика на прикладі конкретного підприємства (практична)
  • Розробка комплексу маркетингової діяльності АКБ “Індекс-банк”
  • Захист прав споживачів
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклові товарів
  • Організаційні залежності
  • Класифікація товарів і асортиментна політика
  • Товар і його властивості
Cгенерировано за 2.067421 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...