Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання» (ID:47445)

| Размер: 240 кб. | Объем: 47 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст:


Вступ ……………………………………………………………………..3
1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5
1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5
1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10
1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13
1.4. Огляд літератури …………………………………………………18
2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22
2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22
2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29
2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32
3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38
3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38
3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41
Виноски і пропозиції ………………………………………………...45
Список використаної літератури …………………………………….47
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:

1. Білобловський С.В. Ціноутворення як складовий елемент управління підприємством / Економіка.Фінанси.Право. – 2003. - №9.-с.13-18
2. Бутнік-Сіверський О., Шматкова Т. Планування ціни та рентабельності / Харчова та переробна промисловість. – 2002. - №7.-с.8-9
3. Грещак М.Г. та ін. Внутрішній економічний механізм підприємства: Навчальний посібник. –К: КНЕУ, 2001. – 228 с.
4. Економіка підприємства: Підручник/ За ред.С.Ф.Покропивного. - К., 2001. - 528 с.
5. Економіка виробничого підприємства: Навч.посіб. за ред.. Й.М.Петровича.- К.: Т-во «Знання», КОО, 2001. – 405 с.
6. Економічний аналіз: Навч. посібник /М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток; За ред. М.Г. Чумаченка.– К.: КНЕУ, 2001.– 540 с.
7. Кононенко І. Метод експрес-аналізу рівня конкурентоспроможності продукції // Економіка України // № 2.- 1998.- с.80-83.
8. Маркетинг: принципи і функції/За ред.О.М.Азарян. – Київ: НМУВО, НВФ «Студцентр», 2001. – 320 с.
9. Попов Е., Крючкова О. Ценообразование: методы установления цен и их классификация/ Маркетинг. – 2002. №5-6.- с.102-114
10. Цал-Цалко Ю.С. Холод І. Економіка підприємства. Навч. посібник. – Житомир: ЖІТІ, 2000. – 388 с.
11. Шварц Г. "Мягкие" составляющие конкурентоспособности // Проблемы теории и практики управления // № 4.- 1995.- с. 96-99.
12. Экономика и статистика фирмы. / Под ред. Ильенковой С. Д. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 240 с.
13. Экономика предприятия: Учебник для вузов/ Под редакцией В.П. Грузинова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. - 535с.
14. Экономическая энциклопедия / Научн.-ред. совет изд-ва "Экономика"; Инст.экон. РАН; Гл. ред. Абалкин. - М.: ОАО Издательство "Эко¬номика", 1999. - 1055 с.
15. Экономическая стратегия фирмы: Учеб. пособие / Под ред. А.П. Градова. -3-е изд., испр.-СПб.: Спец-Лит, 2000.-589 с.
16. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика: Учебно-практическое пособие.2-е изд.-М.:ООО "Гном-Пресс",1998.-381с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення
  • Облік контроль та аналіз виробництва та реалізації продукції
  • Особливості надання готельних послуг
  • Організація та надання рієлторських послуг
  • Загальна характеристика продукції
  • Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості
  • Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством
  • Посередницькі послуги
  • Види договорів про надання послуг у новому Цивільному кодексі
  • Контрольна робота мікроекономіка
  • Організація обслуговування споживачів на транспорті (міський і пасажирський транспорт)
Cгенерировано за 0.121613 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...