-
Ефективність формування і використання кадрового потенціалу об’єднань підприємств
Зміст:
Вступ ...........................................................................................................3
1. Теоретичні основи формування і використання кадрового потенціалу об’єднань підприємств .....................................................................4
1.1. Кадрова політика об’єднань підприємств в умовах ринкової економіки .................................................................................................................4
1.2. Методи формування і використання кадрового потенціалу об’єднань підприємств ..........................................................................................8
1.3. Економічний механізм визначення ефективності кадрової політики об’єднань підприємств .......................................................................18
Розділ 2. Проект розвитку молокопереробного кластеру ..............29
2.1. Організаційно-правова характеристика .......................................29
2.2. Економічна характеристика і оцінка потенціалу господарської діяльності підприємств .......................................................................................34
2.3. Шляхи розвитку молокопереробного кластеру .........................37
3. Вдосконалення механізму управління персоналом об’єднань підприємств ...........................................................................................................43
Висновок ..................................................................................................51
Список використаної літератури……………………………………...52
-
Створення туристичних кластерів в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КЛАСТЕРНОЇ МОДЕЛІ ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ 6
1.1. Визначення кластера 6
1.2. Характерні риси діяльності кластерів 19
1.3. Методика створення туристичних кластерів 30
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ КЛАСТЕРІВ 42
2.1. Світовий досвід створення туристичних кластерів 42
2.2. Створення туристичних кластерів в Україні 56
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ КЛАСТЕРІВ (НА ПРИКЛАДІ ОБЛАСТІ) 64
3.1. Напрями створення моделі туристичного кластеру 64
3.2. Модель туристичного кластеру області 72
3.3. Проблеми та їх вирішення при створенні туристичного кластеру 94
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115
ДОДАТКИ 125
-
Інтеграція корпоративних підприємницьких структур: еволюція, форми і види
Завдання:
22. Реєстрація об’єднань
52. Інтеграція корпоративних підприємницьких структур: еволюція, форми і види
Створення машинотехнічного кластеру
-
Крайня необхідність
Зміст
Вступ 3
1. Місце крайньої необхідності серед обставин, що виключають злочинність діяння. 5
2. Поняття крайньої необхідності. 15
3. Перевищення меж крайньої необхідності. 21
4. Різниця між крайньою необхідністю та необхідною обороною. 22
Висновки 31
Список літератури 33
-
Економічна безпека об’єднань підприємств
Зміст:
Вступ ...........................................................................................................3
1. Теоретичні основи організації економічної безпеки об’єднань підприємств .............................................................................................................4
1.1. Сутність і цілі економічної безпеки ..............................................4
1.2. Основні напрями організації економічної безпеки за функціональними складовими .............................................................................6
1.3. Принципи організації і завдання служби безпеки підприємств, що входять до складу об’єднання .......................................................................17
Розділ 2. Проект розвитку кластеру агротуризму ......................20
2.1. Організаційно-правова характеристика..........................................20
2.2. Економічна характеристика і оцінка потенціалу господарської діяльності підприємств .......................................................................................25
2.3. Шляхи розвитку кластеру ...............................................................28
Висновок....................................................................................................30
Список використаної літератури ............................................................32
-
Крайня необхідність за кримінальним законодавством України
З М І С Т
Вступ 3
1. Обставини,що виключаютьсуспільну небезпечність чи протиправність діяння 5
2. Крайня необхідність за кримінальним законодавством України 7
2.1. Поняття крайньої необхідності . 7
2.2. Умови та ознаки правомірності заподіяння шкоди в стані крайньої необхідності. 11
3. Затримання злочинця та крайня необхідність 19
4. Відмінність крайньої необхідності від необхідної оборони. 28
Висновок 30
Список використаної літератури 32
-
Крайня необхідність за кримінальним законодавством України
З М І С Т
Вступ 3
1. Обставини,що виключаютьсуспільну небезпечність чи протиправність діяння 5
2. Крайня необхідність за кримінальним законодавством України 7
2.1. Поняття крайньої необхідності . 7
2.2. Умови та ознаки правомірності заподіяння шкоди в стані крайньої необхідності. 11
3. Затримання злочинця та крайня необхідність 19
4. Відмінність крайньої необхідності від необхідної оборони. 28
Висновок 30
Список використаної літератури 32
-
СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ
ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП 3
Розділ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БАНКУ 5
1.1 Маркетинг як система діяльності банку на ринку 5
1.2. Створення і функціонування служби маркетингу в банку 9
Розділ 2. СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ 15
2.1. Природно-економічна характеристика ЗАТ СОЦБАНК 15
2.2. Механізм створення служби маркетингу 18
2.3. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу 22
Розділ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ 31
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
-
Організація служб маркетингової діяльності
ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП………………………………………………………………………….4
РОЗДІЛ І. Основи організації маркетингової діяльності підприємства…...6
1.1. Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку…………….6
1.2. Створення і функціонування служби маркетингу на підприємстві….12
РОЗДІЛ ІІ. Служба маркетингу на підприємстві……………..…………….16
1.3. Природно – економічна характеристика підприємства……………….16
1.4. Механізм створення служби маркетингу………………………………17
1.5. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу…………25
РОЗДІЛ ІІІ. Вдосконалення діяльності служби маркетингу………….……28
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..
-
Процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access
Вступ 2
1. Основи теорії реляційних баз даних 3
Розділ 2. Призначення, функції та можливості бази даних 8
2.1. Пошук інформації в таблицях 8
2.2. Фільтрація даних та сортування 9
2.3. Вибірка та розрахунок даних 9
2.4 Модифікація та копіювання даних 10
Розділ 3. Опис проектування та створення об’єктів бази даних 12
3.1. Проектування бази даних 12
3.2. Таблиці бази даних 14
3.2.1. Створення макету таблиць. 14
3.2.2. Створення відношень між таблицями. 14
3.3. Форми бази даних 15
3.3.1. Створення форм. 15
3.3.2. Наповнення даних таблиць за допомогою форм. 15
3.4. Запити до бази даних 16
3.4.1. Створення простих запитів на вибірку. 16
3.4.2. Створення параметричних запитів на вибірку. 16
3.4.3. Створення підсумкових запитів. 16
3.4.4. Створення модифікуючих запитів. 16
3.5. Звіти бази даних 17
Висновки 18
Список використаної літератури 19
В даній роботу розглянуто базу даних фірми. База даних виконана в програмі Microsoft Access, що входить до складу пакету програм Microsoft Office 2007.
Предметом даної роботи є процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access.
База даних у файлі