ВСТУП 3
1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 4
1.1.Суть, принципи, завдання і функції маркетингу банку 4
1.2. Основні концепції маркетингу 15
2.ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ 17
2.1. Поняття маркетингової стратегії 17
2.2. Основні стадії розробки маркетингових стратегій 18
2.3. Стратегія комерційного банку та складові його діяльності 21
3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 23
3.1. Удосконалення комплексу банківського маркетингу 23
3.2. Пропозиції щодо цілей та стратегій маркетингу 25
ВИСНОВОК 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
ПЛАН
ВСТУП 2
1. СУТНІСТЬ ПЛАНА МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО
МІСЦЕ В БІЗНЕС-ПЛАНІ БАНКУ. 3
2. СТРУКТУРА ПЛАНА МАРКЕТИНГУ. 6
3. РОЗРОБКА ПЛАНА МАРКЕТИНГУ НА РІВНІ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ БАНКУ. 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 11
1. ФІНАНСОВО-АНАЛІТИЧНА СЛУЖБАБАНКУ 2
2. АНАЛІЗ КБ «НАДРА» 10
1. ХАРАКТЕРИСТИКА БАНКУ 11
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ 12
2.1. Характеристика банку 11
2.2. Аналіз діяльності банку 12
3. АНАЛІЗ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ. АНАЛІЗ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ 17
4. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ АКТИВІВ БАНКУ 20
5. АНАЛІЗ КРЕДИТНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 24
6. АНАЛІЗ РЕЙТИНГОВИХ ПОКАЗНИКІВ БАНКУ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
ВСТУП………………………………………………………………………….4
РОЗДІЛ І. Основи організації маркетингової діяльності підприємства…...6
1.1. Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку…………….6
1.2. Створення і функціонування служби маркетингу на підприємстві….12
РОЗДІЛ ІІ. Служба маркетингу на підприємстві……………..…………….16
1.3. Природно – економічна характеристика підприємства……………….16
1.4. Механізм створення служби маркетингу………………………………17
1.5. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу…………25
РОЗДІЛ ІІІ. Вдосконалення діяльності служби маркетингу………….……28
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..
1. Ваше прізвище, ініціали
2. Повна назва підприємства, де Ви працюєте
3. Ваша посада
4. Форма власності Вашого підприємства (підкреслити):
5. Основний напрям діяльності підприємства (підкреслити):
6. Загальна кількість працюючих на підприємстві
7. Місія підприємства: (підкреслити)
8. Якщо місія існує – вкажіть і проаналізуйте її, якщо ні – сформулюйте її.
9. СБП підприємства: (підкресліть)
10. Якщо СБП виділені – вкажіть їх, якщо ні – виділіть їх. Вкажіть ознаку, за якою виділені СБП.
11. Який відділ підприємства
12. Чи існує на підприємстві служба маркетингу? (підкресліть)
13. Служба маркетингу виділена в самостійний підрозділ (відділ) підприємства і її очолює керівник (маркетинг-директор, начальник відділу маркетингу та ін.)
14. В якому вигляді існує служба маркетингу?
15. Кому безпосередньо підпорядкована служба маркетингу?
16. При формуванні стратегічних напрямків розвитку підприємства основна роль належить:
17. Які методи дослідження споживачів застосовує підприємство?
18. Які методи дослідження конкурентів застосовує підприємство?
19. Хто є основними конкурентами підприємства?
20. Проаналізуйте ринкові можливості і загрози Вашого підприємства в цілому та за кожним його СБП
21. Проаналізуйте сильні і слабкі сторони підприємства в цілому та за кожним його СБП
22. Виділіть конкурентні переваги Вашого підприємства
23. Вкажіть (сформулюйте) існуючі стратегії позиціювання підприємства та проаналізуйте їх
24. Побудуйте матрицю БКГ Вашого підприємства. Розробіть відповідні маркетингові стратегії
25. Побудуйте стратегічну модель Портера для Вашого підприємства. Визначте стратегічне положення СБП та сформуйте відповідні маркетингові стратегії
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 6
1. 1. Необхідність маркетингу в діяльності комерційного банку 6
1.2. Стратегічне планування в комерційному банку 15
1.3. Основні методи та стратегії банківського маркетингу 21
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40
АКБ „СОЦКОМБАНК” 40
2.1. Роль маркетингу в діяльності банків України 40
2.2. Фінансово-економічна характеристика АКБ СОЦКОМБАНКу 46
2.3. Оцінка маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 58
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 78
АКБ „СОЦКОМБАНК” 78
3.1 Напрямки вдосконалення маркетингової стратегії 78
АКБ „СОЦКОМБАНКу” 78
3.2. Розробка нової маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 83
ВИСНОВОК 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
ДОДАТКИ 99
Зміст
Вступ 3
1. Необхідність маркетингової стратегії банку і її сутність 4
2. Особливості маркетингової стратегії банку 8
3. Реалізація маркетингової стратегії АКБ для забезпечення ефективності банківського бізнесу 11
4. Основні напрямки вдосконалення маркетингу банківських послуг 18
Висновок 22
Список використаної літератури 25
1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.
Cгенерировано за 0.161244 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.