Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ» (ID:49651)

| Размер: 122 кб. | Объем: 44 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

Стор.

ВСТУП 3
Розділ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БАНКУ 5
1.1 Маркетинг як система діяльності банку на ринку 5
1.2. Створення і функціонування служби маркетингу в банку 9
Розділ 2. СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ 15
2.1. Природно-економічна характеристика ЗАТ СОЦБАНК 15
2.2. Механізм створення служби маркетингу 18
2.3. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу 22
Розділ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ 31
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Закон України „Про банки і банківську діяльність" від 07.12.2000 р. № 2121-14// Голос України -23.01.2001.
2. Постанова Правління НБУ „Про затвердження Положень „Про порядок створення і реєстрації комерційних банків", „Про порядок ліцензування комерційних банків в Україні" від 27.03.1996 р. № 77.
3. Інструкція про відкриття банками рахунків у національній та іноземній валюті, затверджена Постановою Правління НБУ від 18.12.1998 р. № 527 // Законодавчі і нормативні акти з банківської діяльності. -1999. -№ 2.-4-40с.
4. Андреев Н. Загострення банківської кризи //Маркетинг, № 5 1997
5. Ахмедов П., Рубцов С. Оцінка стратегічних рішень в банку // Маркетинг. - 1998 - № 1. - ст. 46-54.
6. Астраханські відомості. - 1999. - № 21. - ст. 7
7. Банківська енциклопедія / За ред. А.М.Мороз. - К.; Ельтон. - 1993.
8. Бабічева Ю.А. „Банківська справа: довідник" М., Економіка, 1999 р.
9. Бубнов І.А. „Банківська реклама" Гроші та кредит № 9, 2000, ст. 17-19.
10. „Банки активізували боротьбу за засоби приватних осіб". Приватні вклади. „Комерсанкт" № 32, 1999 р.
11. Банківський рейтинг // Профіль, № 9 1999 р.
12. Банківський рейтинг // Комерсант - Гроші, № 10 2001 р.
13. Васюренко О.В., Менеджмент кредитних операцій у комерційних банках. - Харків: Оригінал. - 1998. ст.62.
14. Вороненков Ю.А. „Зберегти та збільшити". Як діє цей лозунг сьогодні // Економіка та життя. - 1997. - № 31. - ст. 5.
15. Васільев Г.В. „Банківський маркетинг" Маркетинг№ 2, 2000 р. ст. 2-14.
16. „В двері банку завітав маркетинг", „Єкономіка та життя", № 10, ст. 2-6..
17. Голубков Є.П., Голубкова Є.Н., Секерин Є.Д., „Маркетинг: вибір кращого рішення" М. Економіка, 1999 р.
18. Гермогенова Л.Є. Ефективна реклама в Росії. - М.: РусПартнер ЛТД, 2000 р.
19. Глодких Д. Пріоритети кредитноїполітики комерційних банків // Вісник НБУ.-1998.-№ Ю.-ст. 39-41.
20. Жих Є.М., Панкрухін А.П., СоловінЄ.А., „Маркетинг: як завоювати ринок". М., 1999р.
21. Жуков Є.Ф., Менеджмент та маркетинг в банках. - К.: Банки та біржи, ЮНІТІ, 2000.-191 ст.
22. Котлер Ф.А. „Основи маркетингу" М., АО „Коруна", АОЗТ „Літера плюс", 2000 р.
23. Кулагін В.Г. Картонна гра: „зарплатний проект" // Маркетинг в Росії та за кордоном, № 9-10 1999 р.
24. Кузнецова Н.А. Особливості маркетингу в Ощадбанку (інформаційно-аналітичний огляд) // банківські послуги, № 4 1999 р.
25. Лавров С.Н., Злобін С.Ю. „Основи маркетингу" К., Юність, 2000 р.
26. Лаврушин О.І. „банківська справа" М., Економіка, 1999 р.
27. Левшин Ф.М. „Маркетинг" К. Либідь 2000 р.
28. Лисова І. Регіональна статистика банківської системи констатує // Економіка тажиття. - 1998. - № 31. - ст.6.
29. Маркова В.М. Маркетинг послуг, М.: Інфра - М, 1999 р.
30. Масовіч А.П., Тора-Центр, М., 2001 р.
ЗІ.Мескон М.Х., Альберт М.,Хедоурі Ф. „Основи менеджменту" К., Юність 2001 р.
32. Маркова В.М. Маркетинг послуг. - М.: Фінанси та статистика, 1999 р. -ст. - 127.
33. Новий план рахунків: побудова і застосування // Бухгалтерській облік та аудит.- 2000.- № 1. ст. 65-78.
34. Об"яви // Київ. - 2000. - № 7.
35. Распутіна Л.М. Формуваннякредитного портфеля комерційного банку з урахуванням ризику // Банківська справа. - 1999. - № 2. - ст. 24-31.
36. Севрук В.Т. Банківський маркетинг. - К.: Дело ЛТД, 1999. - 128 ст.
37. Усоскін В.М. Сучасний комерційний банк: операції та регулювання. -К.: „Вазар-Феро", 2001. - 320 ст.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Банківський маркетинг
  • Розробка плана маркетингу у складі бізнес-плана банку.
  • Банківська діяльність аналіз діяльності банку
  • Організація служб маркетингової діяльності
  • Стратегічний менеджмент
  • ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК”
  • Организационная структура предприятия
  • ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ (на прикладі банку)
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Поняття і сутність міжнародного маркетингу
Cгенерировано за 0.161244 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів