|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Сучасна християнська етика. Пошук загальнолюдських цінностей
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Основні поняття про християнську етику 4
2. Роль християнської етики в формуванні морально-духовної культури 6
3. Загальнолюдські цінності та форми їх буття 8
ВИСНОВОК 11
Список використаних джерел 12
-
Фінансування культури і мистецтва
Вступ 3
1. Завдання закладів культури і мистецтва та необхідність їх фінансування 5
2. Сучасний стан фінансування закладів культури і мистецтва (на прикладі Управління культури у Вінницькій області) 13
3. Проблеми та перспективи фінансування закладів культури і мистецтва 25
4. Шляхи удосконалення фінансування культури і мистецтва 30
Висновки 35
Література 38
Додаток 1. Дані про видатки Державного бюджету України на культуру і мистецтво та ЗМІ в розрізі головних розпорядників бюджетних коштів на 2000-2003 рр. 41
Додаток 2. Основні закони та нормативно-правові акти в галузі культури 42
-
ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ ТА ЦІННОСТІ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ
1. Людиномірна сутність культури 1
2. Символічний, ціннісний та інші аспекти культури. 3
3. Філософські визначення культури і цивілізації 7
4. Парадокси культури і цивілізації 10
Література 15
-
ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ ТА ЦІННОСТІ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ
1. Людиномірна сутність культури 1
2. Символічний, ціннісний та інші аспекти культури. 3
3. Філософські визначення культури і цивілізації 7
4. Парадокси культури і цивілізації 10
Література 15
-
ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ ТА ЦІННОСТІ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ
1. Людиномірна сутність культури 3
2. Символічний, ціннісний та інші аспекти культури. 5
3. Філософські визначення культури і цивілізації 9
4. Парадокси культури і цивілізації 12
Література 17
-
ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ ТА ЦІННОСТІ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ
1. Людиномірна сутність культури 3
2. Символічний, ціннісний та інші аспекти культури. 5
3. Філософські визначення культури і цивілізації 9
4. Парадокси культури і цивілізації 12
Література 17
-
Соціально-економічне значення культури в торгівлі в умовах ринкових відносин
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................... 2
РОЗДІЛ 1. Соціально-економічне значення культури в торгівлі в умовах
ринкових відносин............................................................................. 4
РОЗДІЛ 2. Характеристика складових культури торгівлі, та елементи культури
Обслуговування.................................................................................. 10
РОЗДІЛ 3. Показники рівня культури торговельного обслуговування.
Оцінка культури та якості обслуговування..................................... 18
РОЗДІЛ 4. Заходи, щодо підвищення культури та якості торгівельного
обслуговування населення................................................................ 22
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА......................................................................... 29
-
Цивілізація як етап розвитку культури
План
1. Цивілізація як етап розвитку культури 3
2. Особливості розвитку архітектури і культури Греції та Риму: “порівняльний аналіз” 4
3. Гуманізм як принцип культури. Вплив реформаційного руху на подальший розвиток західноєвропейської культури 8
4. Ідея бароко в Україні. Розквіт української культури в період козацького бароко 13
5. Мистецькі стилі України ХIХ-го століття 17
Література 23
-
КУЛЬТУРА, ЯК СПЕЦИФІЧНА ФОРМА СОЦІАЛЬНОГО ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА
Вступ 3
1. Поняття та ідея культури 3
2. Культура як соціальний феномен 8
2.1. Соціальна сутність культури 8
2.2. Структурні елементи та форми вияву культури в житті людини і суспільства 12
2.3. Особливості національної культури у контексті відродження українського соціуму 15
Висновок 17
Список використаної літератури 18
-
Концепція корпоративної культури
ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 5
1.1. Зміст і поняття корпоративної культури 5
1.2. Розвиток теорії організаційної культури 15
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „...” 24
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 24
2.2. Діагностика організаційної культури підприємства 29
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „...” 39
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
ДОДАТКИ 49
Cгенерировано за 0.009516 секунд
|