Вступ 3
1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 4
1.1. Характеристика ресторану “Козацький” 8
2. Організаціяпродовольчогопостачання підприємств ресторанногобізнесу. 12
2.1. Визначення потреби підприємств суспільного харчування в сировині і напівфабрикатах 13
2.1.1. Мета продовольчого забезпечення 14
2.1.2. Форми постачання та вибір постачальника 16
2.1.3. Управління складським господарством підприємства 18
2.1.4. Управління транспортним господарством підприємства 20
2.1.5. Оптимізація маршрутів доставки товарів 21
2.2. Продовольче постачання на прикладі ресторану “Козацький” 24
3. Удосконалення організації продовольчогопостачання підприємств готельного господарства. 31
Висновки 34
Використана література: 36
Додаток 37
План
Вступ 3
1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 4
1.1. Характеристика ресторану “Козацький” 8
2. Організаціяпродовольчогопостачання підприємств ресторанногобізнесу. 12
2.1. Визначення потреби підприємств суспільного харчування в сировині і напівфабрикатах 13
2.1.1. Мета продовольчого забезпечення 14
2.1.2. Форми постачання та вибір постачальника 16
2.1.3. Управління складським господарством підприємства 18
2.1.4. Управління транспортним господарством підприємства 20
2.1.5. Оптимізація маршрутів доставки товарів 21
2.2. Продовольче постачання на прикладі ресторану “Козацький” 24
3. Удосконалення організації продовольчогопостачання підприємств готельного господарства. 31
Висновки 34
Використана література: 36
Додаток 37
ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6
1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанногобізнесу 6
1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанногобізнесу 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15
2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31
3.1. Напрямки розвитку ресторанногобізнесу в Україні 31
3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 54-59
Зміст
Вступ 4
1. Загальна характеристика організаційної і господарської діяльності ресторану "Васильок" 6
2. Організація матеріально-технічного забезпечення підприємства готельно-ресторанногобізнесу 11
3. Аналіз матеріально-технічного постачання ресторану 16
4. Удосконалення системи матеріально-технічного постачання і його організаційно-економічна ефективність 28
Висновки та пропозиції 36
Список використаних джерел 38
Додатки 40
Додаток 7 47
ЗМІСТ
1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3
2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6
3. Організаціяпостачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9
4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13
5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17
6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20
7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23
8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26
9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28
10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30
11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33
Список літератури 37
Вступ 3
1. Теоретична частина 6
1.1. Суть і значення матеріально- технічного постачання 6
1.2. Організація матеріально- технічного постачання 15
2. Аналітична частина 22
2.1. Характеричстика досліджуваного підприємства 22
2.2. Аналіз діяльності служби матеріально-технічного постачання 32
3. Проектна частина 47
3.1. Підвищення ефевикності матеріально- техночіного постачання в підприємствах ресторанного господарства 47
Висновки 62
Література 65-68
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДОВОЛЬЧОГО ПОСТАЧАННЯ 5
1.1. Сутність запасів підприємства та їх види 5
1.2. Фактори, що впливають на обсяг і структуру запасів готової продукції 9
1.3. Методи нормування запасів готової продукції 13
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА ТА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ "РЕСТОРАН "ВІТРЯК" 18
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДОВОЛЬЧОГО ПОСТАЧАННЯ ВАТ "РЕСТОРАН "ВІТРЯК" 27
РОЗДІЛ 4. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ВАТ "РЕСТОРАН "ВІТРЯК" 32
ВИСНОВОК 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Додатки 37-48
ВСТУП 3
Розділ 1. Загальна характеристика організації виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5
1.1. Організація виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5
1.2. Сутність автоматизації на підприємствах ресторанногобізнесу та її вплив на оперативне опрацювання замовлень 10
Розділ 2. Організація виробництва в ресторані "Наздар" 14
2.1. Загальна характеристика ресторану 14
2.2. Організація процесу виробництва в ресторані "Наздар" 17
2.3. Організація робочих місць і фактори забезпечення нормальних умов праці 20
Розділ 3. Шляхи вдосконалення виробництва на підприємствах ресторанного господарства 23
Висновки 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Вступ 2
1. Оцінка внутрішнього середовища підприємств готельно-ресторанногобізнесу 5
2. Оцінка діючих стратегій підприємств готельно-ресторанногобізнесу. 6
2.1 Аналіз щодо використання потенціалу підприємства. 10
2.2 Аналіз технічних ресурсів підприємства. 13
2.3 Аналіз трудових ресурсів підприємства 15
2.4 Аналіз використання кадрового потенціалу підприємства 21
2.5 Аналіз інформаційних ресурсів підприємства. 22
2.6 Аналіз систем управління підприємством 25
3. Аналіз сильних і слабких сторін діючого підприємства. 26
Висновок 29
ЛІТЕРАТУРА 33
Вступ 3
Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанногобізнесу в туристичній інфраструктурі 6
1.1. Місце готельно-ресторанногобізнесу в туристичній інфраструктурі 6
1.2. Сутність та значення ресторанногобізнесу для розвитку туризму 11
1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанногобізнесу в Україні на сучасному етапі 15
Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20
2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20
2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22
2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25
2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28
Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним
бізнесом 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
Cгенерировано за 0.152608 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.