Вступ
Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства.
1.1. Поняття та види конкурентоспроможності.
1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції.
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми.
1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю.
Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст".
2.1. Характеристика об’єкту дослідження.
2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства.
2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції.
2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції.
Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки.
3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства.
3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем.
3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства.
Додаток
Висновок
Література
Вступ
Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства.
1.1. Поняття та види конкурентоспроможності.
1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції.
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми.
1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю.
Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст".
2.1. Характеристика об’єкту дослідження.
2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства.
2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції.
2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції.
Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки.
3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства.
3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем.
3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства.
Додаток
Висновок
Література
Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства.
1.1. Поняття та види конкурентоспроможності.
1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції.
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми.
1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю.
Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст".
2.1. Характеристика об’єкту дослідження.
2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства.
2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції.
2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції.
Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки.
3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства.
3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем.
3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства.
Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства.
1.1. Поняття та види конкурентоспроможності.
1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції.
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми.
1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю.
Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст".
2.1. Характеристика об’єкту дослідження.
2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства.
2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції.
2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції.
Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки.
3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства.
3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем.
3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства.
Вступ 6
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління персоналом на підприємствах 8
1.1. Сутність та роль розвитку персоналу 8
1.2. Форми і методи розвитку персоналу 14
1.3. Розробка системи підвищення кваліфікації в організації 20
Розділ 2. Аналіз розвитку персоналу на Відкритому акціонерному товаристві “Чернігівський завод “Металіст”
29
2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ ЧЗ “Металіст” 29
2.2. Загальний аналіз системи управління персоналом 35
2.3. Аналіз системи розвитку персоналу на ВАТ ЧЗ “Металіст” 40
Розділ 3. Шляхи оптимізації системи розвитку та стимулювання персоналу на ВАТ ЧЗ “Металіст”
47
3.1. Аналіз недоліків системи розвитку та пропозиції щодо їх усунення 47
3.2. Вплив запропонованих заходів на фінансові показники ВАТ ЧЗ “Металіст”
56
Висновки 60
Список використаної літератури 64
Додатки 66
РОЗДІЛ 2. Оцінка управління оборотними активами АТВТ ЕМЗ „Металіст” 3
2.1.Характеристика основних показників фінансово-господарської діяльності АТВТ ЕМЗ „Металіст” 3
2.2.Динаміка обсягів і структура оборотних активів та оцінка рівня забезпечення підприємства оборотними активами 10
2.3.Оцінка ефективності управління оборотними активами АТВТ ЕМЗ „Металіст” 28
РОЗДІЛ 3. Напрямки підвищення ефективності управління оборотними активами підприємства 48
3.1.Обгрунутвання вибору джерел поповнення оборотних активів 48
3.2.Шляхи прискорення обертання оборотних активів 56
3.3.Використання математичних методів та моделей в управлінні оборотними активами 62
ВИСНОВКИ 75
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 79
ДОДАТКИ 80
ВСТУП 3
1 ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ІНВЕСТУВАННЯ І ЙОГО МЕТА 5
1.1 Поняття інвестиції і інвестиційної та іноваційної діяльності 5
1.2 Інвестиційний клімат в Україні 10
1.3 Методи оцінки ефективності інвестицій 13
2. Аналіз фінансового стану підприємства на матеріалах ВАТ "Металіст" 16
2.1. Характеристика майнового стану підприємства. 16
2.2. Оцінка фінансового стану ВАТ "Металіст" 21
2.3 Система показників, що характеризують інвестиційну діяльність підприємства. 32
3. Способи підвищення привабливості підприємства для інвесторів. 35
Висновки 38
Література 40
Додатки
Вступ 3
1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ 4
1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 4
1.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства 10
1.3. Основна концепція управління конкурентоспроможністю 17
2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 21
2.1.Поняття конкурентоспроможності товару 21
2.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 24
2. 3. Конкурентоспроможність українських товарів 26
РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 37
Висновки 50
Література 53
1. Поняття та види конкурентоспроможності Конкурентоспроможність країни Конкурентоспроможність галузі
Конкурентноспроможність фірми, компанії Конкурентоспроможність товару
2. Види конкуренції
Досконала конкуренція.
Недосконала конкуренція.
Форми недосконалої конкуренції
Вступ
Розділ 1. Вихідні аспекти конкуренції і співробітництва країн на світовому ринку
Розділ 2. Вплив прямих іноземних інвестицій на конкурентоспроможність країн
Розділ 3. Вплив ТНК на конкурентоспроможність країн
Розділ 4. Вплив інноваційної політики на міжнародну конкурентоспроможність держав
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Cгенерировано за 0.124500 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.