|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
РЕГУЛЮВАННЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
Вступ 3
1. СУТНІСТЬ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ 5
1.1. Основи розрахунково-касового обслуговування підприємств 5
1.2. Організація розрахунків готівкою 8
1.3. Організація збереження готівкових коштів 10
2. РЕГУЛЮВАННЯ розрахунково-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 13
2.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення 13
2.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування 19
3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 23
Висновок 28
Література 31
-
СТАН ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ З РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОСБЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ.....................................................................................6
1.1. Сутність розрахунково-касового обслуговування..........................................6
1.2. Нормативно-правова база................................................................................11
1.3. Характеристика діяльності банку та його облікова політика......................12
РОЗДІЛ 2. СТАН ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ З РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОСБЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ...................................................................................19
2.1. Облік розрахунків із застосуванням платіжних доручень та вимог-доручень.............................................................................................................................19
2.2. Облік розрахунків із застосуванням розрахункових чеків і акредитивів...26
2.3. Особливості розрахунків в електронній системі “Клієнт-банк”..................40
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ...........................................................................................................................49
3.1. Джерела аналізу операцій з розрахунково-касового обслуговування клієнтів................................................................................................................................49
3.2. Методика проведення аналізу розрахунково-касового обслуговування клієнтів................................................................................................................................52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.............................................................................64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.........................................................69
ДОДАТКИ
-
ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Суть, будова та функції банківської системи 4
2. Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування 9
2.1 Порядок організації розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційними банками 9
2.2 Розрахункові послуги комерційних банків 11
2.3 Касові послуги комерційних банків 28
2.3.1 Організація прийому та видачі готівки в приходних та видаткових касах 28
2.3.2 Прогнозний розрахунок касових оборотів 31
2.3.3 Ведення обліку касових оборотів 35
2.4 Національний банк — банк банків: організація розрахунків та контроль за веденням касових операцій в НБУ 39
3. Про деякі напрямки розвитку розрахунково-касових банківських послуг в Україні 43
3.1 Вексель в електронних системах 45
3.2 Система електронних розрахунків із застосуванням платіжних карток Національного банку України 47
Загальні висновки 54
Додаток 1 56
Література 57
-
РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
Вступ...
1. СУТНІСТЬ ЕМІСІЙНО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ
1.1 Розрахунково-касові операції банків...
1.2 Емісія Національного банку України...
2. РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
2.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення...
2.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування...
3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
3.1. Перспективи нагляду банків за емісією банків України...
3.2.Шляхи поліпшення емісійно-касового обслуговування в Україні...
Висновок...
Література...
-
РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
Вступ 3
1. СУТНІСТЬ ЕМІСІЙНИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ 6
1.1 Розрахунково-касові операції банків 6
1.2 Емісія Національного банку України 9
2. РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 13
2.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення 13
2.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування 18
2.3. Посередницькі операції суб’єктів ринку цінних паперів 21
3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕМІСІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 27
3.1. Перспективи нагляду банків за емісією банків України 27
3.2.Шляхи поліпшення емісійно-касового обслуговування в Україні 29
3.3. Проблеми і перспективи розвитку емісії на ринку цінних паперів 31
Висновок 35
Література 38
-
Організація та облік касового обслуговування клієнтів банками
1. Організація касового обслуговування клієнтів банками 2 2. Загальні вимоги до оформлення касових документів 4 3. Відображення в обліку операцій з касового обслуговування 9 Використана література 11
-
Організація обслуговування туристів різних типів в підприємствах готельного господарства
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування туристів у готелях 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 12 2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 12 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 15 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 18 РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 23 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування туристів 23 3.2. Урізноманітнення форм і методів організації дозвілля у готелі 29 3.3. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45
-
Порядок накладання арешту і звернення стягнення на грошові кошти та інше майно клієнтів у банку
1. Вимоги до договору на здійснення розрахунково-касового обслуговування 3
2. Порядок накладання арешту і звернення стягнення на грошові кошти та інше майно клієнтів у банку 9
Література 14
-
Особливості організації обслуговування іноземних туристів в підприємстві готельного господарства
ВСТУП 1
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4
1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4
1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування іноземних туристів у готелях 6
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 8
2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 8
2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 10
2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 13
РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 16
3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування іноземних туристів 16
3.2. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 20
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
-
Аналіз діяльності комерційних банків
Реферат 3
Вступ 4
1 Методологічні принципи аналізу банківської діяльності 6
1.1 Економічна сутність і задачі фінансового аналізу 6
1.2 Інформаційне забезпечення аналізу. 10
1.3 Критерії і види фінансового аналізу. 11
2 Економічна сутність основних банківських операцій 15
2.1 Сутність і роль банківських операцій 15
2.2 Основні види банківських послуг в Україні 23
2.3 Особливості проведення основних банківських операцій 28
2.3.1 Організація банківського кредитування 28
2.3.2 Проведення депозитних операцій комерційними банками 33
2.3.2 Організація розрахунково-касового обслуговування клієнтів 38
3 Методика фінансового аналізу основних банківських операцій 54
3.1 Аналіз проведення кредитних операцій 54
3.2 Аналіз депозитних операцій комерційного банку 66
3.3 Оцінка операцій банку з розрахунково-касового обслуговування клієнтів 72
3.4 Рекомендації щодо удосконалення методики фінансового аналізу
та поліпшення фінансово-економічного стану комерційного банку 82
Висновок 92
Додаток А 94
Додаток Б 95
Додаток В 96
Література 100
Cгенерировано за 0.010283 секунд
|