|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
СТАН ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ З РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОСБЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ.....................................................................................6
1.1. Сутність розрахунково-касового обслуговування..........................................6
1.2. Нормативно-правова база................................................................................11
1.3. Характеристика діяльності банку та його облікова політика......................12
РОЗДІЛ 2. СТАН ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ З РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОСБЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ...................................................................................19
2.1. Облік розрахунків із застосуванням платіжних доручень та вимог-доручень.............................................................................................................................19
2.2. Облік розрахунків із застосуванням розрахункових чеків і акредитивів...26
2.3. Особливості розрахунків в електронній системі “Клієнт-банк”..................40
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ...........................................................................................................................49
3.1. Джерела аналізу операцій з розрахунково-касового обслуговування клієнтів................................................................................................................................49
3.2. Методика проведення аналізу розрахунково-касового обслуговування клієнтів................................................................................................................................52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.............................................................................64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.........................................................69
ДОДАТКИ
-
РЕГУЛЮВАННЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
Вступ 3
1. СУТНІСТЬ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ 5
1.1. Основи розрахунково-касового обслуговування підприємств 5
1.2. Організація розрахунків готівкою 8
1.3. Організація збереження готівкових коштів 10
2. РЕГУЛЮВАННЯ розрахунково-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 13
2.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення 13
2.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування 19
3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 23
Висновок 28
Література 31
-
Організація та облік касового обслуговування клієнтів банками
1. Організація касового обслуговування клієнтів банками 2 2. Загальні вимоги до оформлення касових документів 4 3. Відображення в обліку операцій з касового обслуговування 9 Використана література 11
-
Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Суть, будова та функції банківської системи 4
2. Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування 9
2.1 Порядок організації розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційними банками 9
2.2 Розрахункові послуги комерційних банків 11
2.3 Касові послуги комерційних банків 28
2.3.1 Організація прийому та видачі готівки в приходних та видаткових касах 28
2.3.2 Прогнозний розрахунок касових оборотів 31
2.3.3 Ведення обліку касових оборотів 35
2.4 Національний банк — банк банків: організація розрахунків та контроль за веденням касових операцій в НБУ 39
3. Про деякі напрямки розвитку розрахунково-касових банківських послуг в Україні 43
3.1 Вексель в електронних системах 45
3.2 Система електронних розрахунків із застосуванням платіжних карток Національного банку України 47
Загальні висновки 54
Додаток 1 56
Література 57
-
РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
Вступ...
1. СУТНІСТЬ ЕМІСІЙНО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ
1.1 Розрахунково-касові операції банків...
1.2 Емісія Національного банку України...
2. РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
2.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення...
2.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування...
3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
3.1. Перспективи нагляду банків за емісією банків України...
3.2.Шляхи поліпшення емісійно-касового обслуговування в Україні...
Висновок...
Література...
-
Аналіз діяльності комерційних банків
Реферат 3
Вступ 4
1 Методологічні принципи аналізу банківської діяльності 6
1.1 Економічна сутність і задачі фінансового аналізу 6
1.2 Інформаційне забезпечення аналізу. 10
1.3 Критерії і види фінансового аналізу. 11
2 Економічна сутність основних банківських операцій 15
2.1 Сутність і роль банківських операцій 15
2.2 Основні види банківських послуг в Україні 23
2.3 Особливості проведення основних банківських операцій 28
2.3.1 Організація банківського кредитування 28
2.3.2 Проведення депозитних операцій комерційними банками 33
2.3.2 Організація розрахунково-касового обслуговування клієнтів 38
3 Методика фінансового аналізу основних банківських операцій 54
3.1 Аналіз проведення кредитних операцій 54
3.2 Аналіз депозитних операцій комерційного банку 66
3.3 Оцінка операцій банку з розрахунково-касового обслуговування клієнтів 72
3.4 Рекомендації щодо удосконалення методики фінансового аналізу
та поліпшення фінансово-економічного стану комерційного банку 82
Висновок 92
Додаток А 94
Додаток Б 95
Додаток В 96
Література 100
-
Порядок накладання арешту і звернення стягнення на грошові кошти та інше майно клієнтів у банку
1. Вимоги до договору на здійснення розрахунково-касового обслуговування 3
2. Порядок накладання арешту і звернення стягнення на грошові кошти та інше майно клієнтів у банку 9
Література 14
-
РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
Вступ 3
1. СУТНІСТЬ ЕМІСІЙНИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ 6
1.1 Розрахунково-касові операції банків 6
1.2 Емісія Національного банку України 9
2. РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 13
2.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення 13
2.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування 18
2.3. Посередницькі операції суб’єктів ринку цінних паперів 21
3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕМІСІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 27
3.1. Перспективи нагляду банків за емісією банків України 27
3.2.Шляхи поліпшення емісійно-касового обслуговування в Україні 29
3.3. Проблеми і перспективи розвитку емісії на ринку цінних паперів 31
Висновок 35
Література 38
-
Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)
ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6
1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6
1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15
2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31
3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31
3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 54-59
-
Особливості обслуговування іноземних туристів в готелях
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи організації туристичного обслуговування іноземних туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Послуги готелів по обслуговуванню іноземних туристів 5
1.2. Організація контролю туристичного обслуговування в готелі 11
Розділ 2. Організація туристичного обслуговування іноземців в готелі "Едельвейс" 17
2.1. Організація діяльності служб готелю "Едельвейс" по обслуговуванню клієнтів 17
2.2. Організація обслуговування готельного фонду 24
2.3. Організація вимог до роботи персоналу готелю "Едельвейс" 26
Розділ 3. Контроль обслуговування в готелі "Едельвейс" 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
Cгенерировано за 0.011417 секунд
|