|
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5
1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9
1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10
1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10
1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12
1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14
1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15
1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18
2.1. Завдання дослідження 18
2.2. Характеристика методів дослідження 18
2.3. Організація дослідження 18
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19
3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19
3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20
3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20
3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22
3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25
3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26
3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28
3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30
ВИСНОВКИ 32
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33
ЛИТЕРАТУРА 34
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5
1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9
1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10
1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10
1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12
1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14
1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15
1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18
2.1. Завдання дослідження 18
2.2. Характеристика методів дослідження 18
2.3. Організація дослідження 18
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19
3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19
3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20
3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20
3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22
3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25
3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26
3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28
3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30
ВИСНОВКИ 32
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33
ЛИТЕРАТУРА 34
-
Підготовка дитини до школи
Вступ 3
1. Розвиток дитини дошкільного віку 4
1. 2. Виховання уміння вчитися 5
1.3. Труднощі адаптації до школи 8
2. Методики вивчення і розвитку мислення дітей дошкільного віку 10
2.1. Оцінювання мислення дітей дошкільного віку 10
2.3. Методики роботи по розвитку мислення дітей дошкільного віку 12
1.3. Результати дослідження 18
2. Розвиток уваги та пам’яті в дошкільному віці 22
Висновки 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
-
Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 4
1.1. Сутність поняття увага 4
1.2. Проблема розвитку уваги у дітей дошкільного віку 12
Розділ 2. Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку 20
2.1. Характеристика рівней розвитку уваги у дітей дошкільного віку 20
2.2. Шляхи розвитку уваги у дітей дошкільного віку 23
Висновки 30
Список використаної літератури 31
Додатки 33
-
Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7
1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7
1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19
1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27
2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38
2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38
2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51
2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56
3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66
3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66
3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86
Висновки 96
Література 103
Додаток А 112
Додаток Б 113
-
Просвітництво: суть та причини виникнення
Вступ 3
1. Виникнення та загальні риси епохи Просвітництва 4
2. Особливості розвитку мистецтва доби Просвітництва 7
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Трудовая деательность
Вступ………………………………………………………………………… 4
Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5
1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5
1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13
1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16
1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20
Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22
2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22
2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23
Висновки…………………………………………………………………...........26
Список використаної літератури…………………………………………….27
-
Трудовая деательность
Вступ………………………………………………………………………… 4
Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5
1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5
1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13
1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16
1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20
Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22
2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22
2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23
Висновки…………………………………………………………………...........26
Список використаної літератури…………………………………………….27
-
Тілесно-орієнтована психотерапія в реабілітації дітей дошкільного з психічними відхиленнями
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ 6
1.1. Анатомо-фізіологічні особливості дітей дошкільного віку 6
1.2. Психічний розвиток дітей дошкільного віку 8
1.3. Характеристика найпоширеніших психічних порушень дітей дошкільного віку 21
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ 30
2.1. Психолого-педагогічні особливості роботи з дітьми дошкільного віку 30
2.2. Місце засобів тілесно-орієнтованої психотерапії дітей з психічними відхиленнями 41
РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ²ДХИЛЕННЯМИ 49
3.1. Організація дослідження 49
3.2. Аналіз результатів дослідження та їх інтерпретація 56
ВИСНОВОК 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76
-
Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості 5
1.2. Формування соціальної поведінки та культури д ітей дошкільного віку 13
РОЗДІЛ 2. ЕМРІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 22
2.1. База проведення експерименту 22
2.2. Проведення експерименту 22
2.3. Результати експерименту 33
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
В експерименті брало більше 40 дітей
Cгенерировано за 0.139528 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|