Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Методи ціноутворення» (ID:44026)

| Размер: 13 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст


1 ТЕОЕРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ..................................................... 3
1.1 Методи ціноутворення........................................................... 3
1.2 Складання бюджету реклами................................................. 8
2 РОЗРАХУНКОВО – АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ..................... 14
2.1 Задача..................................................................................... 14
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................................. 16
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Барабанов А.И. и др. Разработка ценовой политики предприятия. Воронеж, 1999. – с. 163.
2. Басовский Л.Е. Маркетинг. М.: ИНФРА-М, 1999. – с. 327.
3. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. М.: Дело, 1995. – с. 317.
4. Дайн А. И др. Маркетинг. М.: Экономика, 1993. – с. 283.
5. Дитль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Высш. шк.; Инфра-М, 2000 – с. 247.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 2001. - с. 511.
7. Маренков Н. Л. Цены и ценообразование. – М., 2000. – с. 259.
8. Пунин Е. И. Маркетинг, менеджмент и ценообразование на предприятиях (в условиях рыночной экономики). - М.: Междунар. отношения, 1996. – с. 112.
9. Уткин Э. А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика. – М., 1997. – с. 231.
10. Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг. – М.: Экономика, 2001. – с. 421.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Методи ціноутворення»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Ціна та джерела регулювання ціноутворення
  • Методи що спираються на попит
  • Ціноутворення на продукцію і послуги підприємств готельно-ресторанного господарства
  • Маркетингова цінова політика
  • Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів
  • Ціни та ціноутворення в поліграфії
  • Ціни і ціноутворення в поліграфії
  • Цінова політика підприємства
  • Цінова політика підприємства
  • Державний контроль ціноутворення. Роль держави у досягненні рівноваги цін.
  • Ціноутворення
Cгенерировано за 0.149457 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...