Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Методи ціноутворення» (ID:44026)

| Размер: 13 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст


1 ТЕОЕРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ..................................................... 3
1.1 Методи ціноутворення........................................................... 3
1.2 Складання бюджету реклами................................................. 8
2 РОЗРАХУНКОВО – АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ..................... 14
2.1 Задача..................................................................................... 14
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................................. 16
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Барабанов А.И. и др. Разработка ценовой политики предприятия. Воронеж, 1999. – с. 163.
2. Басовский Л.Е. Маркетинг. М.: ИНФРА-М, 1999. – с. 327.
3. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. М.: Дело, 1995. – с. 317.
4. Дайн А. И др. Маркетинг. М.: Экономика, 1993. – с. 283.
5. Дитль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Высш. шк.; Инфра-М, 2000 – с. 247.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 2001. - с. 511.
7. Маренков Н. Л. Цены и ценообразование. – М., 2000. – с. 259.
8. Пунин Е. И. Маркетинг, менеджмент и ценообразование на предприятиях (в условиях рыночной экономики). - М.: Междунар. отношения, 1996. – с. 112.
9. Уткин Э. А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика. – М., 1997. – с. 231.
10. Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг. – М.: Экономика, 2001. – с. 421.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Методи ціноутворення»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Ціна та джерела регулювання ціноутворення
  • Методи що спираються на попит
  • Ціноутворення на продукцію і послуги підприємств готельно-ресторанного господарства
  • Маркетингова цінова політика
  • Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів
  • Ціни та ціноутворення в поліграфії
  • Ціни і ціноутворення в поліграфії
  • Цінова політика підприємства
  • Цінова політика підприємства
  • Державний контроль ціноутворення. Роль держави у досягненні рівноваги цін.
  • Ціноутворення
Cгенерировано за 0.118936 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів