Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині» (ID:43845)

| Размер: 2789 кб. | Объем: 64 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

І ВСТУП............................................................................................................... 3
1.1 Роль, задачі, функції і місце торгівлі в умовах ринкових відносин........ 3
1.2 Перспективи розвитку і особливості комерційної діяльності в умовах ринкових відносин.......................................................................................
7
1.3 Поняття про асортимент і його класифікація............................................ 10

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА................................................................................... 16
2.1 Характеристика торгового підприємства.................................................. 16
2.2 Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині та шляхи його удосконалення.........................................................................
21
2.2.1 Чинники, які впливають на формування асортименту........................... 21
2.2.2 Аналіз формування асортименту............................................................. 24
2.3 Договори поставки і їх зміст........................................................................ 31
2.4 Планування асортименту продукції........................................................... 35
2.5 структура асортименту товару.................................................................... 38

ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА............................................................................... 45
3.1 Фінансовий аналіз за звітний період.......................................................... 45
3.2 Висновки по фінансовому аналізу............................................................... 51
3.3 Свої пропозиції по удосконаленню комерційної діяльності формування асортименту товарів...............................................................
53

ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................... 57

ДОДАТКИ.......................................................................................................... 59
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Постанова КМУ “Порядок зайняття підприємницькою діяльністю і правила торговельного обслуговування населення” від 08.02.1995 р.
2. Артамонова Л.И. Организация торговли М.Экономика, 1984г.
3. Архипов И.А. Торговое оборудование М.Экономика 1990 г.
4. Афанасьєв М.П. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. – М.: АО “Финстатинформ”, 1995 . – 112 с.
5. Баззел Р., Кокс Д., Браун Р. Информация и риск в маркетинге: Пер. с англ.; Под ред. М.Р.Ефимовой. – М.: Финстатинформ, 1993. – 96 с.
6. Бланк И.А. Торговый менеджмент. – К.: УФИМБ, 1997. – 408 с.
7. Васильева Н.Э., Козлова Л.И. Формирование цены в рыночных условиях. – М.: АО “Бизнес-школа” и “Интел-Синтез”, 1995. – 65 с.
8. Виноградова С.Н., Сыцко В.Е. Проблемы жизненного цикла товара. Комплексное изучение потребителя и его поведение на рынке: Учеб. пособие “Основы маркетинга”. – Ч.4. – Гомель: ВКШ ГКИ, 1991. – 48 с.
9. Дайан А., Букурель Ф.И. и др. Академия рынка: Маркетинг: Пер. с фр. – М.: Экономика, 1993. – 572 с.
10. Демидов В.Е. Почему именно ФОСС ТИС: - М.: Легпромиздат. 1990. – 48 с.
11. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Пер. с нем. – М.: Высш. шк., 1995. – 255 с.
12. Доценко А.П., Осокина В.Д. Рынок и его механизм: Учеб.-метод. пособие. – К.: МЗУУП, 1993. – 100 с.
13. Как продать ваш товар на внешнем рынке: Справочник / Отв. ред. Б.А.Савинов. – М.: Мысль, 1990. – 364 с.
14. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1997. – 156 с.
15. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2001. – 240 с.
16. Коммерческое товароведение и экспертиза: Учеб. пособие для вузов / Под. ред. Г.А. Васильева и Н.А. Нагапетьянца. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. – 135 с.
17. Моисеев М.К., Анискин Ю.П. Современное предприятие: конкурентоспособность, маркетинг, обновление. – М.: Внешторгиздат, 1993. – 302 с.
18. Осипова Л.В., Синяева И.М. Основы коммерческой деятельности. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997.
19. Панкратов Ф.Г. Коммерческая деятельность. М.: ИВЦ "Маркетинг", 1996.
20. Петропольский Г.А. Организация торгавли М.Просвещение 1981 г.
21. Памбухчиянц В.К. организация и технология торговых процессов М.Экономика 1987 г.
22. Ткаченко Н.Б. Маркетингова товарна політика: Навч.посіб. – К.: Київ. держ. торг.-екон. ун-т, 2000. – 140 с.
23. Устинов М.Т. Организация и управление торговли М.Экономика 1986 г.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах
  • Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення
  • Формування асортименту товарів в торговому підприємстві
  • Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
  • Комерційна діяльність фірмового магазину
  • Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг
  • Методи продажу товарів в магазині (на прикладі мережі магазинів самообслуговування ТОВ “Годувальник”)
  • Формування асортиментної політики на підприємстві
  • Формування асортиментної політики на підприємстві
  • Порівняльна характеристика асортиментних фарбових товарів вітчизняного та закордонного виробництва на матеріалах магазину
Cгенерировано за 0.148913 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...