Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Канали розподілу та їх ефективність» (ID:43691)

| Размер: 1487 кб. | Объем: 33 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст
Вступ……………………………………………………………………… 2 стр.
1. Канали розподілу…………………………………………3 стр.
2. Функції каналів розподілу………………………………………..6 стр.
3. Характеристики каналів розподілу…………………………….7 стр.
4. Прямі і непрямі канали розподілу………………………………14 стр.
5. Вертикальні системи збуту………………………………………15 стр.
6. Електронні канали розподілу……………………………………20 стр.
7. Управління каналами…………………………………………….21 стр.
8. Ефективність стратегії охоплення ринку……………………….22 стр.
Висновки…………………………………………………………………...25 стр.
Використана література………………………………………………….26 стр.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література
1. Войчак А. В. Маркетингові дослідження: Навчально-методичний пос. для самостійного вивчення дисципліни; М-тво освіти і науки України, Київський нац. економ. ун-т. - К., 2001. -119 с.
2. Гаджинский А.М. Основы логистики. – М.: Информационно-внедренческий центр "Маркетинг", 1998.
3. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Робочий конспект та навчальні тестові завдання: Навч. посіб. для студ. вузів,. - К.: Лібра, 2004. -279 с.
4. Голиков Е.А. Маркетинг и логистика. – М.: Издательский дом "Дашков и Ко", 2000.
5. Гордон М.П., Карнаухов С.Б. Логистика товародвижения. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1999.
6. Земляков І. С. Основи маркетингу: Навчальний посібник; М-во освіти і науки України, Ін-т менеджменту та економіки "Галицька академія". -К.: Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с.
7. Косенков С. І. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. - Ред. Ю. Харковий. - К.: СКАРБИ, 2004. - 464 с.
8. Крамаренко В. І. Маркетинг: Навчальний посібник. -К.: ЦУЛ, 2003. -257 с.
9. Логистика / Под ред. Б. Аникина. – М.: ИНФРА - М, 1997.
10. Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посібник для студ. вузів. -Суми: Університетська книга, 2004. - 975 с.
11. Маркетинг: принципи та функції: Навч. посібник для студ. вузів/ Ред. О.М. Азарян; М-во освіти і науки України , Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. -3-є вид., перероб. і доп.. -Х.: НВФ "Студцентр", 2002. – 319 с.
12. Мостенська Т. Л. Основи маркетингу: Навчальний посібник; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харчових технол.. - К.: Кондор, 2005. -238 с.
13. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг; Пер. с англ. - 2-е европ. изд. – М.: Издательский дом "Вильямс", 1998. – 1056 с.
14. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Маркетинг менеджмент. – СПб: Питер Ком, 1998. – 896 с.
15. Липчук В. В.Маркетинг: Основи теорії і практики: Навч. посібник для студ. вузів; За заг. ред. В. Липчука. -Львів: Новий Світ-2000: Магнолія плюс, 1999. - 280 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Канали розподілу та їх ефективність»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Оцінювання ефективності каналів розподілу та критерії їх вибору
  • Маркетинг
  • Контрольна робота на тему: «Розробка продуктової стратегії фірми»
  • Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики
  • Аналіз діяльності виробничого підприємства
  • Теорія виробництва. Крива виробничих можливостей
  • Канали витоку інформації з підприємств
  • Вибір оптимальних каналів розподілу при збуті продукції матеріально
  • Логістика
  • Навігація Інтернет за допомогою браузера, призначення кнопок браузера
Cгенерировано за 0.111259 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...