Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Контрольна з маркетингу» (ID:4348)

| Размер: 18 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 30 грн. | Добавлена: 25.08.2005 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗавдання 1 2
Метою дослідження є виявлення потреб споживачів горілчаних виробів для забезпечення конкурентноспроможності продукції підприємства-виробника на ринку. 2
Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед відвідувачів супермаркетів, ресторанів, барів. 2
Періодичність опитування – один раз на рік. 2
Критерії вибору ресопондентів: переважно чоловіки, вік респондентів від 25 років та середнім доходом сім”ї. 2
АНКЕТА 2
Завдання 2 7
Зробимо необхідні розрухунки (табл. 1.1) для заповнення пустих клітин табл. 1.2. 7
Література 14

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна з маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Способи підвищення використання оборотних коштів
  • Контрольна з культури України
  • Поняття і сутність міжнародного маркетингу
  • Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • Розвиток маркетингу в Україні
  • Контрольна робота маркетинг
  • Контрольна робота маркетинговий менеджмент
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
Cгенерировано за 0.122452 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...