Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Контрольна з маркетингу» (ID:4348)

| Размер: 18 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 30 грн. | Добавлена: 25.08.2005 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗавдання 1 2
Метою дослідження є виявлення потреб споживачів горілчаних виробів для забезпечення конкурентноспроможності продукції підприємства-виробника на ринку. 2
Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед відвідувачів супермаркетів, ресторанів, барів. 2
Періодичність опитування – один раз на рік. 2
Критерії вибору ресопондентів: переважно чоловіки, вік респондентів від 25 років та середнім доходом сім”ї. 2
АНКЕТА 2
Завдання 2 7
Зробимо необхідні розрухунки (табл. 1.1) для заповнення пустих клітин табл. 1.2. 7
Література 14

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна з маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Способи підвищення використання оборотних коштів
  • Контрольна з культури України
  • Поняття і сутність міжнародного маркетингу
  • Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • Розвиток маркетингу в Україні
  • Контрольна робота маркетинг
  • Контрольна робота маркетинговий менеджмент
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
Cгенерировано за 0.113930 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів