Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Ємність ринку і фактори, що її визначають» (ID:43091)

| Размер: 790 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПЛАН

Вступ……………………………………………………………………………2
1. Ємність ринку і фактори, що її визначають…………………..3
2. Просування, PR, реклама………………………………………..9
Висновки………………………………………………………………………16
Використана література…………………………………………………….17
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література:
1. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. – М.: Ассоциация авторов и издателей “Тандем”, издательство “ГНОМ-ПРЕС”, 1998. – 384 с.
2. Старостина А.А., Зозулёв А.В. Сегментация рынка //Учебно-методические материалы по сегментации рынка по курсам “Маркетинг”, “Промышленный маркетинг” и дипломного проектирования для студентов факультета менеджмента и маркетинга специальности “Маркетинг” всех форм обучения.- К.: НТУУ “КПИ”, 1999. – 60 с.
3. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер.с франц.- Спб. ; М.: Наука, 1996. – 589 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология. -М.: Издательство “Финпрес”, 1998. – 416 с.
5.Ромат Є. В. Словник основних рекламних і маркетингових термінів,. -Харків: Студцентр, 2003. -54 с.
6.Буряк П. Ю. Маркетинг: Навчальний посібник; М-во освіти і науки України, Львівська держ. фінансова акад.. -К.: ВД "Професіонал, 2005. -318 с.
7.Земляков І. С. Основи маркетингу: Навчальний посібник; М-во освіти і науки України, Ін-т менеджменту та економіки "Галицька академія". -К.: Центр навчальної літератури, 2004. -352 с.
8.Ромат Е.В. Реклама: История. Теория. Практика: Учеб. для вузов. -М.; СПб.; Харьков: Питер, 2002. -544 с.
9.Кузякин А.П. Реклама и PR в мировой экономике: Учебное пособие. - М.: ООО "ТК Велби", 2002. -319 с.
10. Уэллс, Уильям. Реклама: принципы и практика: Пер. с англ.; Джон Бернет, Сандра Мориарти. -7-е межд. изд.. -СПб.: Питер, 2001. -735 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Ємність ринку і фактори, що її визначають»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Грошовий ринок. Функції грошей як система, їхній взаємозв’язок і взаємообумовленість. Способи виміру грошей
  • Контрольна робота з правового регулювання інвестиційної діяльності
  • Визначити ємність територіального ринку
  • Контрольна робота маркетинг
  • Сутність та функціонування національного ринку
  • ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ
  • Засоби регулювання грошового ринку
  • Сутність та економічна природа попиту та пропозиції
  • Контрольна робота з маркетингу на прикладі мобільного зв’язку
  • Ринок праці з недосконалою конкуренцією
Cгенерировано за 0.138582 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів