Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Ємність ринку і фактори, що її визначають» (ID:43091)

| Размер: 790 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПЛАН

Вступ……………………………………………………………………………2
1. Ємність ринку і фактори, що її визначають…………………..3
2. Просування, PR, реклама………………………………………..9
Висновки………………………………………………………………………16
Використана література…………………………………………………….17
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література:
1. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. – М.: Ассоциация авторов и издателей “Тандем”, издательство “ГНОМ-ПРЕС”, 1998. – 384 с.
2. Старостина А.А., Зозулёв А.В. Сегментация рынка //Учебно-методические материалы по сегментации рынка по курсам “Маркетинг”, “Промышленный маркетинг” и дипломного проектирования для студентов факультета менеджмента и маркетинга специальности “Маркетинг” всех форм обучения.- К.: НТУУ “КПИ”, 1999. – 60 с.
3. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер.с франц.- Спб. ; М.: Наука, 1996. – 589 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология. -М.: Издательство “Финпрес”, 1998. – 416 с.
5.Ромат Є. В. Словник основних рекламних і маркетингових термінів,. -Харків: Студцентр, 2003. -54 с.
6.Буряк П. Ю. Маркетинг: Навчальний посібник; М-во освіти і науки України, Львівська держ. фінансова акад.. -К.: ВД "Професіонал, 2005. -318 с.
7.Земляков І. С. Основи маркетингу: Навчальний посібник; М-во освіти і науки України, Ін-т менеджменту та економіки "Галицька академія". -К.: Центр навчальної літератури, 2004. -352 с.
8.Ромат Е.В. Реклама: История. Теория. Практика: Учеб. для вузов. -М.; СПб.; Харьков: Питер, 2002. -544 с.
9.Кузякин А.П. Реклама и PR в мировой экономике: Учебное пособие. - М.: ООО "ТК Велби", 2002. -319 с.
10. Уэллс, Уильям. Реклама: принципы и практика: Пер. с англ.; Джон Бернет, Сандра Мориарти. -7-е межд. изд.. -СПб.: Питер, 2001. -735 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Ємність ринку і фактори, що її визначають»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Грошовий ринок. Функції грошей як система, їхній взаємозв’язок і взаємообумовленість. Способи виміру грошей
  • Контрольна робота з правового регулювання інвестиційної діяльності
  • Визначити ємність територіального ринку
  • Контрольна робота маркетинг
  • Сутність та функціонування національного ринку
  • ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ
  • Засоби регулювання грошового ринку
  • Сутність та економічна природа попиту та пропозиції
  • Контрольна робота з маркетингу на прикладі мобільного зв’язку
  • Ринок праці з недосконалою конкуренцією
Cгенерировано за 0.117197 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...