Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Маркетингова стратегія: хто і як продаватиме Ваш продукт» (ID:41963)

| Размер: 27 кб. | Объем: 22 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Резюме 4
Продукт або вид послуг 4
Цілі і стратегія 6
Опис ринку 7
Конкуренти 11
Маркетингова стратегія: хто і як продаватиме Ваш продукт 12
План виробництва 14
Організація і управління 15
Правовий статус організації (юридичний план) 16
Фінансовий план 17
Програма інвестування 18
Охорона навколишнього середовища 19
Оцінка ризику і страхування 20
Висновок 21
Використана література 22
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література
1) Доил Д. Как создать предприятие. Руководство для менеджеров, вкладчиков, экономических служб.- Таллинн. -1991 г.- 101с.
2) Котлер Ф. Основы маркетинга. Пер. с англ.- М.:Прогресс, 1990.- 736с.
3) Хейне П. Экономический образ мышление Пер. с англ. - М.:"Новости", 1991.- 704 с.
4) Н.Н Скворцов., Как разработать бизнес-план предприятия, К., 1994
5) Пелих А.С.. Бизнес-план или как организовать собственный бизнес, М,1997
6) Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы: Учебно-методическое пособие. -М.: Финансы и статистика, 1997.
7) Вільям Р.,Дункан "Керівництво з основ проектного менеджменту".-К.: Інститут менеджменту і бізнесу, 1999.-197с.
8) "Управление проектами". :3арубежный опыт /научн. ред. Проф. В.Д. Шапиро/. -С-Петербург, изд-во "Два-Три", 1993.-443 с.
9) Беренс В., Хавранек П.М. Руководство по оценке зффективности инвестиций: Пер. с англ. перераб. й дополн. изд. - М.: АОЗТ "Интер-експерт". "ИНФРА-М", 1995. - 528с.
10) Економіка підприємства. У2-ТТ.1./За ред. С.Ф. Покропивного. - К.: Хвиля-Прес, 1995.
11) Липсиц Й.В. "Инвестиционньїй проект: методьі подготовки й анализа" // Москва, 1996
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетингова стратегія: хто і як продаватиме Ваш продукт»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова стратегія: хто і як продаватиме Ваш продукт
  • Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
  • Стратегія інвестиційної діяльності фірми
  • Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • Контрольна з основ економічної теорії
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Маркетингова інформація і дослідження
  • Контрольна робота стратегічний менеджмент
  • Маркетинг-план КБ "Приватбанк"
Cгенерировано за 0.136074 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів