Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «Характеристика базового підприємства, його становище та стратегія розвитку.» (ID:41808)

| Размер: 259 кб. | Объем: 88 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Характеристика базового підприємства, його становище та стратегія розвитку.
1.1.Загальна характеристика КДГМК “Криворіжсталь” та тенденцій зміни основних техніко-економічних показників його діяльності
1.2. Особливості конкурентного становища підприємства, його місія та цілі діяльності
1.3. Стратегія розвитку КДГМК “Криворіжсталь”


Розділ 2. Аналіз конкурентноздатності та якості продукції КДГМК “Криворіжсталь”
2.1. Зміст та зв’язок конкурентноздатності та якості продукції
літературі
2.2. Вплив якості продукції на конкурентноздатність та ефективність виробництва
2.3. Методи управління конкурентноздатністю та якістю продукції
2.4. Аналіз цінової конкурентноздатності продукції та якості продукції КДГМК
“Криворіжсталь”
2.5. Аналіз нецінової конкурентоспроможності продукції КДГМК
“Криворіжсталь”

Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню конкурентоспроможності та якості
продукції КДГМК “Криворіжсталь”
3.1. Резерви підвищення конкурентоспроможності продукції
КДГМК “Криворіжсталь”
3.2. Оцінка ефективності діяльності підприємства з урахуванням запропонованих заходів

Висновки

Перелік використаних джерел


Додатки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Артюхов В.И. Обеспечение качества и конкурентоспособности продукции в условиях конверсии // Статистика и качество № 8, 1991 г.
2. Васюткин В.Ф., Шевелев В.В. К вопросу управления качеством продукции // Вопросы экономики промышленного производства. - Воронеж, 1975 г.
3. Гличев Г.Д. Качество продукции и потребительская стоимость // Статистика и качество № 10, 1990 г.
4. Доморацкий В.П. Качество и конкурентоспособность продукции // Статистика и качество № 12, 1990 г.
5. Калита П.Я. Стабильность качества продукции: оценочные показатели // Статистика и качество № 2, 1991 г.
6. Касумов Ш.А. Управление качеством продукции в новых условиях хозяйствования // Статистика и качество № 2, 1991 г.
7. Качество и стандартизация / под ред Х.Лилие. - М.:Экономика, 1982 г.
8. Коренное повышение качества продукции - важный фактор ускорения (учебное пособие) - М.: Экономика, 1988 г.
9. Коробченко Н.С. Экономическая сущность качества продукции // Вопросы экономики промышленного производства - Воронеж, 1975 г.
10. Левин А.П. Эффективность промышленного производства - М.: Экономика, 1982 г.
11. Львов Н.А. Качество и количество в единой мере // Статистика и качество № 2, 1991 г.
12. Охримчук Л.Н. Совершенствование контроля качества продукции // Сер. 3. Экономика: наука, управление, практика, № 18, 1987 г. - М.: Знание, 1987г.
13. Синк Д.С. Управление производительностью: планирование, измерение и оценка, контроль и повышение; пер. с англ./ общ. ред. В.И.Данилова. - М.:Прогресс, 1989 г.
14. Статистические методы повышения качества / под ред. Хитоси Кумэ - М.: Финансы и статистика, 1990 г.
15. Теория анализа хозяйственной деятельности / под ред. В.В.Осмоловского. - Минск: Высшая школа, 1989 г.
16. Томилкин В.Н. Управление качеством в условиях перехода к рыночной экономике // Статистика и качество № 10, 1990 г.
17. Экономический анализ деятельности промышленных предприятий // под ред. В.И.Переслегина. - М.:Мысль, 1970 г.
18. Нормативно-техническая документация КГМК «Криворожсталь» за 1995 - 1999 гг.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Характеристика базового підприємства, його становище та стратегія розвитку.»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

  • Розробка стратегії підприємства

  • Розробка стратегії підприємства

  • Конкурентне середовище підприємства та методи визначення інтенсивності конкуренції

  • Завдання №1

  • Характеристика базових конкурентних стратегій: переваги, недоліки, умови застосування

  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства

  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства

  • ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «ГРАНД» ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЇ

  • Обґрунтування проекту вдосконалення системи управління потенціалом підприємства


Cгенерировано за 0.018667 секунд

загрузка...