|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
Вступ 3
1. Стратегія розвитку цільового ринку 4
2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10
3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10
4. Маркетингова стратегія 11
5. Товарна стратегія 12
6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14
7. Цінова стратегія 15
8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17
9. Бюджет маркетингу 19
Висновки 21
Список використаних джерел 22
-
Розробка стратегії підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43
-
Розробка стратегії підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43
-
Конкурентне середовище підприємства та методи визначення інтенсивності конкуренції
ВСТУП 2
1. ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНЦІЇ ТА КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4
2. СУТНІСТЬ ІНТЕНСИВНОСТІ КОНКУРЕНЦІЇ ТА МЕТОДИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 12
3. ХАРАКТЕРИСТИКА ФАКТОРІВ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ІНТЕНСИВНІСТЬ КОНКУРЕНЦІЇ 18
4. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА БАЗОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 25
5. ОЦІНКА ІНТЕНСИВНОСТІ КОНКУРЕНЦІЇ БАЗОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
6. СИСТЕМА ЗАХОДІВ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З ПОЗИЦІЇ ВИЗНАЧЕННЯ ІНТЕНСИВНОСТІ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Завдання №1
ВСТУП 3
1. Характеристика об'єкту дослідження 4
2. Конкуренція 6
3. Визначення базової маркетингової стратегії розвитку підприємства 11
4. Визначення стратегії обхвату ринку 12
5. Конкурентна стратегія 17
6. Стратегія зростання 17
7. Стратегія фірми по управлінню маркетинговим середовищем 18
ВИСНОВКИ 19
ЛІТЕРАТУРА 20
Додаток 1 21
-
Характеристика базових конкурентних стратегій: переваги, недоліки, умови застосування
Вступ - 3 -
1. Сутність та загальна характеристика конкурентної стратегії підприємства - 4 -
2. Класифікація конкурентних стратегій підприємства - 6 -
3. Стратегія диверсифікації - 13 -
4. Стратегія фокусування - 16 -
5. Стратегія вичікування і швидкого реагування - 18 -
Висновок - 19 -
Список використаної літератури - 20 -
-
Стратегія і її роль у діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11
3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25
4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29
5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34
6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44
7 Розробка стратегії підприємства 53
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56
Висновки 59
Література 61
-
Стратегія і її роль у діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11
3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25
4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29
5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34
6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44
7 Розробка стратегії підприємства 53
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56
Висновки 59
Література 61
-
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «ГРАНД» ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЇ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «ГРАНД» ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЇ 5
1.2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗА ПОРТЕРОМ 9
1.3. ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ УСПІХУ ТА ПОБУДОВА КАРТИ СТРАТЕГІЧНИХ ГРУП 10
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МІКРО ТА МАКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „ГРАНД” 13
2.1. АНАЛІЗ ЗОВНІШЬОГО СЕРЕДОВИЩА 13
2.2. АНАЛІЗ БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 15
2.2.1 АНАЛІЗ СПОЖИВАЧІВ 15
2.2.2.АНАЛІЗ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ 17
2.2.3 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ 18
2.3. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 22
2.3.1. ОЦІНКА ДІЮЧИХ СТРАТЕГІЙ 23
2.3.2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 24
2.3.3. ВИЗНАЧЕННЯ СИЛЬНИХ І СЛАБКИХ СТОРІН ПІДПРИЄМСТВА 28
2.3.4. ВИЯВЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 30
2.4 СКЛАДАННЯ МАТРИЦІ SWOT-АНАЛІЗУ 31
3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 34
3.1. ФОРМУВАННЯ МІСІЇ ТА ЦІЛЕЙ ТОВ «ГРАНД» 34
3.2. РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ 37
3.3. ДІЛОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТОВ «ГРАНД» 39
3.4. ФУНКЦІОНАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «ГРАНД» 40
3.4.1. МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ 40
3.4.2 ОЦІНКА РИНКІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 41
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
-
Обґрунтування проекту вдосконалення системи управління потенціалом підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні аспекти управління потенціалом підприємства 5
1.1. Поняття потенціалу підприємства, форми та методи оцінки потенціалу підприємства 5
1.2. Теоретичні основи формування та управління потенціалом підприємства 25
РОЗДІЛ 2. Оцінка потенціалу підприємства (на прикладі …) 33
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 33
2.2. Аналіз фінансового стану та системи потенціалу підприємства 41
2.3. Оцінка потенціалу підприємства 55
2.4. Система управління та її недоліки 62
РОЗДІЛ 3. Обґрунтування заходів рекомендації щодо розвитку і підвищення ефективності використання потенціалу підприємства 84
3.1. Обґрунтування перспектив та розвитку вдосконалення менеджменту управління 84
3.2. Оцінка ефективності та доцільності запропонованих заходів 88
ВИСНОВКИ 103
ЛІТЕРАТУРА 106
Додаток А. Баланс базового підприємства в 2003-2006 рр. (за ф.1) 113
Додаток Б. Фінансові результати базового підприємства в 2003-2006 рр. (за ф.2) 115
Додаток В. Методика розрахунку показників фінансового стану 117
Додаток Г. Основні показники бізнес-плану 121
Cгенерировано за 0.018667 секунд
|