-
Контрольна з економіки підприємства 1
1. Науково-технічний прогрес, основні напрями. Інноваційна діяльність підприємства. 3
2. Нематеріальні ресурси. Поняття про нематеріальні активи підприємства, їх оцінка ізнос. 6
3. Маркетингова діяльність підприємства. 9
Список літератури 12
-
Звіт з практики управління персоналом
Вступ 3
1 Загальні положення 4
2 Аналіз діяльності підприємства 11
2.1 Аналіз внутрішнього розпорядку підприємства 11
2.2 Управління персоналом підприємства 15
2.3 Маркетингова і комерційна діяльність підприємства 16
3 Пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства 20
Висновок 27
Об’єктом практики є власне підприємство на ринку спортивних послуг, організаційно-виробнича діяльність та управлінська структура.
Використана література 28
-
Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ПРИНЦИПІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ 4
2. АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9
3. АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі готелю) 12
Маркетингова продуктова політика підприємства 12
Маркетингова цінова політика підприємства 15
Маркетингова збутова політика підприємства 16
Маркетингова комунікаційна політика підприємства 20
ВИСНОВКИ 25
ЛІТЕРАТУРА 27
-
Предмет: управління туристичним і готельним бізнесом. Потенціал підприємства: формування та оцінка
1 БЛОК. ВИРОБНИЦТВО ТА ЗБУТ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ 3
2 БЛОК. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТА МЕНЕДЖМЕНТ 12
3 БЛОК. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 20
4 БЛОК. ФІНАНСИ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 27
ЛІТЕРАТУРА 34
ДОДАТКИ 35
-
Структура і зміст операційної діяльності підприємства (на прикладі будівельного підприємства ТОВ „Дюна Плюс”)
Вступ 3
1. ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ЗАГАЛЬНІЙ СТРУКТУРІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Загальна структура економічної діяльності підприємства 5
1.2. Управлінська діяльність підприємства 10
1.3. Фінансова діяльність підприємства 22
1.4. Кадрова діяльність підприємства 25
1.5. Логістична діяльність підприємства 34
1.6. Маркетингова діяльність підприємства 37
1.7. Операційна діяльність підприємства 45
1.8. Специфіка операційного менеджменту в будівельних організаціях 50
1.8.1. Особливості операційної діяльності будівельної організації 50
1.8.2. Специфіка управління операційною діяльністю будівельного підприємства 52
1.9. Нормативно-правова база операційної діяльності підприємства 55
1.10. Структура операційної діяльності та управління нею 63
1.11. Контроль операційної діяльності 67
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ДЮНА-ПЛЮС» 71
2.1. Загальна економічна характеристика підприємства «Дюна-плюс» 71
2.2. Операційна діяльність на підприємстві «Дюна-плюс» та управління нею 95
2.3. Недоліки в операційній діяльності та управлінні нею та рекомендації щодо її поліпшення 104
2.4. Рекомендації щодо поліпшення операційної діяльності на підприємстві „Дюна Плюс” 106
Висновки 111
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 114
-
Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
Зміст.
І.Вступ
ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства
1.1.Менеджмент в системі маркетингу
1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва
1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі
1.4.Рекламна діяльність в системі збуту
1.5.Управління системою якості на підприємстві
2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок"
2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ
2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика.
2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції
2.4.Рекламна діяльність підприємства
3. Рекомендації та пропозиції
ІІІ.Висновки.
ІV. Використана література..
-
Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
Зміст.
І.Вступ
ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства
1.1.Менеджмент в системі маркетингу
1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва
1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі
1.4.Рекламна діяльність в системі збуту
1.5.Управління системою якості на підприємстві
2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок"
2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ
2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика.
2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції
2.4.Рекламна діяльність підприємства
2.5. Управління збутом на підприємстві.
3. Рекомендації та пропозиції
ІІІ.Висновки.
-
Маркетинг (на прикладі підприємства)
1. Загальна характеристика підприємства 3
2. Маркетингові стратегії охоплення ринку. Процес оцінювання цільового сегмента 4
3. Маркетингова цінова політика 6
4. Маркетингова стратегія ціноутворення 7
5. Здійснення стратегічного маркетингового планування 8
6. Зміст і заходи стимулювання збуту 10
7. Марочна політика підприємства 12
Література 14
-
Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики
1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства 2
2. Ознайомлення з специфікою діяльності маркетингових служб підприємства 6
3. Організація здійснення маркетингових досліджень 8
4. Товарна політика підприємства 18
5. Маркетингова цінова політика підприємства 22
6. Канали розподілу і ефективність їх діяльності 24
7. Маркетингова комунікаційна політика підприємства 26
8. Планування маркетингової діяльності 31
9. Контроль за виконанням маркетингових заходів 35
-
Звіт про проходження виробничої практики
1.Аналіз організаційно-правових характеристик підприємства 3
2.Маркетингова діяльність підприємства 6
3.Фінансовоо-економічні показники діяльності підприємства 10
4.Організація виробництва та управління підприємством 12
5.Трудові ресурси та управління персоналом 14
6. Прогнозні показники діяльності 18
7.Індивідуальне завдання 19
Список літератури 31
-
Промисловий маркетинг (вар. 3)
Вступ 3
1. Життєвий цикл товарів виробничого призначення і маркетингові стратегії на його стадіях 4
2. Середньострокова маркетингова діяльність підприємства орієнтованого на політику екологічного маректингу 11
Висновки 18
Список використаних джерел 19