-
Стратегічне управління та шляхи удосконалення стратегій на прикладі туристичної фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні та нормативно-правові основи формування системи управління туристичним бізнесом в Україні 5
1.1. Сутність, головні відмінності туризму від інших видів послуг та особливості його розвитку в Україні 5
1.2. Державне регулювання сфери туристичних послуг 12
1.3. Вихідні моменти системи управління організаціями індустрії туризму 17
РОЗДІЛ 2. Аналіз стану управління туристичною фірмою на прикладі ЗАТ ТФ “...” 25
2.1. Загальна характеристика особливостей розвитку ринку туристичних послуг в Україні 25
2.2. Аналіз результативності функціонування ЗАТ ТФ “...” 35
2.3. Аналіз особливостей стратегічного положення фірми та його ринкового оточення 57
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення системи стратегічного управління туристичною фірмою 62
3.1. Сучасні методи стратегічного управління туристичним бізнесом та визначення стратегічних альтернатив 62
3.2. Пропозиції щодо реалізації стратегії ЗАТ ТФ “...” 78
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
-
Організація і управління бізнесом на прикладі створення медичного закладу
Вступ 3
1. Сутність організації і управління бізнесом 6
1.1. Специфіка управління бізнесом на сучасному етапі 6
1.2. Концептуальні підходи до управління організацією 12
1.3. Складові системи управління бізнесом 22
2. Аналіз організації і управління бізнесом (на прикладі створення офтальмологічного центра «Погляд») 41
2.1. Діагностика зовнішнього середовища організації 41
2.2. Аналіз макро- і мікросередовища організації, SWOT – аналіз 49
2.3. Розробка цілей і структури організації Офтальмологічний центр «Погляд» 58
3. Ефективність уведеної системи стратегічного управління 68
3.1. Стратегічний набір підприємства і технологія розробки функціональної стратегії 68
3.2. Контроль і труднощі реалізації стратегії 75
3.3. Шляхи подолання труднощів, удосконалення організації і управління бізнесом 87
Висновки 96
Список використаної літератури 100
-
Управління бізнесом
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти управління бізнесом в сучасних умовах 5
1.1. Методологічні аспекти управління бізнесом в сучасних умовах 5
1.2. Бізнес-планування як основа ефективного управління бізнесом вітчизняних підприємств 15
1.3. Методичні підходи та інструментарій бізнес-планування 21
Висновки до розділу 1 40
2. Дослідження особливостей управління бізнесом в галузі автосервісу 43
2.1. Характеристика техніко-економічного стану базового підприємства 43
2.2. Структура ТОВ "..." та організація управління бізнесом в ньому 49
2.3. Аналіз фінансово-господарського стану та ефективності управління бізнесом в ТОВ „...” 56
Висновки до розділу 2 65
3. Обґрунтування напрямків вдосконалення управління бізнесом ТОВ "Автотехнікс" 67
3.1. Розробка перспективних напрямків ведення бізнесу 67
3.2. Розробка шляхів вдосконалення системи управління бізнесом 72
3.2. Аналіз ефективності запропонованих заходів 79
Загальні висновки та пропозиції 84
Список використаної літератури 89
Додатки 95
Додаток А. Основні показники діяльності підприємства в 2004-2006 рр. 96
Додаток Б. Методика розрахунку показників фінансового стану 98
Додаток В. Проект створення відділу дистрибуції моторних мастил 102
-
Організація управління готельним комплексом (турфірмою)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ 5
1.1. Характеристика основних елементів побудови організаційної структури управління готельним комплексом 5
1.2. Прогресивні чинники підвищення ефективності управління готельним підприємством 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «Назва» 12
2.1. Коротка характеристика об’єкта дослідження 12
2.2. Характеристика системи управління готелем «Назва». Статут готелю 13
2.3. Функції окремих підрозділів готелю в системі управління готелем 15
2.4. Оцінка системи управління ВАТ «Готель «Назва» та її елементів. Штатний склад і підпорядкованість персоналу 19
РОЗДІЛ 3. РЕЗЕРВИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЕМ «Назва» 23
3.1. Комплекс заходів щодо вдосконалення системи управління готелем 23
3.2. Впровадження автоматизованої системи управління готелем 27
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів 28
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
ДОДАТКИ 36
Організаційна структура управління
Організаційна структура управління після вдосконалення
-
Управління готельним бізнесом і туристичною індустрією
1. Функції та принципи управління готельним бізнесом і туризмом 3
2. Порядок створення готельних закладів і туристичних фірм. 12
3. На прикладі конкретної фірми проаналізуйте взаємовідносини її з клієнтами 20
Література 24
-
Особливості управління акціонерним туристичним підприємством
Зміст
Вступ 3
1. Акціонерне туристичне підприємство як об’єкт управління 5
1.1. Сутність, зміст, види акціонерних туристичних підприємств 5
1.2. Нормативно-правове забезпечення діяльності акціонерного туристичного підприємства 15
2. Аналіз управління туристичним підприємством в Україні 17
2.1. Економічний аналіз фінансового стану підприємства ЗАТ «Торнаро» 17
2.2. Аналіз управління туристичним підприємством 20
3. Шляхи вдосконалення системи управління акціонерним туристичним підприємством 27
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 38
Мета і задачі дослідження. Метою даної роботи є висвітлення методичних підходів до управління комерційною діяльністю турис¬тичних підприємств на основі загальних методичних прийомів і принципів, специфіки господарсько-фінансової діяльності підприємств туристичної галузі.
Для досягнення поставленої мети вирішені наступні задачі:
- показати особливості управління туристичною фірмою;
- провести достатній аналіз діяльність туристичного підприємства;
- запропонувати шляхи вдосконалення системи управління туристичним підприємством.
Об'єктом дослідження є діяльність ЗАТ «Торнаро».
Предмет дослідження – підвищення ефективності управління туристичною фірмою.
-
Особливості управління акціонерним туристичним підприємством
Вступ 3
1. Акціонерне туристичне підприємство як об’єкт управління 5
1.1. Сутність, зміст, види акціонерних туристичних підприємств 5
1.2. Нормативно-правове забезпечення діяльності акціонерного туристичного підприємства 12
1.3. Особливості управління туристичним акціонерним підприємством 15
2. Особливості управління туристичним підприємством в Україні 19
2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ЗАТ «Торнаро» 19
2.2. Управління акціонерним туристичним підприємством 22
2.3. Шляхи вдосконалення системи управління акціонерним туристичним підприємством 26
Висновки та пропозиції 31
Список використаної літератури 33
Додатки 35-39
Мета і задачі дослідження. Метою даної роботи є висвітлення методичних підходів до управління комерційною діяльністю турис¬тичних підприємств на основі загальних методичних прийомів і принципів, специфіки господарсько-фінансової діяльності підприємств туристичної галузі.
Об'єктом дослідження є діяльність ЗАТ «Торнаро».
Предмет дослідження – управління туристичною фірмою та визначення шляхів його покращення.
Джерельною базою служать підручники Бутнік-Сіверського О.Б. «Як управляти акціонерним капіталом», Валуева С.А., Ігнатьєвої А.В «Организационный менеджмент», Кредісова А., Панченко Є. «Менеджмент для керівників», Алейникова Г. М. «Организация и управление турбизнесом», Ефремова О.В., Цопа Н.В. «Ефективність управління туристичним комплексом»
-
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДIВ УПРАВЛIННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПIДПРИЄМСТВI
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 6
1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 6
1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 16
1.3. Основні методи управління сучасним туристичним підприємством 28
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 39
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 39
2.2. Дослідження кадрової політики в діяльності туристичного підприємства 51
2.3. Діагностика методів управління, що застосовуються на туристичному підприємстві 58
Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 77
3.1. Оцінка недоліків в системі застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 77
3.2. Удосконалення процесу управління ефективною діяльністю туристичного підприємства «Назва» 85
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 101
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109
ДОДАТКИ 118
-
Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ КУЛЬТУРНОГО ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРБІЗНЕСІ 5
1.1. Особливості управління туристичною фірмою 5
1.2. Особливості культури підприємницької діяльності зарубіжних партнерів. 9
1.3. Механізм формування культури управління в практиці туристичних підприємств 18
2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА «СВІТЛАНА» 23
2.1. Коротка організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „Світлана” 23
2.2. Аналіз та оцінка господарської фінансової діяльності туристичного підприємства „Світлана” 26
2.3. Практичні аспекти оволодіння ведення та управління туристичним підприємством „Світлана” 32
3. НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ 41
3.1. Визначення ключових факторів успіху туристичної організації 41
3.2. Шляхи вдосконалення управління сучасним туристичним підприємством 45
Висновок 51
Література 53
Додатки. Укрупнена логічна блок-схема управління продуктовою (виробничою) програмою туристичного підприємства.Штатна структура фірми. Професійно-кваліфікаційна модель керівника підприємства. 55
Метою даної роботи є: дослідити культуру підприємницької діяльності в туристичному бізнесі на сучасному етапі його розвитку.
Завданням роботи є: визначити сутність складових культури підприємницької діяльності в туристичному бізнесі, подати характеристику туристичного підприємства, визначити проблеми та напрямки підвищення культури управління туристичною фірмою.
Інформаційною базою слугуватимуть:
- українські та зарубіжні видання підручників з основ менеджменту, економіки туристичного бізнесу та психології;
- вітчизняні періодичні видання
-
Роль і місце фінансового менеджменту у системі управління бізнесом. Розробка стратегічних фінансових цілей компанії (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ І МІСЦЯ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ 5
1.1. Поняття фінансового менеджменту 5
1.2. Роль і місце фінансового менеджменту в системі управління бізнесом 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 14
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства ЗАТ «Назва» 14
2.2. Аналіз системи фінансового менеджменту на підприємстві 19
2.3. Оцінка фінансових показників діяльності підприємства 22
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНИХ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1. Розробка організаційно-економічних заходів по забезпеченню реалізації фінансової стратегії підприємства 36
3.2. Ефективність запропонованих заходів з підвищення рівня організації управління фінансами підприємства 42
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53
-
Стратегічне управління персоналом організації учасника ЗЕД (на прикладі)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 5
1.1. Тенденції розвитку теорії та практики управління персоналом 5
1.2. Кадровий потенціал як об’єкт стратегічного управління персоналом підприємства 10
1.3. Механізм стратегічного управління персоналом вітчизняних підприємств 13
2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах вітчизняної корпорації «Назва») 19
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19
2.2. Дослідження системи управління персоналом на підприємстві 25
2.3. Оцінка системи управління персоналом на підприємстві 29
3. ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 37
3.1. Основні шляхи удосконалення системи управління персоналом на підприємстві 37
3.2. Стратегічні напрями удосконалення управління персоналом підприємства 46
ВИСНОВОК 53
ЛІТЕРАТУРА 56
ДОДАТКИ 60