Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Культура обслуговування туристів та екіпажів під час рейсу та відпочинку» (ID:41464)

| Размер: 80 кб. | Объем: 22 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст


Вступ 3
Розділ І. Річкові і морські перевезення туристів 6
1.1. Особливості річкового перевезення 6
1.2. Морські перевезення 9
1.3. Поромні перевезення 11
Розділ ІІ. Обовязки бортпровідників та особливості надання послуг туристам при морських перевезеннях 14
Висновок 20
Список літератури 22
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури


1. Азар В.И. Экономика и организация туризма. – М.: Экономика, 1993.-246 с.
2. Балабанов И.Т., Балабанов А.И. Экономика туризма. – М., 2000.
3. Браймер Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства / Пер. с англ. - М.: Аспект Пресс, 1995. - 382 с.
4. Волошин Н.И. Правовое регулирование туристской деятельности. - М.: Финансы и статистика, 1997.
5. Гуляев В. Г. Организация туристической деятельности. - М., 1996. - 312 с.
6. Страна фараонов//Вояж. - №2. – 2001. – с. 8 – 10.
7. Ильина Е. Н. Туризм - путешествия. Создание туристской фирмы. Агентский бизнес: Учеб. для туристских колледжей и вузов. - М.: РМАТ, 1998. – 170 с.
8. Исмаев Д.К. Основы стратегии планирования и маркетинга в иностранном туризме. - М.: ТОО «Луч», 1993.
9. Квартальнов В. А. Туризм: теория и практика: Избранные труды: В 5-ти т. - М.: Финансы и статистика, 1998. Т. 1: Гуманитарные проблемы развития туризма: история и современность.- 192 с.;
10. Квартальнов В. А. Туризм: теория и практика: Избранные труды: В 5-ти т. Т. 3: Новые цели туризма: экономика и управление. - 384 с.;
11. Квартальнов В. А. Туризм: теория и практика: Избранные труды: В 5-ти т. Т. 4: Иностранный туризм. - 312 с.;
12. Квартальнов В.А. Иностранный туризм. – М.: Финансы и статистика, 1999.
13. Косолапов А.В. Туристское страноведение. Азия.-Владивосток: ДВГАЭУ, 2002.
14. Марусяк А. В. Экономические функции туризма на современном этапе. //Економика Украины. 2002. - №3-4, - с. 16 – 17.
15. Менеджмент гостиничного и ресторанного обслуживания / Сост. Ю. Н. Борисова, Н. И. Гаранин, Ю. В. Забаев, А. И. Сеселкин. - М.: РМАТ, 1997. - 73 с.
16. Менеджмент туризма: Учеб. для студентов / Авт.-сост. И. В. Зорин. - М.: РМАТ, 1998. - 230с.
17. Основы менеджмента туризма / Науч. ред. В. А. Квартальнов. - М.: РМАТ, 1996. - 59с.
18. Папирян Г.А. Международные экономические отношения. Экономика туризма. – М.: Экономика, 1999.
19. Попов А. Организация коммерческой деятельности на морском транспорте. – М., 2001. – 214 с.
20. Саченкова Н.И. Воздействие государства на туризм/Сборник статей ТИСБИ. Вып. 1. - Казань, 1998. - С.96 –98.
21. Сенин B.C. Введение в туризм. - М., 1993.
22. Соловьев Б. Л., Толстова Л. А. Менеджмент гостеприимства: Справ.-метод. пособие. - М.: РМАТ, 1997. - 108 с.
23. Статистичний бюлетень. Туризм в Україні. – К., 2000.
24. Толковый словарь туристских терминов: Туризм. Туристская индустрия. Туристский бизнес / Авт.-сост. И. В. Зорин, В. А. Квартальнов. - М.-Афины: INFOGROUP, 1994. - 407с.
25. Энциклопедический справочник "Весь мир".- Минск, 2003.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Культура обслуговування туристів та екіпажів під час рейсу та відпочинку»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Особливості обслуговування в готелі туристів на відпочинку
  • Етика та культура обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства
  • Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”
  • Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК
  • Організація харчування туристів в Україні
  • Шляхи підвищення культури обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готелю Києва)
  • Організація обслуговування туристів (на прикладі )
  • Організація сімейного туру
  • Сучасний стан та перспективи розвитку гірськолижного відпочинку в Україні
  • ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ
  • Особливост технолог чного процесу обслуговування турист в по класу "VIP" (на приклад д ючого п дпри мства).
Cгенерировано за 0.130200 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...