стор.
Вступ 3
1. Сутність обслуговуваннятуристів на відпочинку в готельному комплексі 5
1.1. Теоретичні засади рекреаційного туризму та обслуговуваннятуристів на відпочинку в готелі 5
1.2. Особливості обслуговуваннятуристів на відпочинку в готельному комплексі 12
2. Організація обслуговуваннятуристів на відпочинку в готельному комплексі 21
2.1. Аналіз організації розміщення в готельному комплексі туристів на відпочинку 21
2.2. Аналіз організації харчування в готельному комплексі туристів на відпочинку 23
2.3. Аналіз організації дозвілля в готельному комплексі туристів на відпочинку 27
Висновки 35
Список використаних джерел 36
Додатки 38
Додаток1. Класифікація засобів розміщення
Додаток 2. Структура туристично-готельного комплексу
Предметом дослідження курсової роботи є особливості обслуговування в готелі туристів на відпочинку.
Об’єктом дослідження роботи виступає ринок готельних послуг України, що пропонують послуги туристам на відпочинку.
Основною метою курсової роботи є дослідження особливостей обслуговування в готелі туристів на відпочинку
Виходячи з поставленої мети автор ставить наступні завдання:
- визначити сутність обслуговуваннятуристів на відпочинку в готельному комплексі та сутність рекреаційного туризму у загальній класифікації туризму;
- дослідити особливості обслуговуваннятуристів на відпочинку в готельному комплексі;
- проаналізувати організацію обслуговуваннятуристів на відпочинку в готельному комплексі, зокрема організацію розміщення, організацію харчування, організацію дозвілля та додаткових послуг.
Джерельна база складає 22 джерела
Курсова робота складається зі вступу, двох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
Вступ 2
Розділ І. Поняття етики та культури обслуговуваннятуристів на підприємстві готельного господарства 4
1.1. Етика обслуговуваннятуристів 4
1.2. Культураобслуговуваннятуристів в підприємствах готельного господарства 10
Розділ II. Оцінка культури обслуговуваннятуристів в готелі „Прем'єр Палац" 13
2.1. Особливості спілкування персоналу з туристами у готелі „Прем'єр Палац" 13
2.2. Якість обслуговуваннятуристів в підприємстві готельного господарства 17
2.3. Правила ведення телефонних розмов на підприємстві 26
Розділ III. Напрями підвищення культури обслуговуваннятуристів в готелі „Прем'єр Палац" 32
Висновок 37
Література 39
Вступ 3
1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7
1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7
1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15
2. Характеристика форм обслуговуваннятуристів 20
2.1 Організація обслуговування в номерах 20
2.2 Організація обслуговуваннятуристів індивідуально та в групах 20
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21
2.4 Обслуговування VIP туристів 26
3. Спеціальні форми обслуговуваннятуристів в ресторанному комплексі. 28
3.1 Організація дегустацій 28
3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29
Висновки і пропозиції 31
Список використаної літератури 34
Додаток 36-39
ВСТУП 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6
1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6
1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18
2.1 Організація обслуговуваннятуристів в номерах 18
2.2 Організація обслуговуваннятуристів-індивідуалів та груп 21
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25
2.4 Організація обслуговуваннятуристів по класу VIP 27
3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29
РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29
3. 1 Організація дегустацій 29
3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 40
Вступ 3
І. Характеристика підприємств громадського харчування 4
1.1. Типи підприємств громадського харчування та їх характеристика 4
2.2. Класи підприємств громадського харчування та їх характеристика 6
1.3. Загальні вимоги до підприємств громадського харчування 11
ІІ. Організація харчування туристів 13
2.1. Категорії та класи обслуговуваннятуристів 13
2.2. Організація харчування туристів в місцях проживання і масового відпочинку 14
2.3. Організація харчування туристів в місцях масового відпочинку 16
2.4. Організація харчування туристів в дорозі 17
ІІІ. Національна українська кухня – основна база харчування туристів 18
3.1. Українська кухня – предмет туристичного інтересу 18
3.2. Українська гостинність 25
Висновки і пропозиції 29
Список використаної літератури 31
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА УТРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Умови й порядок обслуговуваннятуристів туристичним підприємством 4
1.2. Організація обслуговування на туристичному підприємстві 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 13
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 13
2.2. Аналіз кадрового потенціалу туристичного підприємства 19
2.3. Аналіз особливостей організації системи обслуговуваннятуристів на туристичному підприємстві 24
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 35
3.1. Напрямки вдосконалення системи якості надання туристичних послуг на підприємстві 35
3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи обслуговуваннятуристів 43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
ДОДАТКИ 55
Вступ......................................................................................................................3 Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру.................................................5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта................................................................................5 1.2. Оцінка пропозиції.....................................................................................8 1.3. Набір вимог до процесів обслуговуваннятуристівпід час подорожі.............................................................................................11 Розділ 2. Організація сімейного туру відпочинку на морі в Туреччині.........16 3.1.Інформаційне забезпечення програми туру...........................................16 3.1.1. Особливості сімейного відпочинку на морі....................................16 3.1.2. Загальна характеристика сімейного відпочинку в Туреччині.......17 3.1.3. Умови в їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну......21 3.2. Форма туру, пакет послуг та программа................................................22 3.3. Організаційно технічне забезпечення та економічне обгрунтування туру..................................................................................24 Розділ 3. Маркетинг сімейного туру...................................................................26 3.1. Позиціювання та просування сімейного туру.......................................26 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка сімейного туру.............................28 Висновки................................................................................................................31 Список використаної літератури.........................................................................33 Додатки..................................................................................................................35
Вступ 3
1. Загальна характеристика гірськолижного відпочинку в Україні 5
1.1. Фізично-географічні передумови розвитку гірськолижного відпочинку України 5
1.2. Історичний нарис становлення гірськолижного відпочинку України 9
2. Сучасний стан гірськолижного відпочинку в Україні 13
2.1. Сучасні гірськолижні центри України та їх характеристика 13
2.2. Особливості обслуговуваннятуристів на маршрутах гірськолижному відпочинку 23
3. Перспективи розвитку гірськолижного відпочинку в Україні 27
3.1. Проблеми розвитку гірськолижного відпочинку в Україні 27
3.2. Подальші перспективи розвитку гірськолижного відпочинку в Україні 29
Висновки 31
Список використаної літератури та джерел 33
Додатки 36-37
Мета даної роботи детально дослідити сучасний стан та перспективи розвитку гірськолижного відпочинку в Україні.
Джерельна база курсової роботи складає 27 джерел і охоплює спеціальну літературу по гірськолижному туризму, а також путівники, джерела інтернет , зокрема: підручник «Рекреалогія» , спеціалізована література «Горнолыжный спорт за рубежом» , журнал «Регіональна економіка» .
Структура роботи складається з вступу, основної частини, висновків, використаної літератури та додатків.
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та загальна характеристика якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.1. Поняття класів обслуговуваннятуристів 5
1.2. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 7
Розділ 2. Якість обслуговуваннятуристів в туристичних фірмах 14
2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 14
2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19
Розділ 3. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 27
3.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговуваннятуристів 27
3.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 31
ВИСНОВКИ 34
Список використаної літератури 36
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПО КЛАСУ «V.I.P» 5
2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «..» 14
3. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПО КЛАСУ «V.I.P» В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «...» 22
4. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ГК «...» 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50
ДОДАТКИ 52
Cгенерировано за 0.124351 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.