|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Вивчення української мови
План.
I. Вивчення української мови на сучасному етапі.
II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах.
1. Система вивчення іменника в молодших класах.
2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник".
3. Робота над дієсловом в початкових класах.
4. Формування граматичного поняття про знаменник.
5. Методи і прийоми при вивченні прислівника.
6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником.
III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.
-
Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах
1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки
-
Виховання витривалості
Вступ. 3
1. Виховання витривалості - одне з найважливіших завдань фізичного виховання. 5
2. Розвиток витривалості на уроках фізкультури в молодших класах школи 7
3. Методика удосконалення різних видів витривалості (загальної, анаеробної, силової) 11
4. Засоби розвитку витривалості у дітей молодшого віку. 13
Висновок. 21
Список літератури: 23
-
Статеве виховання молодших школярів
План
1. Статеве виховання – складова загального процесу виховної роботи 3
2. Статеві відмінності і їх вплив на статеве виховання молодших школярів 4
3. Форми і методи статевого виховання молодших
школярів 6
Література 11
-
Моральне виховання молодших школярів в позашкільній діяльності
Вступ 2
Розділ 1. Теоретичні засади морального виховання молодших школярів 8
1.1 Історичнй огляд проблеми морального виховання у психолого-педагогічній літературі 8
1.2 Поняття мораль , моральність , моральне виховання , їх сутність 13
1.3 Завдання і зміст морального виховання учнів молодшого шкільного віку 21
1.4 Особливості морального виховання дітей молодшого шкільного віку 24
Висновок до 1 розділу 37
Розділ 2. Моральне виховання молодших школярів у позашкільній діяльності 38
2.1 Завдання і зміст позашкільної діяльності молодших школярів у моральному вихованні 38
2.2 Модель роботи з визначення особливостей формування моральної свідомості і моральної поведінки молодших школярів у позашкільній діяльності 41
2.3 Експериментальна перевірка моделі 43
2.4 Аналіз отриманих результатів дослідження 44
Висновки до 2 розділу 49
Висновки 51
Список використаних джерел 53
Додатки 57
-
РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 7
1.1. Особливості активізації навчальної діяльності молодших школярів 7
1.2. Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку 12
1.3. Гра - один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань 13
1.4. Роль і місце дидактичних ігор на уроках математики 14
1.5. Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор 15
1.6. Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках 16
1.7. Дидактичні принципи організації ігор 16
1.8. Ігрові ситуації на нестандартних уроках 18
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 20
2.1. Уроки математики з елементами гри 20
2.2. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 24
Висновки 32
Список використаної літератури 34
-
Про виховання молодших школярів
План
Вступ 3
1. Особливості розвитку і виховання молодших школярів 5
2. Нові підходи до навчання і виховання 10
3. Національне виховання 13
Висновки 17
Література 19
-
Екологічне виховання у школі
Вступ 3
1. Суть, мета і задачі екологічного виховання 6
2. Екологічне виховання у школі 15
2.1. Формування екологічної культури підлітків у процесі викладання шкільного курсу 15
2.2. Можливість екологічного виховання на уроках 18
2.3. Спрямування екологічного виховання у школі 21
3. Стан екологічного виховання в Україні у тісному предметному зв’язку з уроками у школі 25
Висновки 29
Список використаної літератури 32
-
Вдосконалення економічного виховання сучасних школярів
Вступ 2
1. Теоретичні засади економічного виховання в школі 5
1.1 Сутність та цілі економічного виховання школярів 5
1.2 Структура та методи економічного виховання школярів 6
2. Напрямки вдосконалення шкільного економічного виховання на різних стадіях учбового процесу 10
2.1 Напрямки вдосконалення економічного виховання в початковій школі 10
2.2 Економічне виховання в середніх та старших класах 17
Висновок 22
Список використаної літератури 24
-
Словникова робота під час вивчення грамоти
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Формування навичок грамотності молодших школярів 5
1.1. Формування загально-навчальних умінь і навичок шляхом стимулювання навчально-пізнавальних інтересів молодших школярів 5
1.2. Види словникової роботи на уроках української мови в молодших класах 9
Розділ 2. Словникова робота під час вивчення грамоти 12
2.1. Виховне заняття у третьму класі на основі словникової роботи 12
2.2. Урок за темою: "Лиманські билиці" Ю.К. Голобородька (3 клас) 17
Висновки 27
Список використаної літератури 29
-
Дидактичні ігри на уроках математики
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5
1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5
1.2. Уроки математики з елементами гри 8
Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13
2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13
2.2. Методика проведення математичних ранків 20
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Cгенерировано за 0.007840 секунд
|