|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Вдосконалення економічного виховання сучасних школярів
Вступ 2
1. Теоретичні засади економічного виховання в школі 5
1.1 Сутність та цілі економічного виховання школярів 5
1.2 Структура та методи економічного виховання школярів 6
2. Напрямки вдосконалення шкільного економічного виховання на різних стадіях учбового процесу 10
2.1 Напрямки вдосконалення економічного виховання в початковій школі 10
2.2 Економічне виховання в середніх та старших класах 17
Висновок 22
Список використаної літератури 24
-
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА ФУНКЦІЇ
ВИХОВАННЯ............................................................................6
1.1. Поняття та сутність виховання...........................................6
1.2. Загальні функції виховного процесу................................9
РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ……………………………..15
2.1. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі…...15
2.2. Основні напрямки оптимизації освіти в сучасній школі….25
ВИСНОВКИ...................................................................................................32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................33
-
Мета виховання в сучасній педагогіці
Вступ 3
1. Поняття про мету виховання 4
2. Характеристика мети виховання в національній школі 10
3. Основні напрямки виховання 13
Висновки 15
Список використаної літератури 16
-
. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5
1.1 Поняття та сутність виховання 5
1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8
1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15
Розділ 2. Експериментальна частина 18
2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18
2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22
Висновки 25
Список використаної літератури 27
Додаток 30
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5
1.1 Поняття та сутність виховання 5
1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8
1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15
Розділ 2. Експериментальна частина 18
2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18
2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22
Висновки 25
Список використаної літератури 27
Додаток 30
-
ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5
1.1 Поняття та сутність виховання 5
1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8
1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15
Розділ 2. Експериментальна частина 18
2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18
2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22
Висновки 25
Список використаної літератури 27
Додаток 30
-
Методи християнського виховання в Україні
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Характеристика методів християнського виховання 5
1.1. Мета завдання і основні напрями виховання 5
1.2. Методи і форми виховання 9
РОЗДІЛ 2. Особливості застосування методів в Україні 21
2.1. Християнський метод виховання на прикладі Гімназії Блаженного Климентія Шептицького 21
2.2 Християнське виховання дітей 7-9 років у недільній школі Свято-Михайлівської церкви 24
Висновки 30
Список використаної літератури 33
-
Шляхи реалізації розумового виховання
1. Сутність та основні структурні елементи наукового світогляду 3
2. Основні шляхи за засоби формування наукового світогляду 4
3. Народний світогляд як система поглядів, переконань, ідеалів, що є основою народної духовності 5
4. Формування ідейних переконань і національної свідомості учнів 6
5. Науковий світогляд і релігія. Світський характер виховання в сучасній школі 8
6. Мета і завдання розумового виховання 9
7. Шляхи реалізації розумового виховання в сучасній загальноосвітній школі 12
8. Інтелектуальні якості дитини як результат розумового виховання 12
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Шляхи реалізації розумового виховання
1. Сутність та основні структурні елементи наукового світогляду 3
2. Основні шляхи за засоби формування наукового світогляду 4
3. Народний світогляд як система поглядів, переконань, ідеалів, що є основою народної духовності 5
4. Формування ідейних переконань і національної свідомості учнів 6
5. Науковий світогляд і релігія. Світський характер виховання в сучасній школі 8
6. Мета і завдання розумового виховання 9
7. Шляхи реалізації розумового виховання в сучасній загальноосвітній школі 12
8. Інтелектуальні якості дитини як результат розумового виховання 12
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Патріотичне виховання учнів загальноосвітньої школи на героїчних традиціях українського народу.
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………
Розділ І. Патріотичне виховання учнів як педагогічна проблема
Розділ ІІ. Особливості патріотичного виховання як моральної якості особистості………………………………………………
Розділ ІІІ. Стан патріотичного виховання в сучасній національній школі на героїчних традиціях українського народу……………
Розділ ІУ. Шляхи поліпшення патріотичного виховання…………
Висновки……………………………………………………………
Список використаної літератури……………………………………
Cгенерировано за 0.010901 секунд
|