|
-
Соціальна підсистема організації і її удосконалення (на прикладі АТ „Радіотон”)
ЗМІСТ
ВСТУП....................................................................................................................4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ
ПІДСИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ..........................................................................6
1.1 Суть, зміст та значення соціальної підсистеми..............................6
1.2. Сутність управління персоналом, як головний чинник
соціальної підсистеми організації....................................................10
1.3. Нормативно-правова база соціальної підсистеми організації...15
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ НА
АТ „РАДІОТОН”.................................................................................................18
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства........18
2.2. Оцінка та аналіз персоналу на підприємстві................................22
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ
СОЦІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ................................31
ВИСНОВКИ..........................................................................................................37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................................................39
ДОДАТКИ
-
Інформаційні системи та технології
1. Типи інформаційних структур 2
2. Як створити базу даних у режимі "Таблиця" у середовищі ACCESS 3
3. Пошук у таблицях даних, що повторюються, у середовищі ACCESS 6
4. Які види автоформ можна використовувати в ACCESS 8
5. Які можливості розширеного фільтра у середовищі ACCESS, як його встановити? 9
6. Як створити запит на вибірку за базою даних у середовищі ACCESS 10
7. Як створити звіт за допомогою майстра звітів у ACCESS? 12
8. Які можливості контролю за наявністю помилок у журналі операцій має програма "1С: Бухгалтерія 7.7"? 13
9. Як здійснити перевірку коректності проводок у програмі "1С:Бухгалтерія7.7"? 13
10. Як сформувати потрібний стандартний звіт у програмі "1С:Бухгалтерія7.7"? 14
11. Які можливості встановлення програми " 1 C: Бухгалтерія 7.7 "? 16
12. Які особливості мережної версії програми "1С:Бухгалтерія7.7"? 17
13. Як використовувати одну програму дня ведення обліку кількох підприємств у програмі "1С: Бухгалтерія 7.7"? 17
14. Які типи довідників використовуються у типовій конфігурації програми "1С:Бухгалтерія 7.7"? 18
15. Як обновити звіти при зміні проводок у журналі операцій програми "1С:Бухгалтерія7.7"? 18
-
Організаційні основи побудови автоматизованих систем обліку
Вступ 3
1. Сутність автоматизованої обробки інформації 5
1.1.Бухгалтерський облік в умовах автоматизованої обробки інформації 5
1.2. Форми автоматизованого бухгалтерського обліку 6
2. Методологія й організаційні основи побудови автоматизованих систем обліку 14
2.1. Організаційні основи побудови автоматизованих систем обліку 14
2.2. Методологічні основи й організація бухгалтерського обліку. Контролю й аудита в умовах автоматизованої обробки інформації 16
3. Сучасні проблеми керування і їхнє рішення за допомогою інформаційних технологій (IT) і автоматизованих систем 21
Висновки 29
Література 31
-
Контрольна з інформаційних систем
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 2
2. Що таке база даних, реляційна база даних в ACCESS? 4
3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів ACCESS ? 5
4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в ACCESS? 5
5. Що таке запит в ACCESS? 6
6. Що таке форма в ACCESS? 7
7. Що таке звіт в ACCESS? 8
8. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"? 8
9. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 10
10. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку? 10
11. Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку? 11
12. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер? 12
Література 13
-
"Створення бази даних ""Безалкогольних напоїв"" засобами MS Access"
Вступ 2 І. СУБД MS ACCESS 3 ІI. Архітектура MS ACCESS та побудова БД „Магазин безалкогольних напоїв” 5 ІIІ. Запит і Звіт в MS ACCESS та БД „Магазин безалкогольних напоїв” 18 Висновки 28 Список використаної літератури 29
-
Завдання з інформатики
1. Як здійснюється додавання полів таблиць у MS ACCESS?......................3
2. Як здійснюється зміна типів полів таблиць у MS ACCESS?.....................4
3. Як накладаються умови відбору записів?................................................5
4. Які є варіанти запуску запиту?..................................................................6
5. Як здійснюється накладення умов відбору записів за
допомогою форм?......................................................................................7
6. Які є засоби спрощення введення даних під час використовування форм?...........................................................................................................13
7. Як встановити властивості розділів звіту?..............................................14
8. Як здійснюється додавання поточної дати друку та номера
сторінки в звіт?.........................................................................................16
-
Контрольна інформаційні системи та технології обліку
Зміст
1. Що таке "таблиця", "запис", "поле" бази даних? 2
2. Які можливості надає користувачеві Excel для введення до таблиці набору послідовних робочих дат? 2
3. Як можна створити "підвікна" у робочому вікні Excel для роботи з великою за розміром таблицею? 3
4. Як можна скористатися у Excel "формами даних" для пошуку га відбору потрібних даних зі списку? 3
5. Як можна у Excel відсортувати список за більш як трьома полями? 4
6. Як у Excel можна показати (відфільтрувати) записи списку, де значення деякого поля обов'язково не належить певному інтервалу значень? 4
7. Наведіть приклад критерію з порівняльними елементарними умовами у Excel. 5
8. Як, використовуючи можливості "розширеного фільтра" Excel, зазначити вимогу унікальності записів, що відбираються? 5
9. Наведіть приклад формули Excel, що використовує бібліотечні функції робот зі списками для обчислення кількості записів списку, що задовольняють певному критерію? 5
10. Як можна у Excel побачити, від яких первинних даних залежить результат обчислення за деякою формулою? 6
11. Які можливості керування структурованим списком, отриманим під час підбиття проміжних підсумків, забезпечує Excel? 7
12. Наведіть, приклад використання можливостей підсистеми "таблиця підстановки" Excel для аналізу впливу кількох параметрів на результуюче значення. 7
13. Наведіть, приклад використання можливостей підсистеми "пошук рішень" Excel. 7
15. Що таке "первинний ключ" у системі ACCESS? 8
16. Як відбувається введення та редагування даних у таблицях системи ACCESSl 9
Уведення, редагування і перегляд даних 9
17. Які основні механізми створення "запитів" забезпечує система ACCESS? 10
18. Що таке "параметричні запити" у системі ACCESS? 10
19. Як відредагувати "звіт" у системі ACCESS? 11
20. Як скористатися створеними "формами" у системі ACCESS? 12
Розглянемо створення форми за допомогою майстра 13
21. Які існують механізми передавання даних, що підготовлені засобами ACCESS, до середовища Ехсеl 14
23. Для чого використовують ієрархічні багаторівневі структури довідників об'єктів аналітичного обліку (субконто) програми "1C: Бухгалтерія"? 14
24. У чому полягають призначення та основні можливості "типових операцій" програми "1C: Бухгалтерія"? 15
25. Як сформувати потрібний звіт у середовищі "1C: Бухгалтерія"? 16
26. Які можливості пропонує вбудований калькулятор програми "1C: Бухгалтерія"? 16
28. Які можливості для організації кадрового обліку надає користувачеві система "1C: Зарплата та кадри"? 17
29. Які основні можливості надає режим запуску "Монітор" системи "1C: Підприємство"? 18
30. У чому полягають основні можливості використання кількох планів рахунків у системі "1C: Підприємство"? 18
31. Як здійснюється захист даних у системах типу "Клієнт—Банк"? 19
Література: 21
-
Як здійснюється додавання полів таблиць у MS Access?
ЗМІСТ
1. Як здійснюється додавання полів таблиць у MS ACCESS?......................3
2. Як здійснюється зміна типів полів таблиць у MS ACCESS?.....................4
3. Як накладаються умови відбору записів?................................................5
4. Які є варіанти запуску запиту?..................................................................6
5. Як здійснюється накладення умов відбору записів за
допомогою форм?......................................................................................7
6. Які є засоби спрощення введення даних під час використовування форм?...........................................................................................................13
7. Як встановити властивості розділів звіту?..............................................14
8. Як здійснюється додавання поточної дати друку та номера
сторінки в звіт?.........................................................................................
-
Організація інформаційних баз систем обробки економічної інформації
Вступ 3
1. Інформаційне забезпечення автоматизованої 1С 3
2. Організація баз даних автоматизованої 1С 9
3. Етапи проектування баз даних 12
Висновок 16
Література 17
-
Технологічні системи і технології в обліку
1. Що означає термін "технологічна платформа "1C: Предприятие 7.7""? 3
2. Як організовано захист програми "1C: Предприятие 7.7" від несанкціонованого копіювання? 3
3. Яку роль у системі "1C: Предприятие 7.7" відіграє механізм "коректні проводки"? 5
4. Охарактеризувати основні режими введення операцій у системі "1C: Предприятие 7.7". 6
5. Як ввести "вхідні залишки" у системі "1C: Предприятие 7.7"? Як перевірити правильність введення інформації? 6
6. Які можливості для пошуку документів надає система "1C: Предприятие 7.7"? 7
7. Як сформувати потрібний звіт у системі "1C: Предприятие 7.7"? 8
8. Призначення "обробки" ("обработки") у системі "1C: Предприятие 7.7". 8
9. Які основні можливості надає користувачеві комплексна конфігурація системи "1C: Предприятие 7.7"? 9
10. Як здійснюються підготовка та відправлення в банк платіжних доручень за допомогою систем типу "клієнт — банк"? 10
11. Які можливості "автозаповнення" надає користувачеві Excel? 11
12. Як в Excel можна створити власний "список користувача" (послідовність, що складається з довільних елементів)? 12
13. Як в Excel можна відсортувати список (базу даних) за власним порядком? 12
14. Як в Excel можна показати (відфільтрувати) записи списку, де значення деякого поля обов'язково належить певному інтервалу значень? 12
15. Основні правила побудови "діапазону критеріїв" в Excel. 13
16. Як, використовуючи можливості "розширеного фільтра" Excel, при копіюванні відібраних за критерієм даних можна вказати додаткове обмеження на максимальну кількість даних, що відбираються? 13
17. Навести приклад використання в обліковій задачі фінансової функції П3() стандартної бібліотеки Excel. 14
18. Як в Excel можна побачити, на які результати впливає (де використовується) значення деякої клітинки таблиці? 14
19. Які попередні дії потрібно виконати зі списком для групування даних і підбиття проміжних підсумків в Excel? 14
20. Навести приклад використання можливостей підсистеми "таблиця підстановки" Excel для аналізу впливу деякого параметра на результуюче значення. 15
21. Які можливості створення та редагування "зведених таблиць" забезпечує Excel? 16
22. Продемонструвати на конкретному прикладі завдання обліку організацію інформації у вигляді кількох зв'язаних таблиць бази даних. 17
23. Яку роль відіграють "індекси" у системах керування базами даних? 18
24. Як визначити зв'язки між таблицями в системі ACCESS? 18
25. Як створюються "запити дії" у системі ACCESS? 19
26. Як відбувається проектування звіту за допомогою "майстра звітів" системи ACCESS? 19
27. Які механізми для створення "форм" пропонує ACCESS? У чому полягає їх принципова відмінність? 19
28. Як отримати дані, що підготовлені засобами Excel, для обробки в середовищі системи ACCESS? 21
Список літератури 22
-
Інформаційні технології контрольна
Зміст
1. Типи інформаційних структур 3
2. Як створити базу даних у режимі „Таблиця” у середовищі ACCESS? 3
3. Пошук у таблицях даних, що повторюються, у середовищі ACCESS 4
4. Які види автоформ можна використовувати в ACCESS? 5
5. Які можливості розширеного фільтра у середовиші ACCESS, як його встановити? 5
6. Як створити вибірку за базою даних в середовищі ACCESS? 6
7. Як створити звіт за допомогою майстра звітів у ACCESS? 7
8. Які можливості контролю за наявністю помилок у журналі операцій має програма “1С Бухгалтерія 7.7.” 8
9. Як здійснити перевірку коректності проводок у програмі “1С Бухгалтерія 7.7.” 9
Виклик режиму «Перевірка проводок» 9
10. Як сформуватии потрібний стандартний звіт у програмі “1С Бухгалтерія 7.7.” 11
11. Які можливості встановлення програми “1С Бухгалтерія 7.7.” 12
12. Які особливості мережної версії програми “1С Бухгалтерія 7.7.” 13
13. Як використовувати одну програму для ведення обліку кількох підприємств у програмі “1С Бухгалтерія 7.7.” 14
14. Які типи довідників використовують у типовій конфігурації програми “1С Бухгалтерія 7.7.” 14
15. Як обновити звіти при зміні проводок у журналі операцій програма “1С Бухгалтерія 7.7.” 15
16. Як списати з особового рахунка клієнта банка певну суму? 15
17. Як перевести певну суму з одного особового рахунку банку на інший? 16
18. Як ввести, видалити інформацію в словнику позичкових рахунків банку? 16
19. Як вивести словник позичкових рахунків на екран, принтер? 16
20. Як ввести, видалити інформацію у словнику плану балансових рахунків банку? 17
Література: 18
Cгенерировано за 0.569732 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|