|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Завдання з інформатики
1. Як здійснюється додавання полів таблиць у MS Access?......................3
2. Як здійснюється зміна типів полів таблиць у MS Access?.....................4
3. Як накладаються умови відбору записів?................................................5
4. Які є варіанти запуску запиту?..................................................................6
5. Як здійснюється накладення умов відбору записів за
допомогою форм?......................................................................................7
6. Які є засоби спрощення введення даних під час використовування форм?...........................................................................................................13
7. Як встановити властивості розділів звіту?..............................................14
8. Як здійснюється додавання поточної дати друку та номера
сторінки в звіт?.........................................................................................16
-
Контрольна робота інформаційні системи і технології в фінансах
1. Технічна база сучасних інформаційних технологій. 2
2. Структура таблиць в базах даних MS Access. Поняття поля та запису. Властивості полів та таблиць. 3
3. Використання математичних функцій в MS Access. 4
-
Контрольна з інформатики
1. Що таке база даних, її призначення у MS Access? 2
2. Сховища даних 4
3. Для чого використовуються рядки Умова відбору в QBE? 6
4. Як встановити властивості полів, що входять до форм 9
5. Як здійснюється прив'язка елементів управління до сітки в формі? 9
6. Чи можливо вилучення окремих елементів управління із звіту 9
7. Які є способи введення необхідного поля в звіт? 10
Література 12
-
Білети з інформатики
Зміст
РОЗДІЛ 1 6
ОСНОВИ ІНФОРМАТИКИ ТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ 6
ЗАСОБИ ПРОГРАМУВАННЯ 6
1. Предмет і основні поняття інформатики. Історія розвитку комп'ютерної техніки. 6
2. Представлення інформації у комп'ютері. Системи числення інформації. 7
3. Архітектура ПК. Структура і склад технічних засобів ПК. 8
4. Форми використання ПЕОМ. Поняття локальної та глобальної мережі. 9
5. Структура і склад програмного забезпечення ПК. 10
6. Концепція, призначення та характеристика ОС Windows, її місце у програмному забезпеченні персонального комп'ютера. Структура інтерфейсу користувача. 10
8. Поняття и налагодження робочого простору ОС Windows у відповідності з вимогами користувача. 11
9. Програма Настройка (Setup) та її призначення. 12
10.Призначення, основні поняття та особливості використання файлової системи ОС Windows. 12
11. Програма Проводник (Explorer) та її призначення, структура вікна. Техніка виконання основних операцій з об’єктами програми. 13
13. Прикладне програмне забезпечення офісного призначення: типи, функціональні можливості та особливості їх використання. 14
14. Комунікаційні технології комп'ютерних мереж: типи, особливості реалізації та використання. 15
15. Принципи та особливості сумісного використання ресурсів у локальних комп'ютерних мережах. 16
16. Цілісність та захист інформації, види доступу до ресурсів мережі та їх встановлення. 17
17. Технологія розподілення та сумісного використання ресурсів на робочих станціях локальної мережі. 17
18. Поняття рівня доступу та його встановлення для сумісно використовуваних ресурсів. Технологія доступу до мережних ресурсів. 18
19. Поняття підключення до мережних ресурсів: технологія підключення до мережного серверу; технологія підключення до мережної папки. Сумісне використання мережного принтера. 18
20.Формалізація і алгоритмізація обчислювальних процесів 19
22. Історія і тенденції розвитку мов програмування. + 23. Класифікація мов програмування, мови високого рівня. Інтерпретатори та компілятори, їх призначення та відмінності. 20
24. Призначення і коротка характеристика мови програмування MS Visual Basic for Applicatoin. 22
27. Технологія реалізації вводу та виводу даних у VBA-програмах. 23
28. Програмування лінійних обчислювальних процесів. Вбудовані функції, їх класифікація та особливості використання. Привести приклади. 23
29. Програмування обчислювальних процесів, що розгалужуються: типи інструкцій мови MS VBA. Привести приклади. 24
30. Програмування циклічних обчислювальних процесів:типи інструкцій : типи інструкцій мови MS VBA. Привести приклади. 24
31. Структуровані типи даних та алгоритми їх обробки. Поняття масиву, індексу. Основні операції над масивами. 25
32. Одновимірні масиви і типові задачі їх обробки. Привести приклади. 26
33. Двовимірні масиви і типові задачі їх обробки. Привести приклади. 26
34. Типи спеціальних процедур мови VBA і їхня характеристика. 27
35. Технологія створення і використання процедур-функцій. Привести приклади. 27
36. Технологія створення і використання процедур-підпрограм. Привести приклади. 28
37. Призначення та технологія використання вікна Debug. Привести приклади. 29
РОЗДІЛ 2 30
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ БАЗАМИ ДАНИХ MS Access 30
1. Експорт даних із бази даних Microsoft Access в програми Microsoft Office. Імпорт даних в базу даних Microsoft Access із інших програм, та їх налагодження. 30
2. Запити в базах даних Microsoft Access, їх типи, призначення та визначення. Технологія створення, редагування та обробки простих запитів. 30
3. Зв'язки, їх призначення та типи. Визначення, редагування та видалення зв'язків. Поняття "Схема данных". 31
4. Зв'язування даних, особливості та технологія використання. Відмінності від імпорту даних. Налагодження зв'язаних таблиць. 32
5. Моделі баз даних та їх коротка характеристика. Реляційна модель бази даних: принципи та особливості побудови, основні поняття. 33
6. Поняття "Режим попереднього перегляду". Налагодження параметрів звіту, параметрів сторінки та друк звітів. 34
7. Поняття індексу, призначення, типи: простий та складний індекс, технологія створення та редагування. 35
8. Поняття бази даних Microsoft Access. Об'єкти бази даних Microsoft Access, та їх коротка характеристика. 36
9. Поняття ключове поле та його призначення, технологія створення та редагування. 36
10. Поняття система управління базами даних: призначення, принципи, функції. Призначення, функції, принципи та особливості побудови Microsoft Access. 37
11. Поняття складний звіт та його особливості. Технологія створення складного звіту: групування, сортування, використання обчислювальних 38
12. Поняття структури бази даних, типи структур (фізична, логічна) бази даних та їх характеристика. 38
13. Поняття таблиця Microsoft Access, та їх структура. Режими та технологія створення таблиць Microsoft Access. 39
14. Режим "Таблица". Типові операції роботи з даними в режимі "Таблица": перегляд, зміна макету, зміна даних, сортування, пошук та фільтр. 40
15. Структура макету звіту, об'єкти в звітах та їх призначення і технологія створення. 40
16.Технологія використання запитів для модифікації даних в таблицях Microsoft Access. 41
17. Технологія редагування звіту в режимі "Конструктор": структура макету, об'єкти звіту. 41
18. Технологія редагування структури таблиці Microsoft Access: перейменування, вставка, копіювання, видалення, переміщення, зміна властивостей. 41
19. Технологія роботи з записами таблиць в базах даних СУБД Access: додавання, видалення, редагування. 42
20. Технологія створення бази даних Microsoft Access: запуск Access; інтерфейс та структура прикладного вікна. 43
21. Технологія створення звіту з використанням режиму "Конструктор". 44
22. Технологія створення підлеглих звітів. Технологія створення звітів типу "Електронна таблиця". 44
23. Технологія створення простого звіту в режимі "Автозвіт". Технологія створення простого звіту в режимі "Мастер звітов". 45
24. Технологія створення та використання міжтабличних зв'язків. Вікно "Схема данных" та його призначення. 46
25. Технологія створення та використання фільтрів в базах даних Access. 46
26. Технологія створення таблиць Microsoft Access в режимі конструктора. Визначення полів: типи полів, властивості полів. 47
27. Технологія створення, визначення та обробка багатотабличних запитів. Налагодження властивостей запиту. 48
28. Технологія створення, редагування та використання форм складної структури: форми на основі багатотабличного запиту, підлеглих форм. 49
29. Типи даних в СУБД Access, їх призначення та коротка характеристика. Типи та властивості полів бази даних СУБД Access. 49
30. Форми в базах даних Microsoft Access, призначення, особливості використання, технологія та режим створення форм. Технологія редагування макету форми в режимі "Конструктор". 51
РОЗДІЛ 3 51
ДОДАТКОВІ ПИТАННЯ 51
1. Операції редагування та технологія форматування текстових документів у середовищі MS Word. 51
2. Технологія налагодження параметрів сторінки та розбивка документа на сторінки у середовищі MS Word. 52
3. Виведення документа на друк, управління режимами друку. 53
4. Технологія створення, редагування та форматування таблиць у середовищі MS Word. 53
5. Технологія створення, редагування та форматування таблиць у середовищі MS Word. 54
6. Технологія створення, редагування та форматування виразів у вигляді формул у середовищі MS Word. 54
7. Технологія створення, редагування та форматування графічних об'єктів у середовищі MS Word. 54
8. Технологія створення, редагування та форматування організаційних діаграм у середовищі MS Word. 55
9. Технологія створення, редагування та форматування змісту, предметного вказівника у середовищі MS Word. 56
10. Технологія створення, редагування та форматування закладок та гіперпосилань у середовищі MS Word. 57
11. Поняття форматів документів у середовищі MS Word. Розробка форматів документів. 58
12. Підготовка ділової кореспонденції, рахунків, формулярів та інше у середовищі MS Word. 58
13. Oгляд існуючих систем електронного перекладу: призначення, функціональні можливості та критерії вибору. 59
-
Контрольна з інформаційних систем
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 2
2. Що таке база даних, реляційна база даних в Access? 4
3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access ? 5
4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access? 5
5. Що таке запит в Access? 6
6. Що таке форма в Access? 7
7. Що таке звіт в Access? 8
8. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"? 8
9. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 10
10. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку? 10
11. Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку? 11
12. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер? 12
Література 13
-
Процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access
Вступ 2
1. Основи теорії реляційних баз даних 3
Розділ 2. Призначення, функції та можливості бази даних 8
2.1. Пошук інформації в таблицях 8
2.2. Фільтрація даних та сортування 9
2.3. Вибірка та розрахунок даних 9
2.4 Модифікація та копіювання даних 10
Розділ 3. Опис проектування та створення об’єктів бази даних 12
3.1. Проектування бази даних 12
3.2. Таблиці бази даних 14
3.2.1. Створення макету таблиць. 14
3.2.2. Створення відношень між таблицями. 14
3.3. Форми бази даних 15
3.3.1. Створення форм. 15
3.3.2. Наповнення даних таблиць за допомогою форм. 15
3.4. Запити до бази даних 16
3.4.1. Створення простих запитів на вибірку. 16
3.4.2. Створення параметричних запитів на вибірку. 16
3.4.3. Створення підсумкових запитів. 16
3.4.4. Створення модифікуючих запитів. 16
3.5. Звіти бази даних 17
Висновки 18
Список використаної літератури 19
В даній роботу розглянуто базу даних фірми. База даних виконана в програмі Microsoft Access, що входить до складу пакету програм Microsoft Office 2007.
Предметом даної роботи є процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access.
База даних у файлі
-
"Створення бази даних ""Безалкогольних напоїв"" засобами MS Access"
Вступ 2 І. СУБД MS Access 3 ІI. Архітектура MS Access та побудова БД „Магазин безалкогольних напоїв” 5 ІIІ. Запит і Звіт в MS Access та БД „Магазин безалкогольних напоїв” 18 Висновки 28 Список використаної літератури 29
-
Предмет: Інформатика. Вид: Контрольна робота
1.Створення запитів по параметрах 3
2.Звіт на основі запиту по параметрах 3
3.Покрашення вигляду звіта 4
4. Перехресний запит 5
5.Запити створення таблиць 5
6. Таблиця Кадри 6
7.Запити додавання 6
8.Запити видалення 7
9. Запит на зміни 7
Література 9
-
Теорема про додавання і множення ймовірностей. Обчислення ймовірностей складених висловлювань. Приклади
Вступ 2
1. Основні визначення для поняття теореми про додавання і множення ймовірностей………………………………………………………………...3
2. Теорема додавання 5
3. Теорема множення 7
4. Формула повної імовірності та формула Байєса 9
Висновок 12
Література 13
-
Веб дизайн в програмі ворд
1. СТВОРЕННЯ ВЕБ-СТОРІНОК 3
1.1. Створення нової веб-сторінки 3
1.2. Редагування і форматування веб-сторінки 4
1.3. Збереження веб-сторінки 5
2. ЕЛЕМЕНТИ ВЕБ-СТОРІНОК 6
2.1. Додавання і використовування гіперпосилань 6
2.2. Вставка горизонтальних розділових ліній 8
2.3. Додавання фільмів і звуків 9
2.4. Вставка рядка, що біжить 10
2.5. Створення веб-форм 11
2.6. Додавання веб-компонентів 11
3. ФОРМАТУВАННЯ ВЕБ-СТОРІНОК 12
3.1. Фон 12
3.2. Тема 13
4. НАСТРОЙКА ПАРАМЕТРІВ ВЕБ-СТОРІНКИ 14
5. ПУБЛІКАЦІЯ ВЕБ-СТОРІНКИ 14
ВИСНОВОК 14
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 16
Cгенерировано за 0.009713 секунд
|