|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Аналіз планування і організації комерційної діяльності ВАТ “...” по збуту готової продукції
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7
1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЗБУТОВОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 7
1.2. ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 7
1.3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНО-ЗБУТОВОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 19
2.1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ АГЛОМЕРАТУ ТА КОНЦЕНТРАТУ 19
2.2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 28
2.3. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 35
2.4. ОЦІНКА ВПЛИВУ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМБІНАТУ 39
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 40
3.1. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ КОМБІНАТУ ПО ЗБУТУ АГЛОМЕРАТУ ТА ЗАЛІЗОРУДНОГО КОНЦЕНТРАТУ 40
3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАЛІЗОРУДНОЇ СИРОВИНИ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 57
3.3. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ З УРАХУВАННЯМ РИЗИКІВ 59
ВИСНОВКИ 59
ЛІТЕРАТУРА 63
-
Аналіз планування і організації комерційної діяльності ВАТ “...” по збуту готової продукції
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7
1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЗБУТОВОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 7
1.2. ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 7
1.3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНО-ЗБУТОВОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 19
2.1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ АГЛОМЕРАТУ ТА КОНЦЕНТРАТУ 19
2.2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 28
2.3. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 35
2.4. ОЦІНКА ВПЛИВУ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМБІНАТУ 39
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 40
3.1. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ КОМБІНАТУ ПО ЗБУТУ АГЛОМЕРАТУ ТА ЗАЛІЗОРУДНОГО КОНЦЕНТРАТУ 40
3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАЛІЗОРУДНОЇ СИРОВИНИ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 57
3.3. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ З УРАХУВАННЯМ РИЗИКІВ 59
ВИСНОВКИ 59
ЛІТЕРАТУРА 63
-
Аналіз планування і організації комерційної діяльності ВАТ “...” по збуту готової продукції
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7
1.1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЗБУТОВОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 7
1.2. ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 7
1.3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНО-ЗБУТОВОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 19
2.1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ АГЛОМЕРАТУ ТА КОНЦЕНТРАТУ 19
2.2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 28
2.3. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 35
2.4. ОЦІНКА ВПЛИВУ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМБІНАТУ 39
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ “ПІВДЕННИЙ ГЗК” 40
3.1. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ КОМБІНАТУ ПО ЗБУТУ АГЛОМЕРАТУ ТА ЗАЛІЗОРУДНОГО КОНЦЕНТРАТУ 40
3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАЛІЗОРУДНОЇ СИРОВИНИ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 57
3.3. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗБУТУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ З УРАХУВАННЯМ РИЗИКІВ 59
ВИСНОВКИ 59
ЛІТЕРАТУРА 63
-
ЗВІТ з економічної практики на матеріалах підприємства ВАТ "…"
1. Загальна характеристика ВАТ “Південний ГЗК”
2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ВАТ “Південний ГЗК”
3. Характеристика діяльності та організаційна структура служби маркетингу на підприємстві ВАТ "Південний ГЗК"
4. Характеристика комерційної служби підприємства з матеріально-технічного забезпечення
5. Характеристика комерційної діяльності ВАТ "ПівдГЗК" по збуту готової продукції
6. Дослідження рівня беззбитковості
-
Звіт з економічної практики
1. Загальна характеристика ВАТ “Південний ГЗК”
2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ВАТ “Південний ГЗК”
3. Характеристика діяльності та організаційна структура служби маркетингу на підприємстві ВАТ "Південний ГЗК"
4. Характеристика комерційної служби підприємства з матеріально-технічного забезпечення
5. Характеристика комерційної діяльності ВАТ "ПівдГЗК" по збуту готової продукції
6. Дослідження рівня беззбитковості
-
Звіт з економічної практики
1. Загальна характеристика ВАТ “Південний ГЗК”
2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ВАТ “Південний ГЗК”
3. Характеристика діяльності та організаційна структура служби маркетингу на підприємстві ВАТ "Південний ГЗК"
4. Характеристика комерційної служби підприємства з матеріально-технічного забезпечення
5. Характеристика комерційної діяльності ВАТ "ПівдГЗК" по збуту готової продукції
6. Дослідження рівня беззбитковості
-
ЗВІТ з економічної практики на матеріалах підприємства ВАТ "…"
1. Загальна характеристика ВАТ “Південний ГЗК”
2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ВАТ “Південний ГЗК”
3. Характеристика діяльності та організаційна структура служби маркетингу на підприємстві ВАТ "Південний ГЗК"
4. Характеристика комерційної служби підприємства з матеріально-технічного забезпечення
5. Характеристика комерційної діяльності ВАТ "ПівдГЗК" по збуту готової продукції
6. Дослідження рівня беззбитковості
-
Управління товарорухом та стимулювання збуту на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Учасники каналів товароруху 5
1.2. Планування збуту продукції 7
1.3. Зміст плану збуту 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 14
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Стріла» 14
2.2. Аналіз основних показників діяльності підприємства 17
2.3. Аналіз фінансового стану ВАТ «Стріла» 18
2.4. Аналіз товарного асортименту та системи просування продукції підприємства 24
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 36
3.1. Визначення проблем у діяльності підприємства та шляхів їх подолання 36
3.2. Обґрунтування доцільності та розрахунок ефективності запропонованих заходів 43
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53
-
Організація збуту продукції на підприємстві
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1 УЧАСНИКИ КАНАЛІВ ТОВАРОРУХУ 6
1.2 ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 8
1.3 ЗМІСТ ПЛАНУ ЗБУТУ 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 15
2.1 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ «СТРІЛА» 15
2.2 АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 21
2.3 АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТА РИНКОВОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 27
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 33
3.1 ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 33
3.2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 40
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50
-
Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції.
ЗМІСТ
стор.
Вступ.............................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6
1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6
1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції...........................9
1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12
Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації...................................................21
2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації.................................................................................................................21
2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції .....................................................................................................................................26
2.3. Формування первинної вартості готової продукції та її ціни........................30
2.4. Облік готової продукції та її реалізації.........................................................34
Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації..................................................49
3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49
3.2. Аналіз структури продукції...............................................................................
3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................
3.4. Аналіз рівня якості продукції..........................................................................
3.5. Аналіз реалізації готової продукції..............................................................
3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації......
Висновки....................................................................................................................
Список використаних джерел..................................................................................
Додатки....................................................................................................................
Cгенерировано за 0.018191 секунд
|