Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Організація збуту продукції на підприємстві» (ID:29102)

| Размер: 93 кб. | Объем: 51 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 16.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1 УЧАСНИКИ КАНАЛІВ ТОВАРОРУХУ 6
1.2 ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 8
1.3 ЗМІСТ ПЛАНУ ЗБУТУ 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 15
2.1 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ «СТРІЛА» 15
2.2 АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 21
2.3 АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТА РИНКОВОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 27
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 33
3.1 ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 33
3.2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 40
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Аникеев С.Н. Методика разработки плана маркетинга. – М.: Фолиум «Информ-студио» 1996. – 128 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление. Сокр. пер. с англ. – М.: Экономика 1989.– 519с.
3. Армстронг Г. Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс 5-те видання / Пер. з англ.: Уч. пос. – М.: Видавничий дім Вільямс 2001. – 608 с.
4. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА - М 1999. – 804 c.
5. Балабанов И.Т. Основы финансового менеджмента. Как управлять капиталом? – М.: Финансы и статистика 1995. – 384с.: ил.
6. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія/Л.В.Балабанова О.А.Бриндіна. – Донецьк: ДонДУЕТ 2006.-230 с.
7. Брыскин В.В. Математические модели маркетинга.–Новосибирск –1992.–160с.
8. Валуев С.А. Волкова В.Н. и др. Системный анализ в экономике и организации производства. – Л.: Политтехника 1991. – 398 с.
9. Васильева Н. Рынок кондитерских изделий// Бизнес. – 2004. №44. – с. 144-148.
10. Вербій В. Основи товарознавства продовольчих товарів. – К.:2002
11. Войчак А.В.Маркетинговий менеджмент підручник – К.: КНЕУ 1998. – 268 с.
12. Волова Л. Идеология обновления кондитерского рынка в Украине// Мир продуктов. – 2004. №5 (16). – с. 42-47.
13. Волова Л. Премиум-сегмент на кондитерском рынке Украины: реалии проблемы и перспективы//Мир продуктов. – 2005. №1. – с. 30-35.
14. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра 2002. – 712 с.
15. Герасимчук В.Г. Діагностика стратегія ефективність. – К.: Вища шк. 1995.– 256 с.
16. Голубков Е.П. Голубкова Е.Н. Секерин В.Д. Маркетинг – выбор лучшего решения.–М. 1993.–222 с.
17. Гончаров В.В. Руководство для высшего управленческого персонала : М.: МП «Сувенир» 1993 – 488 с.
18. Грабовецький Б.Є. Економічне прогнозування і планування: Навч. посіб. – Київ: Центр навчальної літератури 2003. – 188 с.
19. Долан Э.Дж. Линдсей Д. Макроекономика / пер.с англ. В.Лукашевича и др. под общ.ред.Б.Лисовика и др. С–ПБ 1994 – 402с.
20. Казарновский А.С. Организационное проектирование на предприятиях. – К.: Наукова думка. – 1990. – 215 с.
21. Карпов В.А. Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: навч.посібник. – К.: Т-во “Знання” КОО 2001. – 215 с.
22. Ковалев А.И. Войленко В.В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр экономики и маркетинга 1996. – 176 с.
23. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер.с англ. – М.: «Бизнес-книга» «ИМА-Кросс. Плюс» 1995. – 702 с.
24. Майер Э. Контролинг как система мышления и управления: Пер. с нем. Ю.Г.Жукова и С.Н.Зайцева / Под ред. С.А.Николаевой. – М.: Финансы и статистика 1993. – 96 с.: ил.
25. Маркетинг: Учебник/ А.Н.Романов Ю.Ю.Корлюгов С.А.Красильников и др. Под ред. А.Н.Романова. – М.: Банки и биржи ЮНИТИ 1995. – 560с.: ил.
26. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ деятельности фирмы. – М.: “Ось–89” 1996.– 80с.
27. Полторак В.А.Маркетингові дослідження: методи та технології. – Днапропетровськ: Арт-Прес 1998. – 136 с.
28. Рапопорт В.Ш. Диагностика управления: (Практический опыт и рекомендации) – М.: Экономика 1988. – 127 с.
29. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмы Под общ. ред проф. д.э.н. А.П.Градова проф. д.э.н Б.И.Кузина – С-Пб: “Специальная литература” 1996.– 510с.
30. Ткаченко Н.Б. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. – К.: Київ. Держ. торг.екон. ун-т 2000. – 149 с.
31. Томпсон А. Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева и др. – М.: Банки и биржи ЮНИТИ 1998. – 576 с.
32. Ценообразование и рынок: Пер. с англ. Общ. ред. и предисл. Е.И.Пунина и С.Б. Рычкова. – М.: Прогресс 1992. – 320 с.
33. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия: Пер. С нем./ Под ред. Проф. А.Г.Поршнева. – М.: Финансы и статистика 1996. – 512 с.
34. Элти Дж. Кумбс М. Экспертные системы: концепции и примеры: М.: Финансы и статистика 1984.
35. Энтони Р. Рис Дж. Учет: ситуации и примеры: Пер. с англ./Под ред. и с предисл. А.М. Петрачкова. – М.: Финансы и статистика 1993. – 560 с.: ил.

Дополнительная информация 3292
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Організація збуту продукції на підприємстві»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

  • «Організаційне забезпечення стимулювання збуту на комерційному підприємстві».

  • ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

  • Розробка плану сбуту продукції

  • ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

  • Аналіз маркетингових досліджень і збутової діяльності на підприємстві ТОВ „Компанія „Інтер-Поліграф”

  • Управління збутовою діяльністю підприємства

  • Управління товарорухом та стимулювання збуту на підприємстві

  • Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

  • Програма збуту продукції на зовнішньому ринку


Cгенерировано за 0.011168 секунд

загрузка...