-
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Сутність збутової діяльності
1.2. Організація каналів збуту
1.3. Змішані канали збуту
1.4. Система товароруху та її елементи
1.5. Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ «БРАВО» ТА ІСНУЮЧОЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Аналіз елементів і форм реалізації збутової політики МПК «Браво»
2.3. Аналіз факторів, що впливають на вибір каналу збуту МПК «Браво»
2.4. Аналіз ціноутворення на МПК «Браво», як елемента збутової політики
2.5. Аналіз основних показників фінансово-економічної діяльності МПК «Браво»
3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЮВАННЮ КЕРУВАННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
3.1. Організація прямого збуту на МПК «Браво»
3.2. Поліпшення по модифікації продукції МПК «Браво»
3.3. Рішення по керуванню асортиментом на МПК «Браво»
ВИСНОВОК
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
-
«Організаційне забезпечення стимулювання збуту на комерційному підприємстві».
ЗМІСТ
Вступ ………………………………………………......…....………………...…...
1 Організація збуту на підприємстві................ …………....…...……………......
1.1 Сутність збутової діяльності ……………...……….......……......................…
1.2 Організація каналів збуту ……………………………………………............
1.3 Змішані канали збуту ………………………………………………….….......
1.4 Система товароруху та її елементи …………………………………..….......
1.5 Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій ..………….
2 Характеристика діяльності ДП «Конріл» та існуючої системи збуту ...……
2.1 Характеристика ДП «Конріл» …………………………………….....…...…..
2.2 Управління збутом на ДП «Конріл» …………………….…..................…....
3 Удосконалення організації і стимулювання збуту на ДП «Конріл» ..………
3.1 Аналіз ринкової ситуації………………………………………………..……..
3.2 Управління персоналом служби збуту…………………………………..…...
3.3 Удосконалювання стимулювання збуту на ДП «Конріл» ………………….
3.4 Методика стимулювання праці маркетологів – як фахівців зі стимулювання збуту ………………………………………....…....................……
4 Охорона праці та навколишнього середовища........................ ………………..
Висновок..... ....................................................................……….............................
Перелік використаних джерел.........................…………..................................….
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗМІСТ
ВСТУП....................................................................................................................4
1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ............................................7
1.1. Сутність збутової діяльності..................................................................7
1.2. Організація каналів збуту.......................................................................16
1.3. Змішані канали збуту..............................................................................29
1.4. Система товароруху та її елементи.......................................................31
1.5. Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій....33
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ М’ЯСОПЕРЕРОБНОГО КОМПЛЕКСУ «БРАВО» ТА ІСНУЮЧОЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ.................……..38
2.1. Загальна характеристика підприємства..............................................38
2.2. Аналіз елементів і форм реалізації збутової політики МПК «Браво».......................................................................................................40
2.3. Аналіз факторів, що впливають на вибір каналу збуту підприємства.............................................................................................43
2.4. Аналіз ціноутворення на комбінаті, як елемента збутової політики.....................................................................................................52
2.5. Аналіз основних показників фінансово-економічної діяльності МПК «Браво»............................................................................................54
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.......................................................................................57
3.1. Організація прямого збуту на комбінаті..............................................57
3.2. Поліпшення щодо модифікації продукції підприємства...................63
3.3. Рішення щодо керування асортиментом на МПК «Браво».........67
ВИСНОВОК.........................................................................................................89
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ....................................................................................92
-
Розробка плану сбуту продукції
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Організація роботи служби збуту в системі маркетингу. 4
2. Планування реклами та комунікаційна політика у здійсненні планів збуту продукції 11
3. Формування товарної і цінової політики 18
4.Розробка плану збуту продукції 22
5.Оцінка ефективності планування на підприємстві 27
Висновок 35
Список використаних джерел 39
Додатки 41
Предметом даної курсової роботи є детальне вивчення комплексу управлінських заходів, що використовує підприємство для організації збуту своєї продукції. Об’єктом є саме підприємство ТОВ "ТЕД" та його планова політика.
Основні завдання, що стояли в процесі написання цієї роботи:
- дослідити суть поняття «планування» як функції управління (принципи, концепції);
- ознайомитись із системою планування збуту продукції (види, напрями, методи, інформаційні ресурси і нормативна база);
- ознайомитись на конкретному прикладі з методами планування .
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Форми організації збуту та управління каналами збуту 6
Розділ 2. Аналіз сегментів збуту на підприємстві 19
Розділ 3. Вдосконалення управління процесом збуту на підприємстві за допомогою ПЕОМ 26
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Аналіз маркетингових досліджень і збутової діяльності на підприємстві ТОВ „Компанія „Інтер-Поліграф”
Зміст
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингового дослідження і планування
збуту продукції.......................................................................................................5
1.1. Управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві........5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень.................10
1.3. Планування збуту продукції...............................................................15
Розділ 2. Аналіз маркетингових досліджень і збутової діяльності на
підприємстві ТОВ „Компанія „Інтер-Поліграф”..............................................19
2.1. Загальна економічна характеристика підприємства........................19
2.2. Маркетингова діяльність досліджуваного підприємства................22
2.3. Дослідження збутової діяльності підприємства...............................28
Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на
підприємстві..........................................................................................................34
Висновки................................................................................................................40
Список використаної літератури.........................................................................42
Додатки
-
Управління збутовою діяльністю підприємства
Зміст
Вступ 3
Частина 1. Теоретико-методологічні аспекти організації системи збуту на підприємстві 5
1.1 Методи просування та збуту продукції 5
1.2 Цілі і методи управління збутовою діяльністю підприємства 7
1.3 Структура каналів збуту 10
Частина 2. Аналіз збутової діяльності підприємств 14
2.1 Підприємства України та сучасні проблеми у сфері збуту 14
2.2 Напрямки та схема діагностування збутової діяльності 15
Частина 3. Напрямки підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 22
3.1 Методи аналізу та обліку факторів, які впливають на укладення нових договорів 22
3.2 Удосконалення обслуговування споживачів на етапі реалізації продукції 24
3.3 Підвищення ефективності системи збуту за рахунок зміни організаційної структури підприємства 25
Висновки та пропозиції 26
Література 30
-
Управління товарорухом та стимулювання збуту на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Учасники каналів товароруху 5
1.2. Планування збуту продукції 7
1.3. Зміст плану збуту 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 14
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Стріла» 14
2.2. Аналіз основних показників діяльності підприємства 17
2.3. Аналіз фінансового стану ВАТ «Стріла» 18
2.4. Аналіз товарного асортименту та системи просування продукції підприємства 24
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 36
3.1. Визначення проблем у діяльності підприємства та шляхів їх подолання 36
3.2. Обґрунтування доцільності та розрахунок ефективності запропонованих заходів 43
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14
3. Методи забезпечення якості 18
3.1. Стандартизація продукції 18
3.2. Сертифікація продукції. 22
3.3.Державний нагляд за якістю 25
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27
4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31
4.1.Характеристика підприємства. 31
4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32
4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33
4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35
Висновки 38
Література 40
-
Програма збуту продукції на зовнішньому ринку
Зміст
Вступ 3
1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3
2. Інструменти збуту і їхній вибір 4
3. Реклама 5
4. Стимулювання продажів 7
5. Методи визначення бюджету збуту 8
6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10
Висновки 12
Література 14