-
Аналіз реалізації продукції та маркетингової діяльності підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу реалізації продукції 4
1.1 Визначення поняття «реалізація продукції» 4
1.2 Теоретичні основи аналізу реалізації продукції 6
2. Аналіз реалізації продукції 11
3. Напрямки збільшення обсягу реалізації продукції і розробка маркетингового плану 15
3.1 Напрямки збільшення обсягу реалізації продукції 16
3.2 Розробка маркетингового плану підприємства 21
Висновок 25
Список літератури 27
-
План Барбароса, його суть та причини краху
ВCТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЛАНУ БАРБАРОССА 4 1.1.Сутність плану Барбаросса 4 1.2. Розробка плану Барбароса 8 1.3. Передумови втілення у життя плану Барбароса 11 2. ПОЧАТОК РЕАЛІЗАЦІЇ ПЛАНУ БАРБАРОССА 15 2.1. Перші дні Великої Вітчизняної Війни 15 2.2. Складнощі реалізації плану Барбароса на початку Війни 17 3. Остаточний крах плану Барбароса 23 ВИСНОВОК 27 ЛІТЕРАТУРА 28
-
План Барбароса його суть та причини краху
ВCТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЛАНУ БАРБАРОССА 4 1.1.Сутність плану Барбаросса 4 1.2. Розробка плану Барбароса 8 1.3. Передумови втілення у життя плану Барбароса 11 2. ПОЧАТОК РЕАЛІЗАЦІЇ ПЛАНУ БАРБАРОССА 15 2.1. Перші дні Великої Вітчизняної Війни 15 2.2. Складнощі реалізації плану Барбароса на початку Війни 17 3. Остаточний крах плану Барбароса 23 ВИСНОВОК 27 ЛІТЕРАТУРА 28
-
Оцінка ефективності впровадження фінансового планування на підприємстві
Зміст
Стор.
Вступ 3
1 Теоретичні засади фінансового планування 5
1.1 Роль фінансового плану в управлінні підприємством 5
1.2 Структура фінансового плану підприємств 8
2 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21
3 Розробка фінансового плану підприємства 30
3.1 Розробка фінансового плану 30
3.2 Оперативний фінансовий план 39
4 Оцінка ефективності впровадження фінансового планування на підприємстві 44
Висновок 52
Література 55
-
Оцінка ефективності впровадження фінансового планування на підприємстві
Зміст
Стор.
Вступ 3
1 Теоретичні засади фінансового планування 5
1.1 Роль фінансового плану в управлінні підприємством 5
1.2 Структура фінансового плану підприємств 8
2 Загальна характеристика підприємства і його зовнішнього середовища. Оцінка фінансового становища 21
3 Розробка фінансового плану підприємства 30
3.1 Розробка фінансового плану 30
3.2 Оперативний фінансовий план 39
4 Оцінка ефективності впровадження фінансового планування на підприємстві 44
Висновок 52
Література 55
-
Бізнес-план
Вступ 3
1. Розробка підготовчої стадії бізнес-плану розширення діяльності ВАТ «Київнафтопостач» 5
1.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 5
1.2 Ідея бізнес-плану розвитку компанії 8
1.3 Обгрунтовування економічної ефективності розширення і зниження енергетичних витрат на виробництво і реалізацію продукції 13
2. Ризики на підготовчій стадії бізнес-плану 24
Висновки 27
Список використаної літератури 29
-
Формування плану оновлення продукції, його склад та завдання
1. ПОНЯТТЯ ПЛАНУВАННЯ, ЙОГО ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА МЕТОДИ 2
2. РОЗРОБКА ЗАВДАННЯ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ 5
3. ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ПЛАНУ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ 9
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12
-
Розробка бізнес-плану відкриття ресторану
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади бізнес-планування 5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-планування та цілі розробки бізнес-плану 5
1.2. Загальна методологія розробки бізнес-плану 9
1.3. Зміст і структура бізнес-плану 13
Висновки до розділу 1 29
Розділ 2. Розробка бізнес-плану з відкриття ресторану «Шинок» мережі «Мирова карта» 32
2.2. Опис підприємства та продукції 32
2.3. Аналіз ринку 40
2.4. Маркетинг-план 48
2.5. Організаційний план 50
2.6. Виробничий план 56
2.7. Фінансовий план 64
2.8. Оцінка ризиків і страхування 76
2.9. Оцінка ефективності проекту 78
Висновки до розділу 2 81
Висновки 83
Список використаної літератури 85
-
Бізнес-план (ассистанс)
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи написання роботи (до 15ти сторінок) 6
1.1. Бізнес-план як запорука ефективного управління бізнесом в сфері Асистансу 6
1.1. Загальні підходи до бізнес-планування, які можуть бути застосовані в сфері Асистансу 9
1.3. Фінансові аспекти та оцінка ефективності бізнес-плану 14
РОЗДІЛ 2. Розробка бізнес-плану 19
2.1. Бізнес-ідея інвестиційного проекту та визначення основних пріоритетів діяльності бізнесу 19
2.2. Розробка продуктів і послуг 27
2.3. Визначення цільових значень основних показників діяльності Асистансу 29
РОЗДІЛ 3. Розрахунки фінансового плану (обґрунтування окупності) 34
3.1. Розробка фінансового плану 34
3.2. Аналіз ефективності розробленого проекту 41
Висновки 47
Список літератури 49
ДОДАТКИ 52
-
АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7
1.1. Визначення основних етапів аналізу доцільності освоєння виробництва нової продукції 7
1.2. Типові підходи та методи проведення досліджень на етапах аналізу 10
1.3. Алгоритм оцінки ефективності освоєння виробництва нової продукції 36
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ БАЗОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКСТЕМП” 44
2.1. Характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства ВАТ “Текстемп” 44
2.2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства 55
2.3. Висновки щодо фінансового стану ВАТ “Текстемп” 65
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 69
3.1. Дослідження та вибір напрямків удосконалення 69
3.2. Розробка концепції нового продукту 73
3.3. Розробка бізнес-плану проекту 84
3.4. Оцінка економічної ефективності виробництва нової продукції 93
ВИСНОВКИ 97
ЛІТЕРАТУРА 103
-
Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств
Вступ 3
Розділ 1.Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств 5
1.1.Сутність бізнес-планування, його доцільність та ефективність 5
1.2.Методичні аспекти складання бізнес-плану 16
Розділ 2.Складання бізнес-плану 19
2.1.Розробка основних напрямків діяльності підприємства 19
2.2.Розробка бізнес-плану створення підприємства з виробництва хлібобулочних виробів 21
Розділ 3.Обґрунтування ефективності реалізації проекту 29
Висновки 38
Список використаної літератури 41