|
-
Проходження практики в готелі адміністратором
Календарний план проходження практики
Звіт про виконання програми практики
Відгук керівника практики від підприємства і оцінка роботи студента
Звіт з практики готель
ВСТУП 3
1. Основна характеристика діяльності підприємства 4
2. Ознайомлення з бізнес-планом підприємства 6
3. Вивчення і аналіз організації структури управління підприємством 8
4. Дослідження системи менеджменту підприємства 11
5. Аналіз робочого дня керівника 15
6. Комунікаційні зв’язки в організації 18
7. Участь у засіданнях керівництва або зборах колективу, аналіз їх організації і ролі у прийнятті управлінських рішень 23
8. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності керівника 28
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Звіт з практики
Направлення на практику
Календарний план проходження практики
Звіт про виконання програми практики
Відгук керівника практики від підприємства
Висновок керівника практики ВНЗ
ВСТУП 3
1. Вивчення установчих документів підприємства – бази практики 4
2. Вивчення й аналіз організаційної структури управління підприємством 9
3. Ознайомлення із системою планування діяльності підприємства, зокрема його персоналу 11
4. Дослідження системи управління персоналом підприємства 12
5. Аналіз організації оплати праці 14
6. Складання схем комунікаційних зв’язків на підприємстві 18
7. Аналіз основних складових кадрового менеджменту 20
8. Аналіз системи мотивації персоналу підприємства 29
9. Вивчення організації інформаційного забезпечення діяльності менеджерів з персоналу 35
10. Оцінювання правового забезпечення управлінської діяльності підприємства та здійснення розрахунків соціальної або економічної їх доцільності 37
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 46-52
-
Звіт про виконання виробничої практики із спеціальності фінансовий менеджмент
До практики в базі є диплом: Проблеми управління акіонерними товариствами
Метою практики є узагальнення та вдосконалення знань та вмінь, одержаних під час теоретичного навчання, формування комплексу практичних навичок та вмінь з управління лінійними та функціональними підсистемами організації, підготовка до державної атестації.
Питання, що вивчаються під час практики, практичні розрахунки на матеріалах реальних явищ і процесів, що відбуваються у діяльності підприємства, висвітлено в звіті про проходження переддипломної практики.
ВСТУП 2
1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 3
1.1. Загальна характеристика підприємства готель Україна 3
1.2. Майно і власність підприємства 6
1.3. Відносини з зовнішнім середовищем 11
1.4. Організаційна структура і управління підприємством 13
2. ІНДИВІДУАЛЬНА ЧАСТИНА 16
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
Додатки 23
-
Фінансова звітність як джерело економічної інформації
Вступ 3
Розділ 1. Фінансова звітність як джерело економічної інформації 4
1.1. Характеристика фінансової звітності та загальні вимоги до інформаційного забезпечення економічних процесів. 4
1.2. Оцінка фінансової звітності як основа прийняття фінансових рішень. 15
Розділ 2. Аналіз фінансової звітності підприємства ВАТ „...” 20
2.1. Баланс підприємства 20
2.2. Звіт про фінансові результати 25
2.3. Звіт про рух грошових коштів 28
2.4. Звіт про власний капітал 32
Розділ 3. Вдосконалення складання, аналізу та використання фінансової звітності 35
3.1. Проведення аудиту фінансової звітності 35
3.2. Автоматизація інформаційних потоків на підприємстві 39
Висновок 42
Список літератури 43
ДОДАТОК А БАЛАНС 44
ДОДАТОК Б ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 46
ДОДАТОК В ЗВІТ ПРО РУХ ГРОШОВИХ КОШТІВ 48
ДОДАТОК Г ЗВІТ ПРО ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ 50
-
Фінансова звітність та методика її складання
ЗМІСТ
Вступ 4
1. Теоретичні основи побудови фінансової звітності 6
2. Організаційно-економічна характеристика підприємства 13
3. Порядок складання фінансової звітності на підприємстві 18
3.1. Основні вимоги до фінансової звітності, принципи складання 18
3.2. Методика та технічне заповнення форм звітності на підприємстві 25
3.2.1. Баланс 25
3.2.2. Звіт про фінансові результати 33
3.2.3. Звіт про рух грошових коштів 40
3.2.4. Звіт про власний капітал 46
3.2.5. Примітки до фінансової звітності 49
4. Автоматизована обробка інформації по зведеному обліку і складанню звітності як напрям удосконалення складання фінансової звітності 53
Висновки 59
Список використаної літератури та джерел 61
Додатки 63
Отже, об’єктом дослідження є методика та організація складання фінансової звітності в умовах ринкової економіки (на матеріалах ТОВ “Marco Pizzi”).
-
Управління грошовими активами на підприємстві
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління грошовими активами підприємства 8
1.1. Економічна сутність та класифікація грошових активів підприємства, характеристика основних факторів, що їх обумовлюють. 8
1.2. Методичні підходи до управління грошовими активами підприємства 19
1.3 Мета та завдання управління грошовими активами підприємства 23
РОЗДІЛ 2. Дослідження практики управління грошовими активами торговельного підприємства 32
2.1.Дослідження практики управління грошовими активами торговельного підприємства на основі використання сучасних програмних продуктів 32
2.2.Аналіз динаміки обсягу та структури грошових активів підприємства 42
2.3 Оцінка ефективності управління грошовими активими підприємства 46
РОЗДІЛ 3. Удосконалення управління грошовими активами підприємства 55
3.1 Обгрунтування принципів управління грошовими активами підприємства 55
3.2 Розробка політики управління грошовими активами підприємства 60
3.3 Розробка антикризової політики управління грошовими активами підприємства та оцінки її ефективності 65
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 84
Список використаної літератури 89
Додаток 1. Баланс МКФ “ФП” 92
Додаток 2. Звіт про фінансові результати МКФ “ФП” 95
Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів МКФ “ФП” 97-101
Мета даної роботи полягає в тому, щоб на основі дослідження змісту та основних засад управління грошовими активами торговельного підприємства в сучасних умовах обґрунтувати пропозиції щодо можливих резервів підвищення рівня управління ними та забезпечення цільового рівня платоспроможності, розробки ефективної політики її забезпечення.
-
Звіт про проходження виробничої практики
Вступ 3
1. Загально-економічна характеристика об'єкта проходження практики 4
2. Оцінка фінансового стану господарства 9
3. Оцінка податкової роботи 16
Висновки 21
Додатки 23
Додаток А. Баланс підприємства за 2003-2006 рр. 23
Додаток Б. Звіт про фінансові результати підприємства 25
Додаток В. Податковий календар 26
-
Стратегічне управління персоналом організації учасника ЗЕД (на прикладі)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 5
1.1. Тенденції розвитку теорії та практики управління персоналом 5
1.2. Кадровий потенціал як об’єкт стратегічного управління персоналом підприємства 10
1.3. Механізм стратегічного управління персоналом вітчизняних підприємств 13
2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах вітчизняної корпорації «Назва») 19
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19
2.2. Дослідження системи управління персоналом на підприємстві 25
2.3. Оцінка системи управління персоналом на підприємстві 29
3. ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 37
3.1. Основні шляхи удосконалення системи управління персоналом на підприємстві 37
3.2. Стратегічні напрями удосконалення управління персоналом підприємства 46
ВИСНОВОК 53
ЛІТЕРАТУРА 56
ДОДАТКИ 60
-
Звіт з практики (Шахта)
1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 3
2. Аналіз фінансової діяльності підприємства 5
3. Джерела фінансового забезпечення підприємства фінансовими ресурсами 15
4. Аналіз формування фінансових ресурсів шахти 19
5. Фінансова звітність підприємства 23
5.1. Баланс на 31 Грудня, 2002 р. 23
5.2. Звіт про фінансові результати за 2002 рік 25
5.3. Звіт про рух грошових коштів за 2002 рік 26
5.4. Звіт про власний капітал за 2002 рік 28
5.5. Звіт про випуск, реалізацію та обіг цінних паперів за 2002 рік 29
5.6. Примітки до фінансової звітності за 2002 рік 32
Додаток А. Агреговані звітні дані підприємства за 1999-2002 рр. 39
Додаток Б. Методика розрахунку показників фінансового стану підприємства 42
Показники фінансової стійкості підприємства і структури капіталу 42
Показники ліквідності та платоспроможності 43
Показники ділової активності 44
Показники рентабельності підприємства 45
-
Система економічної безпеки підприємства
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Поняття та визначення економічної безпеки підприємства 3
2. Методи оцінки фінансової складової економічної безпеки підприємства 10
3. Напрямки організації економічної безпеки за окремими функціональними складовими 16
4. Фактори, що визначають фінансову складову економічної безпеки підприємства 25
Висновки 31
Література 32
Основною задачею цієї роботи є вивчення процесу забезпечення належного рівня безпеки фінансової складової економічної безпеки підприємства, ідентифікація позитивних та негативних факторів, які впливають на фінансово-господарчу діяльність підприємства і його конкурентоспроможність, а також розробка заходів, що до підвищення економічної безпеки підприємства
-
Звіт з практики з організації обслуговування населення
Звіт з практики
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНС"
Предметом діяльності Товариства є: виробництво іграшок; оптова торгівля іграшками; інші види оптової торгівлі.
Предмет: організація обслуговування населення
Зміст
1. Загальне ознайомлення з підприємством і організація виробничої діяльності підприємства. 3
2. Організаційна структура і управління підприємством 4
3. Майно і власність підприємства, взаємовідносини підприємства із зовнішнім контрагентами та ринковою інфраструктурою 7
4. Стратегія маркетингу підприємства 12
5. Система планування діяльності підприємства 13
6. Витрати і фінанси підприємства 20
7. Податки та обов'язкові платежі підприємства 22
8. Підсумковий баланс та економічна оцінка діяльності підприємства 23
Список використаних джерел 30
Додатки 31
Cгенерировано за 0.168007 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|