-
Прогнозування стратегічного розвитку туристичного підприємства ( на прикладі)
ВСТУП 3
Розділ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти процесу стратегічного прогнозування розвитку діяльності туристичних підприємств. 6
1.2. Методи та показники оцінки економічного стану діяльності туристичних підприємств. 26
1.3. Нормативно-правове регулювання діяльності туристичних підприємств. 52
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 60
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства. 60
2.2. Дослідження процесів стратегічного управління та прогнозування розвитку діяльності туристичного підприємства. 72
2.3. Оцінка впливу економічних прогнозів на ефеетивність діяльності туристичного підприємства. 78
Розділ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА НАПРЯМКИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 95
3.1. Проблеми економічних прогнозів та їх вплив на ефективність стратегічного управління розвитком діяльності туристичного підприємства. 95
3.2. Економічне обгрунтування напрямків стратегічного розвитку діяльності туристичного підприємства. 102
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 117
ДОДАТКИ 122
-
Стратегічне планування діяльності підприємства
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти стратегічного планування 6 1.1. Моделі стратегічного планування 6 1.2. Особливості стратегічного плану 17 1.3. Проблеми стратегічного планування в сучасних умовах розвитку держави 34 Розділ 2. Аналіз процесу стратегічного планування на ЗАТ «Побутрембуд» 43 2.1. Головні характеристики ЗАТ «Побутрембуд» 43 2.2. Багатофакторний аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ЗАТ «Побутрембуд» 57 2.3. Аналіз стратегії підприємства ЗАТ «Побутрембуд» 77 Розділ 3. Проблеми та напрямки удосконалення стратегії розвитку ЗАТ «Побутрембуд» 84 3.1. Особливості розробки, контролю та регулювання стратегії на ЗАТ «Побутрембуд» 84 3.2. Напрямки удосконалення процесу стратегічного планування на ЗАТ «Побутрембуд» 87 3.3. Головні заходи стратегічного плану ЗАТ «Побутрембуд» 92 Висновки 114 Перелік літератури 118
-
Формування стратегії розвитку організації (на прикладі ЗАТ )
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ 6
1.1. Економічна сутність та роль стратегічного менеджменту в економічному розвитку організації 6
1.2. Зміст процесу стратегічного менеджменту підприємства 14
1.3. Узагальнення сучасного досвіду стратегічного менеджменту провідних будівельних компаній України та світу 22
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 30
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАТ ФІРМИ "__" 31
2.1. Загальна характеристика конкурентного стану компанії на галузевому ринку 31
2.2. Оцінка потенціалу розвитку компанії 60
2.3. Процес стратегічного менеджменту компанії 72
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 79
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ КОМПАНІЙ БУДІВЕЛЬНОГО РИНКУ 81
3.1. Застосування сучасних технологій стратегічного аналізу для формування конкурентних переваг компанії 81
3.2. Використання матриць для вибору стратегічного розвитку компанії 89
3.3. Маркетингове забезпечення реалізації стратегічного розвитку компанії 103
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ 119
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 120
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 123
ДОДАТКИ 128
-
Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві
Вступ 3
Розділ 1.Теоретичні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 5
1.1.Сутність імпортних операцій та їх місце у міжнародній економічній діяльності 5
1.2. Правові основи регулювання імпортних операцій 9
1.3.Сутність стратегічного планування імпортних операцій 15
Розділ 2.Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві ТОВ «Сальвадор» 18
2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18
2.2.Аналіз системи стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 24
2.3.Розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 30
2.4.Основні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві з застосуванням ЕОМ 33
Висновки та пропозиції 37
Список використаної літератури 39
Додатки 42
-
Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5
1.2. Цілі організації стратегічного планування 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22
2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22
2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28
3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28
3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31
3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31
3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35
3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37
3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
-
Основні принципи стратегічного управління. Завдання стратегічного управління
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 4
2. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЇХ ВИБІР В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 12
3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16
ВИСНОВОК 25
ЛІТЕРАТУРА 26
-
Зарубіжний досвід стратегічного менеджменту
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи системи стратегічного менеджменту 5
1.1. Поняття стратегічного менеджменту та зарубіжні концепції стратегій 5
1.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 10
1.3. Стадії процесу стратегічного управління 15
Розділ 2. Стратегічне управління як основна частина системи менеджменту підприємства 18
2.1. Важливість стратегічного управління в менеджменті підприємства 18
2.2. Маркетингові стратегії та SWOT-аналіз у системі стратегічного менеджменту підприємства в умовах маркетингової орієнтації 27
Розділ 3. Перспективи впровадження зарубіжного досвіду стратегічного менеджменту на вітчизняних аграрних підприємствах 31
3.1. Перспективи впровадження досвіду теорії і практики стратегічного менеджменту і стратегічного управління 31
3.2. Особливості впровадження та перспективи розвитку стратегічного менеджменту на аграрних підприємствах 35
Висновки 39
Список використаної літератури 42
-
Моделі стратегічного управління
ВСТУП 5
1. Теоретичні аспекти стратегічного управління 7
1.1 Стратегічне мислення 7
1.2 Стратегічний рівень підприємства та принципи стратегічного управління 8
2. Модель стратегічного управління BCG 13
2.1 Історично перша модель стратегічного управління 13
2.2 Сильні і слабкі сторони моделі BCG 18
3. Модель стратегічного управління General Electric / McKinsey та її варіації 21
3.1 Сутність моделі GE/McKinsey 21
3.2 Сильні і слабкі сторони моделі GE/McKinsey 27
3.3 Варіації моделі GE/McKinsey 29
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6
1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13
1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30
2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36
2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51
3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51
3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59
3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
ДОДАТКИ 79
Доклад
Роздатковий матеріал
-
Динамічний підхід у стратегічному менеджменті
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4
2. КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДИНАМІЧНОМУ КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ 10
3. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 14
ВИСНОВОК 21
ЛІТЕРАТУРА 22
-
Формування стратегії розвитку підприємства
В роботі багато графічного матеріалу
Вступ 4
1. Теоретичні основи поняття стратегії розвитку підприємства 7
1.1. Історичний розвиток поняття „стратегія підприємства” 7
1.2. Стратегічний набір 11
1.3. Етапи формування стратегії підприємства та її види 13
2. Аналіз типових стратегій розвитку та підходи стратегічного планування 20
2.1. Аналіз типових стратегій розвитку підприємства 20
2.2. Аналіз моделей стратегічного планування 28
3. Вдосконалення формування стратегічних програм підприємства 34
3.1. Удосконалення процесу стратегічного планування 34
3.2. Матричні структури як спосіб формалізації стратегії розвитку підприємства 39
Висновки 44
Список використаної літератури 45