-
Фінансова санація туристичного підприємства як інструмент протидії банкрутству (бакалавр)
Вступ 3
1. Санація підприємства як засіб запобігання банкрутству 6
1.1. Антикризовий менеджмент підприємства в сучасних умовах 6
1.2. Економічна діагностика підприємства 11
1.3. Методи і засоби санації туристичного підприємства 17
2. Аналіз ризику банкрутства туристичного підприємства на прикладі ЗАТ «назва» 22
2.1. Загальні відомості про підприємство 22
2.2. Аналіз фінансового стану ЗАТ «назва» 24
2.3. Аналіз ймовірності банкрутства 40
3. Напрямки санації українських туристичних підприємств 44
3.1. Основи управління банкрутством в Україні 44
3.2. Оптимізація основних показників, що характеризують фінансовий стан підприємства 53
3.3. Заходи, щодо удосконалення діяльності підприємства 58
Висновки 62
Література 66
Додаток 1. Баланс ЗАТ «Гамалія» станом на 01.01.07 р. 70
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ «назва» за 2006 р. 72-74
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Удосконалення процесу прийняття управлінських рішень на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-методичні аспекти прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Особливості прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 17
1.3. Законодавча та нормативна база, що регулює діяльність туристичного підприємства 35
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “Назва” 42
2.1. Загальна економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 42
2.2. Аналіз процесу прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 59
2.3. Оцінка ефективності управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства„Назва” 82
Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 88
3.1. Проблеми у прийнятті управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства „Назва” в умовах кризи 88
3.2. Система підвищення якості прийняття управлінських рішень та її вплив на ефективність діяльності 91
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 110
-
Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)
Вступ 3
1. Поняття управління персоналом 5
1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5
1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9
1.3. Конфлікт та стрес 13
2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20
3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30
Висновки та пропозиції 38
Список використаної літератури 40
-
Застосування методів управління на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15
1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36
2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48
2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72
3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72
3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 111
-
Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві
Вступ 3
1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6
1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6
1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6
1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14
1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20
2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26
2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44
2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45
3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56
3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56
Висновки 62
Список використаної літератури 64
-
Планування показників господарської діяльності туристчних підприємств
Вступ 3
1. Зміст і форми фінансової діяльності туристичного підприємства 4
2. Економічна ефективність діяльності туристичного підприємства 8
3. Планування показників господарської діяльності туристичної організації 10
Висновок 15
Література 16
-
Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»
Вступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8
1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23
2.1. Загальна характеристика підприємства 23
2.2.Аналіз технології готельних послуг 28
2.3.Визначення ріння готельних послуг 31
III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36
3.1. Загальна характеристика підприємства 36
3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52
Висновки 55
Перелік використаної літератури 57
Додатки 59
-
Інвестиційне забезпечення фінансування роботи туристичного підприємства (курсова - бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1. СУТНІСТЬ, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ДЖЕРЕЛА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.2. РОЗРОБКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ ТА КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 15
РОЗДІЛ 2. ІНВЕСТИЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 28
2.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 28
2.2. АНАЛІЗ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М. КИЄВА (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва”) 39
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 44
3.1. РОЗРОБКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ ДЛЯ ТУРФІРМИ „Назва” 44
3.2. ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПРОЕКТУ 53
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60
ДОДАТКИ 66-69
-
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДIВ УПРАВЛIННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПIДПРИЄМСТВI
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 6
1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 6
1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 16
1.3. Основні методи управління сучасним туристичним підприємством 28
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 39
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 39
2.2. Дослідження кадрової політики в діяльності туристичного підприємства 51
2.3. Діагностика методів управління, що застосовуються на туристичному підприємстві 58
Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 77
3.1. Оцінка недоліків в системі застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 77
3.2. Удосконалення процесу управління ефективною діяльністю туристичного підприємства «Назва» 85
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 101
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109
ДОДАТКИ 118