Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «ДОГОВІРНІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ТА ПАРТНЕРСЬКІ ЗВЯЗКИ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ)» (ID:34026)

| Размер: 1080 кб. | Объем: 97 стр. | Стоимость: 200 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОГОВІРНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН ТА ПАРТНЕРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ В ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 5
1.1. ДОГОВІРНІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ В ТУРИЗМІ: ХАРАКТЕРИСТИКА ПАРТНЕРСКИХ ЗВ’ЯЗКІВ 5
1.2. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ, СТРУКТУРА І ПОРЯДОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ГОТЕЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ 8
1.3. ЗАКОНОДАВЧА БАЗА, ЩО РЕГУЛЮЄ ДОГОВІРНІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ В ТУРИЗМІ ТА ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ 18
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПАРТНЕРСЬКИХ ТА ДОГОВІРНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „Назва”) 23
2.1. КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 23
2.2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПАРТНЕРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 32
2.3. ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ДОГОВІРНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 43
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ И ВДОСКОНАЛЕННЯ ДОГОВІРНИХ ТА ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 50
3.1. ПРОБЛЕМИ ДОГОВІРНИХ ТА ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 50
3.2. ЗАХОДИ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ПРОЦЕСУ ДОГОВІРНИХ ТА ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 71
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «ДОГОВІРНІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ТА ПАРТНЕРСЬКІ ЗВЯЗКИ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ)»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Договірні взаємовідносини і партнерські зв’язки у підприємницькій діяльності
  • Інформація та документація на підприємстві сфери туризму
  • Договірні взаємовідносини та партнерські зв'язки в підприємницькій діяльності
  • Основи бізнесу
  • Контрольна робота основи економіки
  • Підприємницька діяльність
  • ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ГОТЕЛЮ «Назва»
  • Фірмовий стиль готелю
  • ПОСЛУГИ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ
  • Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення
Cгенерировано за 0.131695 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...