Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів в закладах ресторанного господарства при готельно-туристичних комплексах » (ID:33729)

| Размер: 190 кб. | Объем: 58 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 5
1.1. Організація роботи закладів ресторанного господарства при готельно-туристичних комслексах 5
1.2. Особливості обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 7
1.3. Обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 10
РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 13
2.1. Коротка характеристика ресторану 13
2.2. Економічні показники ресторану 19
РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕМІ КУРСОВОЇ РОБОТИ 22
3.1. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів 22
3.2. Аналіз організації роботи кулінарного цеху в досліджуваному ресторані 30
РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 33
4.1. Напрямки обслуговування туристів в ресторані „Назва” готелі „Назва” 33
4.2. Технологія впровадження пропозицій 41
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 53
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів в закладах ресторанного господарства при готельно-туристичних комплексах »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація обслуговування
  • Конспект з предмету Організація ресторанного господарства
  • Готельно-ресторанні комплекси і їх роль в організації пізнавального туризму
  • ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ
  • ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ
  • Ефективність надання додаткових послуг на підприємствах ресторанного бізнесу
  • СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
  • Процес прийняття покупцем рішення щодо купівлі
  • Динаміка якості борошно-кондитерських виробів з кремовою начинкою при зберіганні в умовах підприємств ресторанного господарства
  • Готельно-ресторанні послуги в індустрії туризму
Cгенерировано за 0.138203 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...