|
-
Етичне вчення Т. Шевченка, етика І.Франка, Л. Українки, М. Драгоманова, М. Грушевського
Зміст
1. Етичне вчення Т. Шевченка 3
2. Етика І.Франка 4
3. Етика Л. Українки 6
4. Етика М. Драгоманова 8
5. Етика М. Грушевського 11
Список використаної літератури 15
-
Антична етика як вчення про добродійність досконалої особистості
Вступ 3
1. ГРЕЦЬКИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ ЕТИЧНИХ ПОНЯТЬ ДОБРОДІЙНОСТІ І ДОСКОНАЛОСТІ ЛЮДИНИ 4
2. РОЗВИТОК ВЧЕННЯ ПРО ДОБРОДІЙНІСТЬ У ДАВНЬОРИМСЬКІЙ ІМПЕРІЇ 9
Висновки 12
Література 13
-
Інтерпретація етичного знання з культури Древньої Індії
Вступ 2
1. Етика веданти 5
2. Етика йоги 8
3. Етика джайнізму і буддизму 9
4. Етика локаяти, чарваки 12
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Основні напрями етичного вчення в ХХ ст.
Зміст
1. Етика початку ХХ в. Філософія Живої Етики 3
2. Етичні вчення середини ХХ століття 6
3. Сучасні етичні вчення. Виникнення ділової та професійної етики 9
Література 13
-
Підприємство на ринку досконалої конкуренції
Вступ 3
1. Ринок досконалої конкуренції 6
2. Формування цін і доходу досконалої конкуренції 8
3. Максимізація прибутку фірми на ринку досконалої конкуренції 11
4. Механізм формування пропозиції в умовах досконалої конкуренції 22
Висновки 30
Список використаної літератури 34
-
Етика і естетика античності
ВСТУП 3
АНТИЧНА ДУМКА ПРО ЕТИЧНЕ ТА ЕСТЕТИЧНЕ 4
ЕТИКА ТА МОРАЛЬ В АНТИЧНІ ЧАСИ, ЇХ ВПЛИВ НА СТАВЛЕННЯ ЛЮДИНИ ДО ДІЙСНОСТІ 5
ПРОБЛЕМА ПРЕКРАСНОГО В АНТИЧНІЙ ЕСТЕТИЦІ 8
ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК ЯК ЕСТЕТИЧНИЙ ІДЕАЛ АНТИЧНОСТІ 14
ВИСНОВОК 17
ЛІТЕРАТУРА 18
-
Попит на товари в умовах досконалого конкурентного ринку
ВСТУП 3
1. Конкуренція, її сутність і значення. Види конкуренції 6
1.1. Поняття конкуренції і її роль в економіці 6
1.2. Види конкуренції 8
2. Моделі ринків 11
2.1. Основи класифікації ринків в залежності від наявності конкурентів. 11
2.2. Модель досконалої конкуренції в роботах класиків і неокласиків 13
2.3. Основні риси ринку досконалої конкуренції 18
3. Попит на товари на ринку досконалої конкуренції 29
3.1. Теоретичне обґрунтування ціноутворення в залежності від типу ринку. 29
3.2. Механізм ціноутворення на ринку досконалої конкуренції. 35
3.3. Критика моделі досконалої конкуренції 42
ВИСНОВКИ 45
Список використаної літератури 50
-
Фірма на ринку досконалої конкуренції
Вступ 3
Розділ I. Основні ознаки досконалої конкуренції 4
Розділ II. Діяльність фірми на ринку досконалої конкуренції 12
2.1. Ціна та дохід на ринку досконалої конкуренції 12
2.2. Прибуток фірми на ринку досконалої конкуренції 15
Розділ ІІІ. Захист конкуренції в Україні 25
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
Максимізація економічного прибутку в умовах досконалої конкуренції (на прикладі підприємства)
Вступ 3
Розділ 1. Характерні риси досконалої конкуренції 4
1.1. Сутність та ознаки досконалої конкуренції 4
1.2. Фірма на ринку досконалої конкуренції 7
Розділ 2. Оптимізація роботи підприємства 13
2.1. Основні підходи до максимізації прибутку на конкурентному підприємстві 13
2.2. Вибір фірмою обсягу виробництва і рівновага конкурентного ринку у довгостроковій перспективі 22
Розділ 3. Характеристика ринку зерна 27
3.1. Формування попиту та пропозиції на українському ринку зерна 27
3.2. Нинішня ситуація на українському ринку зерна. Забезпечення оптимальних умов та стабільності (2006 рік.) 32
Висновок 38
Список використаної літератури 40
Додатки 42
Мета роботи – з`ясувати суть і ознаки досконалої конкуренції з проекцією на існуючу дійсність, теоретичний аспект конкуренції (досконалої конкуренції). Відзначити умови появи досконалої конкуренції. Проаналізувати ціни і випуск продукції за досконалої конкуренції. Визначити значення і доцільність досконалої конкуренції.
Предметом дослідження є – характерні ознаки досконалої конкуренції, максимізація прибутку конкурентного підприємства.
Об’єктом дослідження є - вітчизняний ринок зерна.
-
Зороастризм – релігія давнього Ірану
1. Пророк Зороастр і його релігійне вчення 3
2. Зороастрійські релігійні обряди та етика 8
3. Авеста як священна книга зороастрійців 11
Список літератури 15
Cгенерировано за 0.043840 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|