-
Підприємство на ринку досконалої конкуренції
Вступ 3
1. Ринок досконалої конкуренції 6
2. Формування цін і доходу досконалої конкуренції 8
3. Максимізація прибутку фірми на ринку досконалої конкуренції 11
4. Механізм формування пропозиції в умовах досконалої конкуренції 22
Висновки 30
Список використаної літератури 34
-
Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)
Вступ 3
Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5
1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5
1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8
Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15
2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15
2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18
Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24
3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24
Висновок 35
Список використаної літератури 37-38
Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання.
Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції.
Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.
-
Визначення конкурентної позиції фірми
ВСТУП 3
1. Ринкова структура. Чотири моделі ринку 4
2 Характерні риси досконалої конкуренції 6
3 Максимізація прибутку конкурентної фірми в короткотерміновому періоді 8
4. Максимізація прибутку конкурентної фірми в довготерміновому періоді 17
ВИСНОВКИ 20
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
-
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІН ТА ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ
Вступ 3
Розділ І. Загальноекономічний зміст та види конкуренції 5
1.1. Сутність конкуренції та її значення для економіки 5
1.2. Методи та форми конкуренції. 7
1.3. Види конкуренції 10
1.4. Державне регулювання конкуренції 14
Розділ II. Формування цін та доходів підприємств при різних видах конкуренції 25
2.1. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції 25
2.2. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах монополії 28
Розділ III. Оцінка формування цін та доходів підприємств в умовах України 34
3.1. Аналіз конкурентного середовища в Україні 34
3.2. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції (на прикладі виробників взуття) 47
3.3. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах монополії (на прикладі метрополітену) 57
Висновки 62
Список використаної літератури 66
-
Стан ринкової конкуренції в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Еволюція підходів та суть конкуренції 5
1.1Основні риси досконалої конкуренції 5
1.2 Суть недосконалої та олігополістичної конкуренції 8
РОЗДІЛ 2. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища в економіці України 12
2.1 Поняття конкуренції в сучасній економічній теорії 12
2.2 Антимонопольна політика в сучасному законодавстві України 15
2.3 Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 20
РОЗДІЛ 3. Практичне застосування конкуренції на прикладі: ціна і випуск продукції в умовах досконалої конкуренції 25
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
-
Стан ринкової конкуренції в Україні
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Еволюція підходів та суть конкуренції 5 1.1Основні риси досконалої конкуренції 5 1.2 Суть недосконалої та олігополістичної конкуренції 8 РОЗДІЛ 2. Зміст та умови розвитку конкурентного середовища в економіці України 12 2.1 Поняття конкуренції в сучасній економічній теорії 12 2.2 Антимонопольна політика в сучасному законодавстві України 15 2.3 Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 20 РОЗДІЛ 3. Практичне застосування конкуренції на прикладі: ціна і випуск продукції в умовах досконалої конкуренції 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
-
Попит на товари в умовах досконалого конкурентного ринку
ВСТУП 3
1. Конкуренція, її сутність і значення. Види конкуренції 6
1.1. Поняття конкуренції і її роль в економіці 6
1.2. Види конкуренції 8
2. Моделі ринків 11
2.1. Основи класифікації ринків в залежності від наявності конкурентів. 11
2.2. Модель досконалої конкуренції в роботах класиків і неокласиків 13
2.3. Основні риси ринку досконалої конкуренції 18
3. Попит на товари на ринку досконалої конкуренції 29
3.1. Теоретичне обґрунтування ціноутворення в залежності від типу ринку. 29
3.2. Механізм ціноутворення на ринку досконалої конкуренції. 35
3.3. Критика моделі досконалої конкуренції 42
ВИСНОВКИ 45
Список використаної літератури 50
-
Фірма на ринку досконалої конкуренції
Вступ 3
Розділ I. Основні ознаки досконалої конкуренції 4
Розділ II. Діяльність фірми на ринку досконалої конкуренції 12
2.1. Ціна та дохід на ринку досконалої конкуренції 12
2.2. Прибуток фірми на ринку досконалої конкуренції 15
Розділ ІІІ. Захист конкуренції в Україні 25
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
НЕЦІНОВА КОНКУРЕНЦІЯ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ПРОДУКТУ В УМОВАХ РИНКУ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
ВСТУП
Розділ 1. ПОНЯТТЯ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
1.1. Ознаки монополістичної конкуренції
1.2. Основні теоретичні концепції
1.3. Диференціація продукту та умови входу в галузь
Розділ 2. РІВНОВАГА ФІРМИ ПРИ МОНОПОЛІСТИЧНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ
2.1. Крива попиту фірми
2.2. Короткострокова та довготривала рівновага фірми при монополістичній конкуренції
2.3. Максимізація прибутку в умовах монополістичної конкуренції
Розділ 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
3.1. Надлишкова виробнича потужність
3.2. Нецінова конкуренція
ВИСНОВОК
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
-
ОСОБЛИВОСТІ НА РИНКУ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУЦРЕНЦІЇ
ВСТУП 3
Розділ 1. Суть та види конкуренції 5
Розділ 2. Ознаки і умови досконалої конкуренції 17
Розділ 3. Ринковий попит на продукцію фірми за умов досконалої конкуренції 24
ВИСНОВКИ 32
Список використаної літератури 35
ДОДАТКИ 37