Вступ
1. Ідея сталогорозвитку на сучасному етапі
2. Світовий досвід формування стратегій сталогорозвитку
3. Національна стратегія сталогорозвитку для України
Висновок
План
Вступ 3
1. Всесвітня зустрічі на вищому рівні зі сталогорозвитку Йоганнесбург, 2 вересня 2002 року 5
2. Результати Світовому самміту з питань сталогорозвитку: загальна проблема з погляду ПАРЄ 10
3. Проблеми та перспективи сталогорозвитку 13
Висновки 24
Література 25
Додаток 1. Йоханнесбургська декларація зі стійкого розвитку 27
ЗМІСТ
1. Філософія як універсальний тип знання 3
2. Основні напрямки і течії в історії класичної філософії 5
3. Сучасна посткласична філософія 10
4. Онтологія. Філософське розуміння світу. 14
5. Філософія теорії розвитку 16
6. Філософська антропологія 19
7. Філософія свідомості 21
8. Гносеологія. Філософія пізнання та мови 23
9. Філософія суспільства 24
10. Філософія культури 27
11. Філософія науки 29
12. Філософія релігії 30
13. Філософія економіки 33
14. Філософія історії 35
15. Філософія майбутнього 38
16. Філософська думка України 40
Список використаної літератури 43
ВСТУП 3
1. ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ЯК ГОЛОВНА ТЕНДЕНЦІЯ СУЧАСНОГО СВІТОВОГО РОЗВИТКУ 4
2. СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ООН, ЕКОНОМІЧНА ДОПОМОГА КРАЇНАМ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ 7
3. НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ 12
ВИСНОВКИ 20
ЛІТЕРАТУРА 21
Вступ 2
1. Обгрунтування необхідності розроблення Стратегії. 4
2. Стратегічна мета принципи та завдання сталогорозвитку. 8
3. Використання експертних досліджень при вивченні сталогорозвитку за регіонами. 12
Висновки 20
Список використаної літератури 21
Вступ 3
1. Філософські течії та напрямки ХХ ст. 4
1.1. Філософія прагматизму 4
1.2. Феноменологічна філософія 6
1.3. Філософія екзистенціалізму 8
1.4. Філософська антропологія (філософія людини) 14
1.5. Релігійна філософія XX ст. 17
1.6. Позитивізм. Неопозитивізм. Постпозитивізм 20
1.7. Структуралізм і постструктуралізм 23
2. Нові філософські течії в світлі освітніх педагогік 26
2.1. Проблема знання, мови, розуміння у філософії XX ст. 26
2.2. Провідні тенденції розвитку світової філософії на межі тисячоліть 37
2.3. Болонський процес. Його значення для європейської системи освіти 40
Висновок 46
Список використаної літератури 48
Cгенерировано за 0.043477 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.