Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Прийоми які використовуються в рекламних повідомленнях по радіо, телебаченню та транспорті» (ID:33449)

| Размер: 26 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВСТУП 3
1. РАДІОРЕКЛАМА ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 4
2. ПРИЙОМИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ТЕЛЕРЕКЛАМИ 10
3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ НА ТРАНСПОРТІ 15
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19


ВСТУП
Рекламу на телебаченні, радіо та рекламні повідомлення у транспорті об’єднує те, що, на відміну від друкованої реклами, вони використовують прийоми живого спілкування – того спілкування, що відбувається протягом щоденної взаємодії людей. На думку фахівців з дослідження реклами, живе слово набагато активніше діє на свідомість індивіда, ніж те, що він сам може прочитати в пресі або буклетах. Тому "озвучена" реклама вважається більш ефективною для проведення різного роду рекламних акцій.
Щоб така реклама була дійсно дієвою, мало того, що її пропустять через теле- або радіоефір. Для її результативності використовують різного роду способи і прийоми, які здійснюючи певний вплив на психіку індивіда, тим самим сприяють досягненню цілей рекламодавця. Для розгляду таких прийомів в даній роботі доцільно розділити її на три частини, в яких висвітлюватиметься прийоми в теле-, радіорекламі та на транспорті.
ВИСНОВКИ
Рекламні повідомлення на радіо і телебаченні мають значні відмінності від звичайної друкованої реклами. Головною їх перевагою є те, що вони можуть використовувати великі резерви вербального і невербального впливу на психіку людини. Велике значення у телерекламі мають візуальні фактори: зовнішність персонажів відеоролика, спецефекти (мультиплікація, анімація), засоби акторської майстерності (міміка, жести, поза). На радіо і на телебаченні можна добиватися наміченої в рекламі цілі за допомогою голосових особливостей дикторів (тембр голосу, швидкість мовлення, інтонація), а також аудіоспецефектів (звуки вулиці, техніки, природи, космосу та ін., незвичайні звуки).
Всі види таких рекламних повідомлень спрямовані на психічну сферу людини. Їх призначення – зацікавити споживача, змусити стати на свою точку зору, повірити в якості рекламованого товару або послуг. Головним знаряддям, що використовується в теле- і радіорекламі є навіювання та переконання. Якщо деякі відеосюжети зорієнтовані просто на створення необхідного образу та закріплення його у некритичній частині свідомості глядача (в підсвідомості), то інші – за допомогою ретельно розроблених текстів впливають на його раціональну область, несуть важливе інформаційне навантаження.
Повідомлення на транспорті є достатньо різноманітними за способами свого формування та подачі, а їх використання суттєво залежить від особливостей транспортного руху і більшою мірою має деякі обмеження. Такі повідомлення можуть бути в технічному плані подібними як до телереклами, так і до радіореклами. В такому випадку вони використовують їх засоби і прийоми передачі оголошень. В окремих випадках, як наприклад відеореклама в метро, відеосюжети є подібними до телероликів, однак при цьому вони мають і деякі відмінності. Відеоролики є більш видовищними, ефектними, але при цьому несуть менш інформативне навантаження, ніж звичайна теле- і радіореклама.
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Басовский Л. Е. Маркетинг: Курс лекций. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 219 с.
2. Бове К.Л., Аренс У.Ф. Современная реклама. – Тольятти : Изд. Дом Довгань, 1995. – 704с.
3. Валуев Н. А. Влияние телевизионной рекламы на психическое состояние человека. – М. : Народ. учитель, 2002. – 47с.
4. Денисон Д., Тоби Л. Учебник по рекламе: Как стать известным, не тратя денег на рекламу. – Минск : Современное слово, 1997. – 320с.
5. Котлер Филип. Основы маркетинга / В.Б. Боброва (пер.). – СПб. : Коруна, 1994. – 698с.
6. Лисица Н.М. Реклама в современном обществе. – Х. : Основа, 1999. – 271с.
7. Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: учеб. пособие. – М. : ИНФРА-М, 2007. – 229 с.
8. Песоцкий Е. Современная реклама: Теория и практика. – Ростов н/Д : Феникс, 2001. – 314с.
9. Пілюшенко В.Л., Славенко Е.І., Полякова Л.П., Шкрабак І.В., Тимофєєв А.П. Інформаційні технології у маркетингу і рекламі: Навч. посіб. – Донецьк : ДонДУУ, 2005. – 205с.
10. Реклама: Словник термінів / Р.Г. Іванченко (ред.). – К., 1998. – 207с.
11. Чеботар С.І., Шевчик М.Г., Рябчик І.В., Ларіна Я.С., Арсеньєва О.П. Основи маркетингу: Навч. посібник. – К. : Наш час, 2004. – 238с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Прийоми які використовуються в рекламних повідомленнях по радіо, телебаченню та транспорті
  • Юридична відповідальність за правопорушення на транспорті
  • Сутність та зміст рекламних досліджень
  • Реклама на радіо. Прайси. Форми. Прийоми застосування різних форм. Порівняння різних носіїв
  • Національні рекламні агенції
  • Задачі з лінійного програмування
  • Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
  • Випуск новин на FM радіостанції: від пошуку інформації до виходу в ефір
  • Випуск новин на FM радіостанції: від пошуку інформації до виходу в ефір
  • Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
Cгенерировано за 0.069542 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів