Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Прийоми які використовуються в рекламних повідомленнях по радіо, телебаченню та транспорті» (ID:33449)

| Размер: 26 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВСТУП 3
1. РАДІОРЕКЛАМА ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 4
2. ПРИЙОМИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ТЕЛЕРЕКЛАМИ 10
3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ НА ТРАНСПОРТІ 15
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19


ВСТУП
Рекламу на телебаченні, радіо та рекламні повідомлення у транспорті об’єднує те, що, на відміну від друкованої реклами, вони використовують прийоми живого спілкування – того спілкування, що відбувається протягом щоденної взаємодії людей. На думку фахівців з дослідження реклами, живе слово набагато активніше діє на свідомість індивіда, ніж те, що він сам може прочитати в пресі або буклетах. Тому "озвучена" реклама вважається більш ефективною для проведення різного роду рекламних акцій.
Щоб така реклама була дійсно дієвою, мало того, що її пропустять через теле- або радіоефір. Для її результативності використовують різного роду способи і прийоми, які здійснюючи певний вплив на психіку індивіда, тим самим сприяють досягненню цілей рекламодавця. Для розгляду таких прийомів в даній роботі доцільно розділити її на три частини, в яких висвітлюватиметься прийоми в теле-, радіорекламі та на транспорті.
ВИСНОВКИ
Рекламні повідомлення на радіо і телебаченні мають значні відмінності від звичайної друкованої реклами. Головною їх перевагою є те, що вони можуть використовувати великі резерви вербального і невербального впливу на психіку людини. Велике значення у телерекламі мають візуальні фактори: зовнішність персонажів відеоролика, спецефекти (мультиплікація, анімація), засоби акторської майстерності (міміка, жести, поза). На радіо і на телебаченні можна добиватися наміченої в рекламі цілі за допомогою голосових особливостей дикторів (тембр голосу, швидкість мовлення, інтонація), а також аудіоспецефектів (звуки вулиці, техніки, природи, космосу та ін., незвичайні звуки).
Всі види таких рекламних повідомлень спрямовані на психічну сферу людини. Їх призначення – зацікавити споживача, змусити стати на свою точку зору, повірити в якості рекламованого товару або послуг. Головним знаряддям, що використовується в теле- і радіорекламі є навіювання та переконання. Якщо деякі відеосюжети зорієнтовані просто на створення необхідного образу та закріплення його у некритичній частині свідомості глядача (в підсвідомості), то інші – за допомогою ретельно розроблених текстів впливають на його раціональну область, несуть важливе інформаційне навантаження.
Повідомлення на транспорті є достатньо різноманітними за способами свого формування та подачі, а їх використання суттєво залежить від особливостей транспортного руху і більшою мірою має деякі обмеження. Такі повідомлення можуть бути в технічному плані подібними як до телереклами, так і до радіореклами. В такому випадку вони використовують їх засоби і прийоми передачі оголошень. В окремих випадках, як наприклад відеореклама в метро, відеосюжети є подібними до телероликів, однак при цьому вони мають і деякі відмінності. Відеоролики є більш видовищними, ефектними, але при цьому несуть менш інформативне навантаження, ніж звичайна теле- і радіореклама.
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Басовский Л. Е. Маркетинг: Курс лекций. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 219 с.
2. Бове К.Л., Аренс У.Ф. Современная реклама. – Тольятти : Изд. Дом Довгань, 1995. – 704с.
3. Валуев Н. А. Влияние телевизионной рекламы на психическое состояние человека. – М. : Народ. учитель, 2002. – 47с.
4. Денисон Д., Тоби Л. Учебник по рекламе: Как стать известным, не тратя денег на рекламу. – Минск : Современное слово, 1997. – 320с.
5. Котлер Филип. Основы маркетинга / В.Б. Боброва (пер.). – СПб. : Коруна, 1994. – 698с.
6. Лисица Н.М. Реклама в современном обществе. – Х. : Основа, 1999. – 271с.
7. Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: учеб. пособие. – М. : ИНФРА-М, 2007. – 229 с.
8. Песоцкий Е. Современная реклама: Теория и практика. – Ростов н/Д : Феникс, 2001. – 314с.
9. Пілюшенко В.Л., Славенко Е.І., Полякова Л.П., Шкрабак І.В., Тимофєєв А.П. Інформаційні технології у маркетингу і рекламі: Навч. посіб. – Донецьк : ДонДУУ, 2005. – 205с.
10. Реклама: Словник термінів / Р.Г. Іванченко (ред.). – К., 1998. – 207с.
11. Чеботар С.І., Шевчик М.Г., Рябчик І.В., Ларіна Я.С., Арсеньєва О.П. Основи маркетингу: Навч. посібник. – К. : Наш час, 2004. – 238с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Прийоми які використовуються в рекламних повідомленнях по радіо, телебаченню та транспорті
  • Юридична відповідальність за правопорушення на транспорті
  • Сутність та зміст рекламних досліджень
  • Реклама на радіо. Прайси. Форми. Прийоми застосування різних форм. Порівняння різних носіїв
  • Національні рекламні агенції
  • Задачі з лінійного програмування
  • Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
  • Випуск новин на FM радіостанції: від пошуку інформації до виходу в ефір
  • Випуск новин на FM радіостанції: від пошуку інформації до виходу в ефір
  • Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
Cгенерировано за 0.136824 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...