Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «нові релігійні течії й організації в україні» (ID:33441)

| Размер: 26 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. Особливості поширення нових релігійних течій в Україні. 4
2. Класифікаційні групи нетрадиційних і нових релігій в Україні. 10
Висновки 19
Література 20


Вступ
Україна традиційно вважається християнською країною. Прийняття у 988 році християнства на Русі стало відправною точкою християнізації українців, і після того вчення Ісуса Христа поступово розповсюдилося на всі верстви населення та проникло в усі сфери суспільного життя. Тривалий період християнство розвивалося на українських землях в умовах протиборства між окремими його гілками та течіями, в ході якого не було місця іншим релігіям та віруванням. В цей час поняття українець повністю відповідало поняттю „християнин”, „православний”. Таке становище в багатьох своїх ознаках дійшло до наших днів, коли більша частина населення нашої країни традиційно визнає християнську віру. Православна церква сьогодні є найбільшою за кількістю релігійних громад, вона здійснює всеохоплюючий вплив на національно-духовні процеси в Україні. Її громади, організації та об'єднання розташовані по всій території держави.
Однак розвиток світових релігійних процесів сприяв тому, що поруч зі „старими” релігіями на теренах нашої держави з’являються нові релігійні течії та вчення – так звані неорелігії. За свідченням дослідників, з початку отримання незалежності України у 1991 році, кількість прихильників неорелігій невпинно збільшується. Що ж сприяє поширенню та популярності таких релігій на Україні? Звідки вони прийшли до нас і що стало причиною їх впровадження? Ці та інші питання стали предметом дослідження в даній роботі.
Висновки
Неорелiгiйнi течії неоднорідні за своїм походженням, вченням, формами релігійної організації й діяльності. Майже всі нові течії (за винятком Великого Білого Братерства й Собору Незалежних Євангельських церков) являються наслідком діяльності іноземних мiсiонерiв. Характерно, що їхнє поширення має не всеукраїнський, а регіональний характер – неорелiгiї переважають в південних, східних i центральних районах.
Не зважаючи на велику численність неорелігійних утворень, їх членів насправді не так вже і багато – не більш 1% від загальної кількості населення. Тобто можна з абсолютною упевненістю сказати, що Україна як була християнською країною, так нею і залишається. Інша справа, що поступове суспільство все більше звикатиме до незвичайних, екзотичних релігій і не сприйматиме їх виключно як "секти". Проте ступінь успішності неорелігій багато в чому залежатиме від того, наскільки успішно релігійні потреби жителів України зможуть задовольнити традиційні конфесії.
Україна нині перебуває під активним впливом різних зарубіжних місіонерських центрів і корпорацій, що пропагують і насаджують не характерні для нашого суспільства релігійні вірування, формують недовіру до традиційних цінностей українського народу, чинять психологічне і моральне насильство над особистістю, роблять її покірним виконавцем чужої волі.

Литература
Література
1. Бондаренко В.Д., Єленський В.Є., Журавський В.С. Релігійне життя в Україні: Стан, проблеми, шляхи оптимізації. – К., Логос, 1996. – 37с.
2. Гринько В.В. Велике Біле Братство як неорелігійний феномен / Українська асоціація релігієзнавців. – К., 1998. – 87с.
3. Ерышев А. А. Религиоведение: Учеб. пособие. – К., МАУП, 2003. – 280 с.
4. Лубський В. І. Релігієзнавство. – К., Вілбор, 1997. – 479с.
5. Осавалюк М. Сектанти наступають на Україну // Релігійне життя. – 20.03.2004. – №2.
6. Петрик В.М., Ліхтенштейн Є.В., Сьомін С.В., Гринько В.В., Остроухов В.В. Новітні та нетрадиційні релігії, містичні рухи у суспільно-політичній сфері України / Європейський ун-т. – К., Видавництво Європейського ун-ту, 2002. – 331с.
7. Радугин А. А. Введение в религиоведение: теория, история и современные религии: Курс лекций. М., Центр, 2004. – 303с.
8. Релігієзнавчий словник / За ред. А. Колодного і Б. Лобовика. – К., Четверта хвиля, 1996. – 392с.
9. Сацков М.Я. Християнська ідея вільного поступку та особистий досвід її реалізації на межі тисячоліть: Доповідь на науково-практичній конференції до 2000-ліття Різдва Христового "Християнське буття України" / Інститут праксеології – К., 2001. – 24с.
10. Щоткіна К. Стихія православ’я // Дзеркало тижня. – 15-21 листопада 2003 р., № 44.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна робота з релігієзнавства
  • ПРАВОВИЙ СТАТУС РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
  • Іслам (шиїти і суніти)
  • Що таке релігія?
  • Сучасні нетрадиційні релігії в Україні
  • Філософські течії та напрямки ХХ ст
  • Богословське та світське визначення релігії
  • ХРЕЩЕННЯ РУСІ
  • Контрольна з історії педагогіки
  • Право на нові сорти рослин і нові породи тварин
Cгенерировано за 0.135836 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів