Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «нові релігійні течії й організації в україні» (ID:33441)

| Размер: 26 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. Особливості поширення нових релігійних течій в Україні. 4
2. Класифікаційні групи нетрадиційних і нових релігій в Україні. 10
Висновки 19
Література 20


Вступ
Україна традиційно вважається християнською країною. Прийняття у 988 році християнства на Русі стало відправною точкою християнізації українців, і після того вчення Ісуса Христа поступово розповсюдилося на всі верстви населення та проникло в усі сфери суспільного життя. Тривалий період християнство розвивалося на українських землях в умовах протиборства між окремими його гілками та течіями, в ході якого не було місця іншим релігіям та віруванням. В цей час поняття українець повністю відповідало поняттю „християнин”, „православний”. Таке становище в багатьох своїх ознаках дійшло до наших днів, коли більша частина населення нашої країни традиційно визнає християнську віру. Православна церква сьогодні є найбільшою за кількістю релігійних громад, вона здійснює всеохоплюючий вплив на національно-духовні процеси в Україні. Її громади, організації та об'єднання розташовані по всій території держави.
Однак розвиток світових релігійних процесів сприяв тому, що поруч зі „старими” релігіями на теренах нашої держави з’являються нові релігійні течії та вчення – так звані неорелігії. За свідченням дослідників, з початку отримання незалежності України у 1991 році, кількість прихильників неорелігій невпинно збільшується. Що ж сприяє поширенню та популярності таких релігій на Україні? Звідки вони прийшли до нас і що стало причиною їх впровадження? Ці та інші питання стали предметом дослідження в даній роботі.
Висновки
Неорелiгiйнi течії неоднорідні за своїм походженням, вченням, формами релігійної організації й діяльності. Майже всі нові течії (за винятком Великого Білого Братерства й Собору Незалежних Євангельських церков) являються наслідком діяльності іноземних мiсiонерiв. Характерно, що їхнє поширення має не всеукраїнський, а регіональний характер – неорелiгiї переважають в південних, східних i центральних районах.
Не зважаючи на велику численність неорелігійних утворень, їх членів насправді не так вже і багато – не більш 1% від загальної кількості населення. Тобто можна з абсолютною упевненістю сказати, що Україна як була християнською країною, так нею і залишається. Інша справа, що поступове суспільство все більше звикатиме до незвичайних, екзотичних релігій і не сприйматиме їх виключно як "секти". Проте ступінь успішності неорелігій багато в чому залежатиме від того, наскільки успішно релігійні потреби жителів України зможуть задовольнити традиційні конфесії.
Україна нині перебуває під активним впливом різних зарубіжних місіонерських центрів і корпорацій, що пропагують і насаджують не характерні для нашого суспільства релігійні вірування, формують недовіру до традиційних цінностей українського народу, чинять психологічне і моральне насильство над особистістю, роблять її покірним виконавцем чужої волі.

Литература
Література
1. Бондаренко В.Д., Єленський В.Є., Журавський В.С. Релігійне життя в Україні: Стан, проблеми, шляхи оптимізації. – К., Логос, 1996. – 37с.
2. Гринько В.В. Велике Біле Братство як неорелігійний феномен / Українська асоціація релігієзнавців. – К., 1998. – 87с.
3. Ерышев А. А. Религиоведение: Учеб. пособие. – К., МАУП, 2003. – 280 с.
4. Лубський В. І. Релігієзнавство. – К., Вілбор, 1997. – 479с.
5. Осавалюк М. Сектанти наступають на Україну // Релігійне життя. – 20.03.2004. – №2.
6. Петрик В.М., Ліхтенштейн Є.В., Сьомін С.В., Гринько В.В., Остроухов В.В. Новітні та нетрадиційні релігії, містичні рухи у суспільно-політичній сфері України / Європейський ун-т. – К., Видавництво Європейського ун-ту, 2002. – 331с.
7. Радугин А. А. Введение в религиоведение: теория, история и современные религии: Курс лекций. М., Центр, 2004. – 303с.
8. Релігієзнавчий словник / За ред. А. Колодного і Б. Лобовика. – К., Четверта хвиля, 1996. – 392с.
9. Сацков М.Я. Християнська ідея вільного поступку та особистий досвід її реалізації на межі тисячоліть: Доповідь на науково-практичній конференції до 2000-ліття Різдва Христового "Християнське буття України" / Інститут праксеології – К., 2001. – 24с.
10. Щоткіна К. Стихія православ’я // Дзеркало тижня. – 15-21 листопада 2003 р., № 44.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна робота з релігієзнавства
  • ПРАВОВИЙ СТАТУС РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
  • Іслам (шиїти і суніти)
  • Що таке релігія?
  • Сучасні нетрадиційні релігії в Україні
  • Філософські течії та напрямки ХХ ст
  • Богословське та світське визначення релігії
  • ХРЕЩЕННЯ РУСІ
  • Контрольна з історії педагогіки
  • Право на нові сорти рослин і нові породи тварин
Cгенерировано за 0.056964 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...