|
-
Шляхи підвищення педагогічної майстерності вчителів української мови
План
Вступ……………………………………………………………………2
1. Педагогічна майстерність……………………………………………3
1.1. Риси творчого вчителя……………………………………………...3
1.2. Педагогічна техніка вчителя………………………………………6
1.3. Структура педагогічної майстерності…………………………….8
2. Шляхи підвищення педагогічної майстерності
вчителів української мови…………………………………………...11
2.1. Самоосвіта вчителя…………………………………………………11
2.2. Методичні об`єднання вчителів української мови……………..23
Висновок…………………………………………………………………..26
Використана література…………………………………………………28
-
Основи педагогічної майстерності (техніка, поняття, складові)
Вступ 3
1. Поняття і складові педагогічної майстерності 4
2. Етапи перетворення педагогічної діяльності на мистецтво 10
Висновок 12
Література 13
-
Принципи трудового виховання.
Вступ 3
1. Принципи трудового виховання за поглядами В.О. Сухомлинського 4
2. Ознаки педагогічної класифікації праці 6
Висновки 8
Література 9
-
Принципи трудового виховання.
Вступ 3
1. Принципи трудового виховання за поглядами В.О. Сухомлинського 4
2. Ознаки педагогічної класифікації праці 6
Висновки 8
Література 9
-
Основи педагогіки Макаренка
Зміст
Вступ…………………………………………..............................3
Розділ 1. Основи педагогіки Макаренка.....................................7
1.1 Виховання дітей у колективі........................................7
1.2 Дисципліна і режим......................................................8
1.3 Трудове виховання........................................................8
1.4 Проблема сімейного виховання...................................8
Розділ 2. Педагогічний досвід Макаренка..................................9
2.1 Педагогічна діяльність Макаренка.............................16
2.2. Рольовий принцип педагогічної системи
А.С. Макаренка…………………………………………....19
2.3. Шляхи формування вчителя-вихователя та його
педагогічної майстерності. ……………………………….25
2.4 Критика Макаренка.......................................................26
2.5 Державні нагороди........................................................27
Висновки.......................................................................................28
Список використана література літератури...............................30
-
Контрольна з історії педагогіки
1.Чому Ян Каменський являється засновником педагогічної науки 2
2.В чьому полягає антропологічне вивчення людини в спадщіні К.Д. Ушинського (психологічні основи Ушинського (на основі твору "Людина як предмет виховання" досвід антропологічного дослідження)) 2
3.Гуманістичні ідеї Василя Олекс. Сухомлинського (на основі роботи "Сердце віддаю дітям") 3
4.Особливості роботи братських шкіл на Києво-Могилянської академії (що вас вразило яке психолога в організації навчання в ціх закладах) 4
5.Нові педагогічні погляди течії у сучасній зарубіжній педагогіки М.Монтесорі 5
6.Особливості підходів до виховання особистості у спадщіні Сухомлинського 6
Використана література. 8
-
Сухомлинський про виховання у колективi
Вступ 3
Розіл І 5
Життєвий шлях В. Сухомлинського 5
Розіл ІІ. 11
Педагогічні погляди В. Сухомлинського 11
Розділ ІІІ 17
Роль колективу у форрмуванні гармонійної особистості 17
Висновки 23
Література 25
-
Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5
1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5
1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8
1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11
1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14
1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19
Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25
2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25
2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26
2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35
Висновки 42
Список використаних джерел 44
-
Контрольна з історії педагогіки
1. Чому Яна Амоса Каменського вважали засновником педагогічної науки 3
2. Що розумів Ушинський під висловом “Щоб виховати людину всебічно необхідно вивчити її всебічно” 6
3. Гуманістична спрямованість спадщини Сухомлинського 7
4. Практика шкільництва Європейської освіти нового часу 9
Література 12
-
Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Ідеї гуманізму і свободи в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського 5
1.1. Проблеми виховання сучасної молоді 5
1.2. Ідея свободи особистості, гуманізму і любові В.О. Сухомлинського 15
Розділ 2. Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського 18
2.1. Як вчити дітей любити своїх батьків 18
2.2. Як виховувати гармонійні відносини між батьками й дітьми 20
2.3. Роль матері в житті дитини 23
Висновки 28
Список використаної літератури 30
Додатки 35
-
Техніка і культура мови як важливий елемент педагогічної майстерності
Вступ 3
1.Мистецтво спілкування 5
1.1.Антична риторика 5
1.2. Усна словесність 8
1.3. Рівні взаємодії «учитель-учень» 10
2. Техника мови – найважливіший елемент педагогічної майстерності 14
2.1.Подих 14
2.2.Голос 15
2.3.Дикція 16
2.4.Ритміка 16
3.Мова як особлива діяльність педагога 19
Висновки 25
Список використаних джерел 27
Cгенерировано за 0.056532 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|