|
-
Шляхи підвищення педагогічної майстерності вчителів української мови
План
Вступ……………………………………………………………………2
1. Педагогічна майстерність……………………………………………3
1.1. Риси творчого вчителя……………………………………………...3
1.2. Педагогічна техніка вчителя………………………………………6
1.3. Структура педагогічної майстерності…………………………….8
2. Шляхи підвищення педагогічної майстерності
вчителів української мови…………………………………………...11
2.1. Самоосвіта вчителя…………………………………………………11
2.2. Методичні об`єднання вчителів української мови……………..23
Висновок…………………………………………………………………..26
Використана література…………………………………………………28
-
Основи педагогічної майстерності (техніка, поняття, складові)
Вступ 3
1. Поняття і складові педагогічної майстерності 4
2. Етапи перетворення педагогічної діяльності на мистецтво 10
Висновок 12
Література 13
-
Мова як засіб кодування інформації
ВСТУП 3
1. ІНФОРМАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 4
1.1. Інформація та її властивості 4
1.2. Функції документа як засобу інформації 7
1.3. Індивід в світі інформації 8
1.4. Масова комунікація як соціальне явище 11
2. КАНАЛИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ СПІЛКУВАННІ 18
2.1. Три елементи інформаційної складової 18
2.2. Канали сприйняття інформації 19
2.3. Рівні та функції спілкування 21
3. МОВА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ 22
3.1. Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на спілкування 23
3.2. Взаємовплив письма та усного мовлення 25
3.3. Розвиток мовних стратегій та їх роль у зміцненні міжкультурного діалогу 28
4. ВИКОРИСТАННЯ МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ПОСТАВЛЕНОЇ МЕТИ 37
4.1. Спілкування як комунікація 37
4.2. Особливості загального і ділового спілкування 40
4.3. Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 45
ВИСНОВОК 49
ЛІТЕРАТУРА 52
-
Національна ідентичність
1. Національна ідентичність. 1
2. Сутність і особливості педагогічної роботи як фаху. 3
3. Особливості ділового етикету. 4
4. Основні види та правила сучасного етикету. 7
5. Проблемно-тематична специфіка книги Г. Ващенка „Виховний ідеал”. 9
6. Основні аспекти та положення професійної діяльності. 11
7. Загальноєвропейський виховний ідеал. 13
8. Християнський виховний ідеал. 14
9. Жанр публічного мовлення та його особливість. 16
10. Етикет приватного спілкування. 17
11. Український національний виховний ідеал. 19
12. Зовнішність як елемент іміджу. 21
13. Національна ідея в українській літературі. 23
14. Законодавча база України про захист української мови. 25
15. Нація, державність, націоналізм як етапи розвитку державотворення. 26
16. Комунікативні закони мовлення. 28
17. Особливості науково-дослідницької діяльності. 30
18. Культура мовлення та професійна діяльність. 32
19. Поняття „державна мова”. 33
20. = 4. Основні види та правила сучасного етикету. 35
21 . Педагогічна діяльність. Сутність. Мета. Завдання. 35
22. Мова України. Стан, сутність, перспектива. 37
23. Закони ефективної комунікації. 39
24. Розвиток видавничої справи в Україні. 41
25. Методи науково-педагогічної роботи. 43
Методи науково-педагогічної роботи 43
26. Розвиток освіти в Україні. 44
-
Педагогічне цілеспрямування і зовнішній вигляд педагога. Техніка мови
Вступ 3
1. Поняття “Педагогічна техніка” 4
2. Педагогічне цілеспрямування і зовнішній вигляд педагога 5
2.1. Управління емоційним станом 5
2.2. Пантоміміка 8
2.3. Міміка 9
3. Техніка мови 11
3.1. Подих 11
3.2. Голос 14
3.3. Дикція 17
3.4. Ритміка 18
Висновки 21
Список використаної літератури 22
-
Основи педагогіки Макаренка
Зміст
Вступ…………………………………………..............................3
Розділ 1. Основи педагогіки Макаренка.....................................7
1.1 Виховання дітей у колективі........................................7
1.2 Дисципліна і режим......................................................8
1.3 Трудове виховання........................................................8
1.4 Проблема сімейного виховання...................................8
Розділ 2. Педагогічний досвід Макаренка..................................9
2.1 Педагогічна діяльність Макаренка.............................16
2.2. Рольовий принцип педагогічної системи
А.С. Макаренка…………………………………………....19
2.3. Шляхи формування вчителя-вихователя та його
педагогічної майстерності. ……………………………….25
2.4 Критика Макаренка.......................................................26
2.5 Державні нагороди........................................................27
Висновки.......................................................................................28
Список використана література літератури...............................30
-
Контрольна робота самоменеджмент
1. МЕТОДИ І ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ 3
2. ІНФОРМАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ БІЗНЕСУ 10
ЛІТЕРАТУРА 19
-
Культура мовлення як запорука успіху в діловому спілкуванні
Вступ 3
1. Поняття про культуру мови 3
2. Ділова бесіда та її роль в діловому спілкуванні 7
3. Культура мови писемного ділового спілкування 8
Висновки 10
Література 11
-
Управлінський облік: його суть, значення та мета. Управлінський облік як важливий елемент контролінгу
ВСТУП 3
1. Суть, значення та мета управлінського обліку. 4
2. Управлінський облік як важливий елемент контролінгу. 8
ВИСНОВОК 14
Список літератури 15
-
Педагогічна просвіта батьків в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів
Вступ 3 Розділ І. Педагогічна культура батьків як важлива умова ефективного навчально–виховного процесу 6 1.1 Особливості методів педагогічної роботи з батьками 6 1.2 Залучення батьків до навчально-виховної роботи закладу 9 Розділ ІІ. Методологічні особливості педагогічної роботи з батьками 16 2.1 Основні форми педагогічної просвіти батьків 16 2.2 Програма батьківського всеобучу 18 Висновки 28 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 32
Cгенерировано за 0.145358 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|