Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Закономірності та принципи навчання» (ID:33350)

| Размер: 17 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. Закономірності навчання. 4
2. Принципи навчання. 10
Висновки 15
Література 16



Вступ
На розвиток національної системи освіти й виховання впливають небачені в минулому обсяги освітніх обмінів, гуманізація, демократизація і гуманітаризація системи освіти й виховання. Педагогіка має стати теоретико-методологічною і методичною основою національної системи освіти.
Вивчення законів, закономірностей, цілей, принципів, змісту, методів і форм навчання й виховання як підростаючих поколінь, так і дорослих, дослідження найбільш стійких сутнісних зв’язків, відношень між навчанням, вихованням, розвитком та самовдосконаленням особистості – основні завдання педагогіки.
В даній роботі будуть висвітлені теоретичні основи таких важливих понять педагогіки як закономірності й принципи навчання, розглянуті погляди різних науковців на їх сутність, зміст та види.
Висновки
Закони, закономірності та принципи навчання перебувають у діалектичному, змістовному й різноманітному взаємозв’язку і безпосередньо впливають на їх формування, перебіг і виявлення в дидактичному процесі.
Закони навчального процесу, що віддзеркалюють об’єктивні, внутрішні, суттєві й відносно стійкі зв’язки дидактичних явищ, виявляються в його закономірностях.
Конкретні рекомендації дидактичних закономірностей відбиваються в принципах навчання, що визначають стратегію і тактику практичних дій суб’єктів дидактичного процесу.

ЛитератураЛітература
1. Бондарчук Е. И., Бондарчук Л. И. Основы психологии и педагогики: Курс лекций. – К., МАУП, 2002. – 168 с.
2. Галузинський В.М, Євтух М.Б. Педагогіка: теорія та історія: Навч. посібник. – К., Вища школа, 1995. – 237с.
3. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К., Либідь, 1997. – 376с.
4. Лернер И.Я. Процесс обучения и его закономерности. – М., Просвещение, 1980. – 232с.
5. Оконь В. Введение в общую дидактику. – М., Просвещение, 1990. – 287с.
6. Падалка О. С. Педагогічні технології: Навч. посібник. – К., Наукова думка, 1995. – 344с.
7. Педагогика / Под ред. Ю.К. Бабанского. – М., Просвещение, 1988. – 484с.
8. Подласый И.П. Педагогика. Новый курс. – М., Владос, 1999. – Кн. 1 : Общие основы. Процесс обучения. – 576с.
9. Подласый И.П. Педагогика: Учеб. Пособие. – М., Просвещение, 1996. – 432с.
10. Словник-хрестоматія педагогічних понять: Навч. посібник. – Луганськ, 2004. – 272с.
11. Фіцула М.М. Педагогіка. Загальні засади педагогіки. Теорія освіти і навчання (дидактика). Теорія виховання. Школознавство. З історії педагогіки: Навч. посібник. – К., ВЦ "Академія", 2000. – 542с.
12. Ягупов В.В. Педагогіка: Навч. посібник. – К., Либідь, 2002. – 560 с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Процесс навчання, його принципи та закономірності
  • Процесс навчання, його принципи та закономірності
  • Особливості законів навчання
  • Особливості законів навчання
  • Сутність процесу навчання
  • Закономірності і принципи навчання
  • Диференційований підхід в навчанні
  • Обучение детей письму
  • Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.
  • Зміст навчання дітей дошкільного віку. Принципи і типи навчання.
Cгенерировано за 0.028404 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів