1. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ МИСЛЕННЯ 3
2. ОСВІТА І НАУКА В УКРАЇНІ В ХХ СТОЛІТТІ 8
2.1. Наука і освіта під час входження України в склад Російської імперії 8
2.2. Вирішення питань розвитку науки і освіти під час визвольних змагань доби УНР, Гетьманату та Директорії 9
2.3. Успіхи та невдачі розвитку науково-освітянської сфери 10
в радянський період 10
2.4. Сучасний розвиток науки і освіти на Україні 15
Література 17
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ МИСЛЕННЯ 3
2. ОСВІТА І НАУКА В УКРАЇНІ В ХХ СТОЛІТТІ 8
2.1. Наука і освіта під час входження України в склад Російської імперії 8
2.2. Вирішення питань розвитку науки і освіти під час визвольних змагань доби УНР, Гетьманату та Директорії 9
2.3. Успіхи та невдачі розвитку науково-освітянської сфери 10
в радянський період 10
2.4. Сучасний розвиток науки і освіти на Україні 14
Література 17
Вступ 3
Розділ 1. Характеристика культури давньопольської держави 6
1.1 Прийняття християнства та його вплив на розвиток польської культури 6
1.2 Загальні риси розвитку давньопольської освіти та літератури 8
Розділ 2. Культура Польщі періоду пізнього середньовіччя 10
2.1 Особливості розвитку польської культури доби гуманізму 10
2.2 Шкільна освіта та наука 11
2.3 Особливості розвитку літератури на польських землях 15
Розділ 3. Особливості польської культури доби Відродження 18
3.1Основні риси впливу Ренесансу на польську культуру 18
3.2 Освіта 23
3.3 Розвиток літератури та публіцистики 30
3.3 Розвиток наукових знань 34
Висновки 38
Список використаної літератури 40
Словник 41
Вступ 3
Розділ 1. Характеристика культури давньопольської держави 6
1.1 Прийняття християнства та його вплив на розвиток польської культури 6
1.2 Загальні риси розвитку давньопольської освіти та літератури 8
Розділ 2. Культура Польщі періоду пізнього середньовіччя 10
2.1 Особливості розвитку польської культури доби гуманізму 10
2.2 Шкільна освіта та наука 11
2.3 Особливості розвитку літератури на польських землях 15
Розділ 3. Особливості польської культури доби Відродження 18
3.1Основні риси впливу Ренесансу на польську культуру 18
3.2 Освіта 23
3.3 Розвиток літератури та публіцистики Розвиток наукових знань 30
Висновки 38
Список використаної літератури 40
Словник 41
Вступ 3
Розділ 1. Характеристика культури давньопольської держави 6
1.1 Прийняття християнства та його вплив на розвиток польської культури 6
1.2 Загальні риси розвитку давньопольської освіти та літератури 8
Розділ 2. Культура Польщі періоду пізнього середньовіччя 10
2.1 Особливості розвитку польської культури доби гуманізму 10
2.2 Шкільна освіта та наука 11
2.3 Особливості розвитку літератури на польських землях 15
Розділ 3. Особливості польської культури доби Відродження 18
3.1Основні риси впливу Ренесансу на польську культуру 18
3.2 Освіта 23
3.3 Розвиток літератури та публіцистики 30
3.3 Розвиток наукових знань 34
Висновки 38
Список використаної літератури 40
Словник 41
Вступ 3
Розділ 1. Характеристика культури давньопольської держави 6
1.1 Прийняття християнства та його вплив на розвиток польської культури 6
1.2 Загальні риси розвитку давньопольської освіти та літератури 8
Розділ 2. Культура Польщі періоду пізнього середньовіччя 10
2.1 Особливості розвитку польської культури доби гуманізму 10
2.2 Шкільна освіта та наука 11
2.3 Особливості розвитку літератури на польських землях 15
Розділ 3. Особливості польської культури доби Відродження 18
3.1Основні риси впливу Ренесансу на польську культуру 18
3.2 Освіта 23
3.3 Розвиток літератури та публіцистики Розвиток наукових знань 30
Висновки 38
Список використаної літератури 40
Словник 41
Вступ 3
Розділ 1. Історикотеоретичні аспекти змісту та поняття «Відродження». Історія його розвитку 6
Розділ 2. Культурно-мистецький рух епохи Відродження 13
2.1 Харктерні ознаки епохи 13
2.2 Філософсько-світоглядні парадигми 17
2.3 Культурна еліта періоду 22
2.4 Розвиток науки 24
2.5 Освіта 25
2.6 Літературний процесс 27
2.7 Мистецтво 29
2.8 Архітектура 41
Висновки 52
Список використаної літератури 54
Вступ 3
Мета державної освітньої політики 4
Дошкільна освіта 6
Шкільна освіта 7
Робота з обдарованою молоддю 8
Позашкільна освіта 9
Професiйно-технiчна освiта 9
Вища освіта 10
Міністерство освіти і науки України 11
Висновки 13
Використана література 14
Вступ 3
Мета державної освітньої політики 4
Дошкільна освіта 6
Шкільна освіта 7
Робота з обдарованою молоддю 8
Позашкільна освіта 9
Професiйно-технiчна освiта 9
Вища освіта 10
Міністерство освіти і науки України 11
Висновки 13
Використана література 14
1. Різні підходи до визначення соціального інституту науки…………………3
2. Інституціональні цінності і норми науки…………………………………………….5
3. Наукові спільноти, типи наукових спільнот……………………………………….7
4. Наукові школи…………………………………………………………………………………….10
5. Наука і освіта………………………………………………………………………………………..11
6. Підготовка наукових кадрів………………………………………………………………..12
7. Історичні способи трансляції наукових знань…………………………………….15
8. Комп`ютерізація…………………………………………………………………………………..16
9. Наука і економіка…………………………………………………………………………………18
10. Наука і влада……………………………………………………………………………………….18
11. Державне регулювання науки…………………………………………………………….21
12. Контроль над наукою і секретність…………………………………………………..24
13. Використана література………………………………………………...25
Cгенерировано за 0.055848 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.