Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Психологічні основи професійної освіти» (ID:32983)

| Размер: 17 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеЗміст
Вступ 3
1. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ 4
2. ФОРМУВАННЯ НАВИКІВ ЯК ГОЛОВНА ПСИХОЛОГІЧНА МЕТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ 6
3. ВПЛИВ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЛЮДИНИ НА ПРОЦЕС ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ 9
Висновки 12
Література 13


Вступ
Успішність економічних реформ в суспільстві, а також ефективного виробництва як державних, так і приватних структур у великій степені залежить від людського фактору. Аксіомою є те, що найбільшу користь для підприємств приносять високопрофесійні працівники. В однаковій мірі це справедливо як для робітників інтелектуальної, так і фізичної праці. Підготовка таких фахівців в державі є край необхідною та важливою задачею. Наука, застосовуючи найбільш передові методики виховання та навчання, вносить свій вклад в загальну справу підготовки високоосвічених спеціалістів.
Психологія праці як галузь психологічної науки взаємодіє з іншими галузями психології, а також з непсихологічними науками, що вивчають працю. Особлива увага в психології праці надана особливостям психологічної підготовки людини до вибраної професії, психологічних закономірностей засвоєння трудових навиків, знань, умінь, організації професійного навчання, в результаті якого повинна сформуватися особлива системна якість особи – психологічна готовність до праці, що є необхідною умовою успішної виробничої адаптації людини, становлення його як професіонала.
В цій роботі буде приділена увага висвітленню деяких психологічних аспектів професійної освіти. Особлива увага при цьому буде приділена психологічним основам набуття навиків людини, яка отримує певну спеціальність або професію.
Висновки
Професійна освіта розглядається як процес управління діяльністю людини по оволодінню трудовими знаннями, уміннями, навиками, розвитку професійних здібностей і особистості кваліфікованого працівника в цілому. Професійне навчання є необхідною передумовою становлення людини як професіонала, забезпечуючи його готовність до досягнення соціальної, особової і діяльнісної зрілості на основі оволодіння відповідними знаннями, уміннями, навиками.
Важливо знати психологічні закономірності засвоєння знань, умінь, навиків. Основу позитивного перенесення дій складають набуті людиною знання, які сформовані в певній психологічно закономірній послідовності, що вимагає урахування при організації професійного навчання. Процес засвоєння знань – складна цілісна психічна діяльність, в якій беруть участь багато психічних процесів і властивості особистості, які обумовлюють необхідність їх спеціального розвитку.
На основі знань і навиків, що відносяться до певного виду професійної діяльності, формуються трудові уміння, що забезпечують здатність людини успішно виконувати дії відповідно до цілей і умов праці. Найперспективнішим в навчанні признається системно-структурний підхід, на основі якого розвиваються моделювання, ролеві і ділові ігри, соціально-психологічний тренінг та ін.

ЛитератураЛітература
1. Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознания. – СПб.: Питер, 2001. – 263 с.
2. Бодров В. А. Психология профессиональной пригодности. – М.: ПЭР СЭ, 2001. – 511 с.
3. Бондарчук Е. И., Бондарчук Л. И. Основы психологии и педагогики.: Курс лекций. – К.: МАУП, 2001. – 168 с.
4. Борисова Е. М., Логинова Г. П. Индивидуальность и профессия. — М.: Знание, 1991. – 80 с.
5. Ермолаева Е. П. Преобразующие и идентификационные аспекты профессиогенеза // Психологический журнал. – 1998. – № 4. – С. 80–87.
6. Кабаченко Т. Н. Психологические трудности и ошибки при выборе профессии // Учителям и родителям о психологии подростка. – М.: Высшая школа, 1990. – С.154–178.
7. Климов Е. А. Введение в психологию труда: Учебник. – М.: Культура и спорт, ЮНИТИ, 1998. – 350 с.
8. Основи виробничої психології і педагогіки / За ред. Д. О. Сметаніна. – К.: Вища школа, 1982. – 304 с.
9. Профессиональная ориентация молодежи / Под ред. К. К. Платонова. – М.: Высшая школа, 1978. – 271 с.
10. Щёкин Г. В. Практическая психология менеджмента: – Как делать карьеру. – К.: Украина, 1994. – Кн. 1. – 339 с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Сучасні проблеми гуманізації освіти та виховання
  • Туристична освіта в Україні
  • Початок освіти XXI століття
  • Початок освіти XXI століття
  • Дистанційна освіта – перспективний шлях
  • Дистанційна освіта – перспективний шлях
  • Особливості професійної поведінки персоналу готельного господарства при наданні послуг та її вплив на ефективність роботи підприємства
  • Роль психології в оптимізації професійної діяльності
  • Професійна майстерність, як етичний фактор діяльності працівників
  • Фінансування освіти в Україні
  • Вища освіта України і Болонський процес
Cгенерировано за 0.028631 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...