Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Опитування як метод формування маркетингової інформації: індивідуальне інтерв'ю та інтерв'ю за методом фокус групи » (ID:32814)

| Размер: 26 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 28.04.2010 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1. Опитування як метод формування маркетингової інформації 4
2. Переваги та недоліки індивідуального інтерв'ю 6
3. Метод фокус-групи 15
Висновок 19
Список використаної літератури 20
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Опитування як метод формування маркетингової інформації: індивідуальне інтерв'ю та інтерв'ю за методом фокус групи »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Фокусоване інтерв’ю, як методика маркетингових досліджень
  • Використання соціологічного інтерв’ю в соціальній роботі в будь якій країні
  • Інтерв’юер та респондент як головні діючі особи інтерв’ю: природа та особливості комунікативного контакту
  • Контрольна з соціології
  • Лінгвістичні особливості текстів-інтерв ю
  • Метод соціологічного опитування
  • Програма і методи соціального дослідження
  • Маркетинг
  • Маркетинове дослідження будь-якого продукту
  • Методи збирання первинної соціологічної інформації
Cгенерировано за 0.161548 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...