|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Організація діловодства в закладах охорони здоров’я (на прикладі ЦРП Деснянського району)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 7
1.1. Організація діловодства. Вимоги до оформлення та друкування документів 7
1.2. Задачі документування показників діяльності поліклінічних установ їх оцінка 21
1.3. Нормативно-методичне забезпечення служби діловодства у медичній сфері 27
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІТИЧНИЙ. АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЛОВОДСТВА В ЦЕНТРАЛЬНІЙ РАЙОННІЙ ПОЛІКЛІНІЦІ № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 34
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності поліклініки 34
2.2. Аналіз організації діловодства в поліклініці 55
2.3. Оцінка організації діловодства в поліклініці 75
2.4. Реквізитна схема внутрішніх документів 80
РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЦРП № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ 83
3.1. Використання інформаційно-пошукових систем для вдосконалення структури діловодства «Єдина медицина» 83
3.2. Застосування технічних та програмних засобів автоматизації діловодства в поліклініці (система «Електронна поліклініка») 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102
ДОДАТКИ 107
-
Структура звіту до лабораторної роботи
І. Загальна частина. Комп’ютеризація діловодства 2
1.1. Поняття інформаційної системи 2
1.2 Приклади програм (їх характеристика, функції, особливості застосування) 3
ІІ. Технологічна частина 9
2.1 Створення шаблонів документів засобами Microsoft Offise 9
2.2 Розробка електронної презентації 20
Висновки 25
Список літератури 26
-
Автоматизація діловодства в учбових закладах та сучасні інформаційні технології навчання
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 1.1. Загальна характеристика Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка……………………………...5 1.2. Організаційно-структурна схема навчального закладу………………………7 1.3. Документообіг закладу………………………………………………………..11 1.4. Реквізитна схема внутрішніх документів……………………………………17 1.5. Загальна характеристика принципів застосування сучасних інформаційних технологій навчання в ліцеї………………………………………………………..19 2. ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА 2.1. Характеристика технічних та програмних засобів автоматизації діловодства та інформатизації навчання в Українському гуманітарному ліцеї……………...23 2.2. Опис практичної розробки 2.2.1. Удосконалення електронного документообігу як важливіший чинник автоматизації діловодства у навчальному закладі……………………………….28 2.2.2. Сучасні технічні засоби навчання, їх класифікація та особливості використання в Українському гуманітарному ліцеї……………………………..31 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………...41 ДОДАТКИ
-
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В УСТАНОВІ.
План
1. Функції канцелярії установи.
2. Завдання служби діловодства.
3. Організація праці персоналу служби діловодства.
-
Документи часів Гетьманщини: які документи характерні до того часу, схема структури держави
Вступ 2
1. Особливості побудови приказного діловодства у підросійській Україні 4
2. Запровадження колежського діловодства на землях України 6
3. Сутнісна характеристика територіально-адміністративної системи та місцевого управління Запорізької Січі та Гетьманської держави 7
Висновки 11
Література 13
-
"Діловодство в бібліотеці"
ПЛАН
Вступ
1. Документування управлінської діяльності
2. Рекомендації по підготовці основних видів ОРД
3. Організація документообігу
4. Організація і зберігання виконаних документів
Висновок
Список літератури
Вступ
Серед чинників, що роблять істотний вплив на підвищення якості і ефективності функціонування апарату управління централізованою бібліотечною системою (ЦБС), провідна роль відводиться поліпшенню діловодства. Значення раціональної організації діловодства для вдосконалення роботи апарату пояснюється, перш за все, великою питомою
-
Документи часів Гетьманщини: які документи характерні до того часу, схема структури держави
Вступ 2
1. Документи в Україні ХVІІ століття 3
2. Запровадження колежського діловодства в імперії 4
3. Особливості діловодства земель Гетьманщини 5
4. Основні етапи розвитку теорії та методики бібліографічного опису в Україні часів Гетьманщини 7
Висновки. Державне управління Гетьманщиною 9
Список літератури 12
-
Кадрове діловодство
1. Дайте розгорнутий порівняльний аналіз загального діловодства і діловодства з кадрових питань. 3
2. Наведіть формуляр-зразок наказу про прийняття на роботу за контрактом. 5
3. Наведіть 10 типових мовних зворотів, властивих контракту на виконання обов’язків. Використовуючи їх, складіть текст цього документа. 6
Література 12
-
Документознавство
8. Робота з листами, пропозиціями, заявами та скаргами громадян у вашій установі 3
18. Документ як матеріальний об’єкт. Поняття документ, ОРД і „службовий документ” 4
28. Датування та індексування службових документів 5
38. Службове листування. Техніка складання та редагування службових листів 7
48. Методика розроблення інструкції з діловодства. Характеристика примірної інструкції з діловодства №1153 від 17 жовтня 1997 р. 9
58. Поняття уніфікації та стандартизації управлінських документів. Значення уніфікації документів для діловодства. Державні класифікатори техніко-економічної інформації 12
68. Основні правила групування документів у справи 14
-
Трудова книжка, як основний документ про трудову діяльність працівника
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Загальні положення 5
2. Заповнення трудових книжок 7
2.1. Загальні вказівки 7
2.2. Занесення відомостей про працівника 8
2.3. Внесення відомостей про роботу 9
2.4. Занесення відомостей про нагородження і заохочення 15
2.5.Заповнення трудової книжки при звільненні 16
3. Вкладиш до трудової книжки 18
4. Видача трудової книжки у разі звільнення 19
5. Дублікат трудової книжки 21
6. Розрахунки за трудові книжки та їх зберігання 23
7. Облік трудових книжок 24
8. Студент і трудова книжка 26
9. Витяг з трудової книжки 29
Висновок 31
Список використаної літератури 33
Мета дослідження. Метою даної роботи є комплексне дослідження порядку заповнення трудової книжки, видачі дублікату трідової книжки, витягу з неї та ін.
Об’єкт дослідження. Об’єктом даної роботи є правовідносини в сфері діловодства, а саме правовідносини, пов’язані із заповненням, зберіганням та видачею трудової книжки (дублікату, витягу) та інші, пов’язані з цим правовідносини.
Відносини в сфері діловодства, а саме ведення трудової книжки є комплексними і входять у предмет діловодства та трудового права.
Предмет дослідження. Предметом дослідження є нормативно-правові акти, які стосуються правового регулювання діловодства в сфері порядку ведення трудових книжок працівників, а також наукові джерела, які стосуються теоретичного обґрунтування доцільності застосування, а також інших проблем правового регулювання діловодства.
Порядок ведення, заповнення, видачі трудової книжка працівника регулюються Кодексом законів про працю України, постановами Кабінету Міністрів України.
-
Організація роботи з документами
Зміст
I. Організація роботи з документами.
1. Поняття про документообіг та його основні етапи.
2. Порядок оброблення i проходження вхідних документів.
П. Організація конфіденційного діловодства установ.
1. Поняття i класифікація інформації з обмеженим доступом.
2. Організація роботи з конфіденційними документами.
Cгенерировано за 0.010130 секунд
|